☆27☆

1.4K 132 16
                                    

Hoseok bozuk olan moralimi daha çok bozup giderken akşam olmuştu ve birazdan Jungkook gelirdi. Mutfağa gidip yiyecek bir şeyler hazırladım. Masayı hazırladığım sırada kapı çalmıştı. Gidip açtım. Jungkook gelmişti.

Jimin"Tam zamanında geldin. Açsın değil mi?"

Jungkook"Evet hyung ama çıkmam lazım. Arkadaşlara sözüm var."

Jimin"Ama ben düşündüm ki-"

Jungkook"Merak etme on iki  olmadan gelirim."

Jungkook çantasını bırakıp geri çıktı. Arkadaşlarıyla dışarı çıkmazdı. Genelde benimle takılırdı. Benden kaçıyor muydu? Tüm sorunları çözdük sanıyordum.

Odama gidip yatağıma oturdum. Ben o yemekleri Jungkook için yapmıştım o olmadan yemeyecektim.

Kapı tekrar çalarken bi umutla kapıyı açtım.

Jimin"Jungkook geldin mi?"

Taehyung"Hayır gelmedi. Ben geldim."

Jimin"Sen neden hala gelip duruyorsun?"

Taehyung"Jungkook nerede şuan haberin var mı?"

Jimin"Yok! Jungkook'u bana sorup durma."

Taehyung"Ben nerede olduğunu biliyorum. Ve bilmek istersin diye düşündüm."

Jimin"Arkadaşlarıyla işte."

Taehyung"Evet arkadaşlarıyla. Yoongi ve Hoseok'la."

Jimin"Eee nolmuş?"

Taehyung"Ne mi olmuş? Pardon bunu kapının önünde mi tartışacağız?"

İçeri geçtim. Arkamdan geldi. Mutfağa gidip oturdum.

Taehyung"Yemek yiyelim o zaman konuşurken."

Taehyung tabaklara yaptığım yemeklerden koydu.

Jimin"Bana diyorsun ama sen de Jungkook'un Yoongi ve Hoseok'la takılmasını umursamıyorsun."

Taehyung"Umursuyorum. Yoongi'yi en iyi ben tanırım. Ne kadar bela varsa hepsi Yoongi'de mevcut. Hoseok'un da ondan farkı yok. Uyuşturucu bile satıyorlar. Jungkook'un bu işe bulaşmasından korkuyorum."

Jimin"Jungkook korkar öyle şeylerden. Bulaşmaz bile."

Taehyung"O kadar emin olma. Jungkook'la konuşmalısın. Ben konuşurdum ama beni dinlemez."

Jimin"Jungkook akıllı bir çocuk. Yoongi ona en fazla ne yalabilir ki?"

Taehyung"Emin ol Jungkook'u tanımadığı adamlara bile satabilir."

İçtiğim su boğazıma kaçarken öksürdüm. Taehyung arkama geçip sırtıma vurdu.

Taehyung"İyi misin? Jimin?"

Bana temas edip yakın olması yanaklarımın kızarmasına ve kalbimin hızlanmasına neden oluyordu. Ayrıca saçlarının kokusu burnuma dolmuştu.

Jimin"İyiyim."

Taehyung bu sefer ellerini yanaklarıma koymuştu. Bense şaşkınca yüzüne bakıyordum.

Taehyung"Ateşin mi var senin? Kıpkırmızı oldun."

Kitap Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin