☆21☆

1.6K 154 16
                                    

Jungkook"Jimin bu nasıl konuşmak böyle? Sevgilime de mi karışır oldun?"

Jimin"Anlaşıldı. Ben ayrılıyorum evden."

Jungkook"Kesin ayrılırsın zaten. Sanki kalacak yerin var."

Jimin"Evet var."

Jungkook"Neresi?"

Jimin"Sevgilinin evi."

Jungkook"Ne!?"

Jimin"Tae'de kalıcam ve o da Yoongi'yle kalıyor."

Jungkook"Jimin saçmalama. Hem Yoongi yüzünden evden ayrılıyorsun hem de onunla mı kalacaksın?"

Jimin"Yoongi yüzünden değil senin yüzünden. Sen bana hiç güvenmiyorsun."

Jungkook"Güvenmez olur muyum Jimin. Tabii ki güveniyorum."

Jimin"Yoongi seni kullanıyor."

Jungkook"Nasıl yani?"

Jimin"Kullanıyor işte."

Jungkook"Jimin bir şeye başladın sonunu getir."

Jimin"Partiye gittiğimiz o gece sen dans ederken Hoseok bana içmem için bir şey verdi bende içtim. Sonra bayılmışım. Yoongi de bana tecavüz etmiş videosu var. Bir de utanmadan video çekmişler."

Jungkook bir süre yüzüme baktı ve sonra güldü.

Jungkook"Ya deliricem şimdi!"

Jungkook beş yaşındaki çocuk gibi bağırarak ağlamaya başladığında ne yapacağımı şaşırdım.

Jimin"Jungkook sanırım bu durumda benim ağlamam gerekiyor sana noldu?"

Jungkook kalkıp odadan çıktı. Tam bende çıkacakken geri geldi. Elindeki defteri bana uzattı. Bu defteri okuduğumda bana çok kızmıştı şimdi de kendisi mi veriyordu?

Jungkook"Al oku. Ama en başından oku."

Defteri aldım.

Jimin"Ama bu senin için özel değil mi? Bana okumamamı söylemiştin."

Jungkook"Evet. Ama olmuyor. Yapamıyorum artık. Seni koruyamıyorum. Senin ilkin bile olamadım. O Yoongi'yi öldürücem."

Jungkook gidecekken bileğini tuttum.

Jimin"Benim ilkim olamadın mı? Ne demek istiyorsun Jungkook?"

Jungkook"Bana bir şey sorma. Tüm cevaplar defterde."

Jungkook gidince yatağa uzanıp defterin ilk sayfasını açtım. İki yıl öncesinin tarihi vardı üstünde. Sesli okudum.

Jimin"Sevgili Jimin. Bu günlüğü sana yazıyorum. Buraya sana söylemek isteyip de söyleyemediğim ne varsa yazmak istiyorum. Öncelikle benimle ev arkadaşı olup bana baktığın benimle ilgilendiğin için sana teşekkür ederim. Biliyorum seni delirtecek birçok şey yaptım ama pişman değilim. Çünkü sinirlenince çok güzel oluyorsun."

Ben ne okuyorum şuan? Beynim yanmıştı. Bir zamanlar Jungkook benden mi hoşlanıyordu? Sonunu merak ederek okumaya devam ettim.

Kitap Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin