Jungkook'la kahvaltı ettik.
Jungkook"Hadi alışveriş yapalım."
Jimin"Ne alışverişi?"
Jungkook"Bu akşam için giyecek bir şeyler almalıyız."
Jimin"Abartma Kook. Hatta bence gitmeyelim."
Jungkook"Jimin eğlenceli olacak gidelim."
Jungkook ısrar etme konusunda bir numara olduğu için tamam demekten başka yapacak bir şeyim yoktu. Bu yüzden alışverişe gittik. Bir tane mağazaya girdiğimizde Jungkook kıyafetleri incelerken bende etrafa bakıyordum. Emin olmak için dikkatli baktığımda şaşırmıştım. Taehyung birinin elini tutmuş gülüyordu.
Jimin"Jungkook başka mağazaya gidelim."
Jungkook"Jimin ben buradaki birkaç şeyi beğendim."
Jungkook'u beklemeden mağazadan çıkmıştım. Aksi taktirde mağazanın içinde bağırarak ağlayacaktım. Kendimi aldatılmış gibi hissediyordum. Oysaki daha doğru düzgün sevgili bile olmamıştık. Bir süre görüşmeyelim dediğim için mi bunu bana yapmıştı? Jungkook yanıma geldi.
Jungkook"Jimin içeride Taehyung'u gördüm. Ben sana demiştim demek istemiyorum o yüzden demicem ama ben sana demiştim."
Jimin"Sus Jungkook. Her şey bitti zaten. Hadi eve gidelim."
Jungkook"Hayır ev filan yok geç bakalım karşı mağazaya."
Jimin"Sen aldın işte giyecek bir şey."
Jungkook"Ama sen almadın. Hadi hadi söylenme."
Oflayıp karşı mağazaya girdim. Jungkook beni bu çileden kurtarıp kendi bana kıyafet seçince daha fazla oyalanmadan eve gittik. Zaten akşam olmak üzereydi. İkimiz de hazırlandıktan sonra bara gittik. Birbirleriyle yiyişen çiftleri gördükçe onların yerine ben utanıyordum. Ben oturmaya giderken Jungkook beni dans eden insanların arasına sürüklemişti.
Jungkook"Oturmaya mı geldik kardeşim?"
Gülerek dans ettim. Ama aklıma sürekli mağazada gördüklerim geliyordu.
Jungkook"Bu surat ne ama? Gel bir şeyler içelim."
Jimin"Jungkook içki içemediğimi biliyorsun."
Jungkook"Bir şey olmaz yanında ben varım."
Jimin"Ertesi gün söylenmek yok ama?"
Jungkook"Tamam tamam. Dur geliyorum."
Jungkook elinde iki bardakla yanıma gelip birini bana uzattı. Alıp yavaş yavaş içtim. Jungkook ise bardağı kafasına dikmişti.
Jimin"Yavaş iç Kook."
Jungkook"Bana bir şey olmaz."
Jimin"Hadi gel biraz oturalım başım döndü benim."
Sakin bir yere oturduk. Yanımıza bir adam geldi. Ve bize oda isteyip istemediğimizi sordu.
Jungkook"Biz arkadaşız gerek yok."
Jimin"Uykum yok teşekkürler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Aşkı
FanfictionJimin'in tek hayali ezbere bildiği kitapların yazarıyla tanışmaktı.