☆FINAL☆

1K 78 59
                                    

Başkan bizi tebrik ettikten sonra ilk konserimizden bahsetti.

Taehyung"Bir şey sormak istiyorum."

Başkan"Evet Tae?"

Taehyung"Fanlar bizi shipliyorlar değil mi? Yani üyeleri kendi içinde."

Başkan"Evet."

Taehyung"Yani sahnede moment versek kızmazsınız?"

Başkan"Neden kızayım? İyi bile olur."

Başkanla konuşmamız bittikten sonra konserin yapılacağı alana gittik. Akşama kadar prova yapacaktık.

Jungkook"Sahnede olmak çok enteresan."

Yoongi"Jungkook konserde dans ederken bayılırsan ben tutarım seni merak etme."

Jungkook"Bayılmam o kadar da değil."

Jin"Jeongin bizi hiç beslemiyorsun biz aç köpek gibi çalışıyoruz."

Jeongin"Hemen acıktınız mı?"

Jin"Saatlerdir dans ediyoruz."

Jeongin"Daha iki saattir buradayız."

Jin"Olsun ben acıktım. Dans etmeyeceğim."

Jin yere oturdu ve çiçek oldu.

Jeongin"Jin hep kaytarıyorsun daha yemek saati değil."

Jin"Banane."

Namjoon"Jin yere oturma hasta olursun."

Jin"Sahne yeterince sıcak Namjoon sen karışma."

Namjoon"İyi be."

Hoseok elinde çiçeklerle geldi. Sinirle çiçekleri Jeongin'e attı.

Jeongin"Noluyor be?"

Hoseok"Sana gelmiş. Hyunjin'den."

Jeongin"Ne?"

Jungkook"Aaa Hoseok aldatıldı."

Hoseok"Biz sevgili değildik Jungkook kapa çeneni."

Jungkook"Tamam be kişneme hemen."

Jeongin"Biz de sevgili değiliz. Ne yapmaya çalışıyor anlamadım."

Yoongi"Hyunjin dengesiz bir çocuk çok normal karşılıyorum."

Jungkook"Beni bu kadar tanımıyorsun be!"

Yoongi"Kes çocuk. Otur yerine."

Jeongin"Neyse çalışmak istemiyorsunuz madem kafeye gidelim."

Yakınlardaki bir kafeye gidip oturduk.

Jin bizim yerimize de sipariş vermişti.

Yemek yedikten sonra biraz daha prova yaptık.

Akşam olmuştu. Yeni oluşmaya başlayan fanlarımız gelmeye başlamışlardı. Biz ise kuliste heyecanla bekliyorduk.

Namjoon"Jeongin ne zaman çıkacağız? Biran önce bitsin çok gerginim."

Jeongin"Az kaldı. Ses sistemini ayarlıyorlar. Hazır olun siz."

Gerginlikle tırnaklarımı yerken Taehyung elimi tuttu.

Taehyung"Sakin ol. Güzel olacak."

Gülümsedim.

Jeongin"Hadi. Sahneye."

Jungkook"Ben dans ederken nerede duracaktım?"

Yoongi"Sahnede gösteririm sana hadi."

Sahneye çıktık. Hiç beklemediğimiz kadar çok insan gelmişti. Bizi görünce alkışlamaya başladılar.

Namjoon"Hoşgeldiniz. Ben Bts'in lideri Kim Namjoon."

Herkes tek tek kendini tanıttı. Şimdiden fanlarımızın olması çok mutluluk verici bir şeydi. Müzik başlayınca heyecanımı yenmiştim. İlk şarkımızı söyledik. Fanlarımızla sohbet ederken birden tüm ışıklar kesildi. Etraf kapkaranlıktı. Sonra gözüme giren ışığa baktım.

Jimin"Noluyor? Neredesiniz?"

Taehyung elinde bir kitap tutuyordu. Bana doğru yürüdü. Ben de ona doğru yürüdüm. Ortada durduk.

