Taehyung'u ittirip ayağa kalktım.
Jimin"Geç oldu git artık."
Taehyung"Tamam gidiyorum."
Taehyung tam gidecekken elektrikler gitti.
Taehyung"Görüşürüz."
Jimin"Dur! Gitme."
Taehyung"Noldu karanlıktan mı korkuyorsun yoksa?"
Jimin"Hayır. Sadece elektrik gittiği için evde tek başıma sıkılırım."
Taehyung"Evet o yüzden kolumu tutuyorsun."
Elimi çektim.
Jimin"Tae geç içeri otur uzatma."
Taehyung oturdu. Ben de yanına oturdum.
Jimin"Ben bir Jungkook'u arayım."
Taehyung"Tamam."
Jungkook'u aradım.
Jungkook"Alooooo? Hyungnim noldu?"
Jimin"Yine içtin mi sen? Eve gel artık."
Jungkook"Nereye geleyim?"
Jimin"Eve."
Jungkook"Enkaza mı?"
Jimin"Telefonu aklı başında olan birine ver gerizekalı!"
Yoongi"Alo?"
Jimin"İyi ki de aklı başında olan birine dedik."
Yoongi"Jungkook'un kafa uçtu bugün gelemez."
Jimin"Ne demek gelemez?"
Yoongi"Bizde kalacak. Benim mal ev arkadaşım yanında mı?"
Jimin"Evet."
Yoongi"Tamam söyle ona gelmesin eve başka oda yok."
Jimin"Duyduğum en saçma şey. Bak şimdi Jungkook'u bize getiriyorsun Taehyung'u alıyorsun gidiyorsun anladın mı?"
Yoongi"Tüneldeyiz çekmiyor bay."
Yüzüme kapanan telefonla sinirlenip çığlık attım. Taehyung korkarak ayağa kalktı.
Taehyung"O zaman ben gideyim."
Jimin"Hayır. Aptal arkadaşın gelmemeni söyledi."
Taehyung"Ya Jimin sen Yoongi'nin her dediğini yapıyor musun?"
Jimin"Ne yapalım Taehyung? Gecenin bu vakti gidip Jungkook'u eve mi getirelim?"
Taehyung"Tamam sen söyle ne yapalım?"
Jimin"Git Jungkook'un odasında uyu işte. Her şeyi büyütüyorsun."
Taehyung"Ya biz senle neyiz?"
Jimin"Bunu şimdi mi sorguluyorsun?"
Taehyung"Evet. Şuan aklıma geldi."
Jimin"Sen benim için parasız tuttuğum oyuncu bir sevgilisin. Bilmem anlatabildim mi?"
Taehyung mal gibi kalırken odama gittim. Yatağıma uzandığım sırada odama geldi.
Taehyung"Bana sormadın ama söylicem. Sen benim kendimi bulduğum sevgilimsin."
Jimin"Boşuna uğraşma artık ne dersen de inanmıyorum."
Taehyung"Jimin ben seninleyken çok mutlu oluyorum. Sanki sadece ikimiz varmışız gibi hissediyorum. İnan bana ben hiç iyi rol yapamam. Yaptıklarım rol değildi. Seni kendim istediğim için öptüm."
Jimin"Hala inanmıyorum. Yani sana dediklerin mantıklı geliyor mu? Jungkook'a aşıktın hani?"
Taehyung"Hala Jungkook diyor ya! Of! Sana laf anlatamıyorum ben. Yok öyle bir şey. Jungkook'u da oyundan sayabilirsin."
Jimin"İyi valla. Herkes birbirine oyun oynasın. İlkokulda değiliz ve bu bir evcilik oyunu da değil!"
Taehyung"Tamam ya vazgeçiyorum. Neye inanmak istiyorsan ona inan. Jungkook'la mutluluklar."
Taehyung odamdan çıkınca göz yaşlarımı daha fazla tutamadım. Duygularım darmadağın olmuştu. Telefonumu alıp Jungkook'a ayılmış olmasını dileyerek mesaj attım. "Sana ihtiyacım var eve gel."
Elektrik de hala gelmemişti. Hem korkuyordum hem üzgündüm. Yan odaya gidip kapı aralığından Taehyung'a baktım. Arkası dönüktü muhtemelen uyumuştu. O sırada kapı çaldı. Gidip açtım.
Jimin"Senin ne işin var burada?"
Yoongi"Jimin sabrımı taşırmak üzeresin. Telefonda ne konuştuğumuzu unuttun mu hatırlatayım mı? Jungkook sarhoş. Şuan uyuyor. Yani gelemez. Onun yerine ben geldim. İhtiyacın olan şey ne?"
Jimin"Mesajda ne yazdığımı unuttun galiba hatırlatayım mı? Sana ihtiyacım var. Sana. Jungkook'a yani."
Yoongi"Farzet ki Jungkook'um."
Kollarımı Yoongi'nin boynuna dolayıp onu içeri çektim. İlk başta bir şey yapmadan dursa da sonradan kollarını belime dolayıp o da bana sarıldı. Yoongi'nin boynunda ağlayacağım hiç aklıma gelmezdi. Ama şuan tek ihtiyacım olan şey sarılmaktı. Bir süre öyle kaldıktan sonra çekildim.
Jimin"Teşekkür ederim."
Yoongi"Ne için?"
Jimin"Buraya kadar gelip bana sarıldığın için."
Yoongi"Sorun değil. Mesajı okuduğumda kötü hissettiğini anladım. Bu arada neden ev bu kadar karanlık?"
Jimin"Elektrikler gitti."
Yoongi"Tamam şimdi ne yapalım?"
Jimin"Eve gitmeyecek misin?"
Yoongi"Jungkook'u da sarılıp gönderecek miydin?"
Jimin"Hayır sarılarak uyuyacaktık."
Söylediklerimi farkedip kızardım. Karanlık olduğu için şanslıydım.
Yoongi"O zaman ikimiz sarılarak uyuruz."
Jimin"Garip olacak ama."
Yoongi"Odan nerde?"
Jimin"Takip et."
Odama geldim. Yoongi de geldi. Yatağa yattık. Utandığım için en kenara yattım. Yoongi'yle bir süre bakıştık. Bana doğru yatakta kaydı. O kaydığı için panik yapıp bende daha kenara kaydım. Tam düşecekken belimden tuttu. (Neden yoonmin yazıyorum bilmiyorum arkadaşlar boşverin okumaya devam edin okdjdjdj)
Yoongi"Neden benden kaçıyorsun?"
Jimin"Neden bana yaklaşıyorsun?"
Yoongi"Çünkü ben bugün senin sevgilin olan Jungkook'um."
Jimin"Off. Tamam hadi uyuyalım artık."
Sarılarak uyuduk.
Sabah
Birinin beni dürtmesiyle uyandım. Bu kişi Jungkook'tu. Telaşla yanıma baktım. Yoongi yoktu.
Jimin"Yoongi nerede?"
Jungkook"Noldu rüyanda Yoongi'yi mi gördün?"
Jimin"Dün gece-"
Taehyung"Dün Hoseok'la Jungkook'u bırakıp gitmiş nerede bilmiyoruz."
Jimin"Anladım. Tae sen neden hala buradasın?"
Jungkook güldü.
Taehyung"Peki Jimin çok istedin akşama kadar sizdeyim."
Jimin"Offf!"
Taehyung yatağın üzerindeki bilekliği aldı.
Taehyung"Bu Yoongi'nin."
Jimin"Hassik-"
İkisi bana tuhaf tuhaf baktı.
Jimin"Yoongi bana vermişti bunu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Aşkı
FanfictionJimin'in tek hayali ezbere bildiği kitapların yazarıyla tanışmaktı.