Taehyung"Kitabı ilk sen okumak istemiştin."

Jimin"E-evet."

Taehyung elindeki kitabı bana uzattı.

Taehyung"Oku hadi."

Jimin"Burada mı?"

Taehyung"İstersen içinden oku."

Kitabı aldım. Şok içinde kitabın kapağına baktım. Kapakta bizim resmimiz vardı. (Bakınız kitap aşkının kapağı.)

Kitabın adını okudum.

Jimin"Kitap Aşkı."

Tüm fanlar oooo diyordu. Üyeler zaten sahnenin kenarında tepiniyorlardı.

Jimin"B-bu..."

Taehyung"Biziz."

Kitabın arkasını okudum.

Jimin"Fan buluşmalarından nefret ediyorum. Ama bu saçma oyun beni bu buluşmanın içine sürükledi. Jungkook aşırı ısrarcı olduğu için kabul etmiştim. Benim böyle güzel bir hayranım mı vardı?"

Fanlar adeta çığlık atarken Jungkook kendiyle gurur duyarcasına gülümsüyordu.

Taehyung"Devam et."

Kitabın ilk sayfasını açtım. İlk karşılaşmamızla ilgili tüm detaylar yazıyordu. Bunların hepsini biliyordum. Sadece Taehyung'un o anlarda ne hissettiğini bilmiyordum ve burada tüm duyguları yazıyordu.

Jimin"Tamam. Fanlar için başını biraz okuyorum. Merak edenler kitabı satın alsın."

Fanlar alkışladılar.

Jimin"Oldukça sıradan bir gündü. Yeni kitabımın konusunu düşünüyordum. Belki okurların bir fikri olur diye bana gelen mesajlara bakmaya başladım. Adı Jungkook olan biri o kadar çok mesaj atıyordu ki hep onun mesajı üstte kalıyordu. Mesaja tıkladım."

Okumayı kesince hayranlar aaaa demeye başladılar.

Jimin"Tamam tamam. Devam ediyorum. Ben sevgi dolu sözcükler ya da kitaplarımla ilgili bir mesaj beklerken Jungkook bana yaptığı planı yazmıştı. Biran acaba tanıdığım biri mi diye düşündüm. İlk başta mesajı görmezden gelsem de dediğini yapsam ne kaybederim diye düşündüm. İyi ki de öyle düşünmüşüm."

Kitabı kapatıp gülümsedim. Fanlar alkışladılar.

Jimin"Tae sana inanamıyorum. Teşekkür ederim."

Boynuna sarıldım. Taehyung da kollarını belime doladı. Geri çekildiğimde Taehyung kulağıma fısıldadı.

Taehyung"Sana kitapla evlenme teklifi etsem sayılır mı? Çünkü yüzükleri burada verirsem başkan bizi tekmeler."

Şaşkınca yüzüne baktım.

Ben de aynı şekilde fısıldadım.

Jimin"Evet."

Üyelerin haberi vardı sanırım. Yanımıza gelip bizi sessizce tebrik ettiler.

Namjoon"Evet millet! Taehyung Jimin'e kitap yazmış. Okuyunca her şeyi anlayacaksınız. Hala bizi seversiniz umarım."

Güldük. Fanlar Vmin diyerek bağırmaya başladılar.

Bir kitap gerçek olmuştu. Ya da bir gerçek kitap...

Öncelikle buraya kadar okuyan herkese teşekkür ederim. Biliyorum final bölümü kısa oldu çünkü yazacak bir şey bulamadım. Bu hikayeyi yazarken gerçekten zorlandım. Normalde yazarken her şey aklıma gelirdi ama seçtiğim konuyu yazmak kısa sürdü. O yüzden kitabın ortalarında 'ne okuyorum ben ya' diyebilirdiniz ki dediniz jfjfjf. Haklısınız ama finalde konuya bağladığımı düşünüyorum. O zaman başka kitaplarda görüşmek dileğiyle~ ♡

Kitap Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin