☆26☆

1.5K 129 26
                                    

Taehyung sinirle evi terk ederken uyuyan Jungkook'u kucağıma almış ve yatırmıştım. Üzerini örtüp odadan çıktım.

Salona gidip televizyonu açtım. Uyuyamayacağımı biliyordum. Televizyona dalmışken sabah olmuştu bile. Jungkook gelip ayakkabılarını giydi.

Jimin"Nereye?"

Jungkook"Okula hyung."

Jimin"Tamam görüşürüz."

Jungkook evden çıktı. Sabaha kadar televizyon izlemiştim ama hala uykum gelmemişti. Ama uyumadığım için kendimi sersem gibi hissediyordum.

Kapı çaldı. Hiç beklemediğim şekilde Hoseok gelmişti.

Jimin"Senin burada ne işin var?"

Hoseok"Konuşmaya geldim. Beni içeri almayacak mısın?"

Kapının önünden çekildim. Hoseok içeri geçip oturdu. Ben de oturdum.

Hoseok"İlk olarak bu halin ne? Senin mutlu olman gerekmez miydi?"

Jimin"Ne için? Sevdiğim adam beni seviyormuş gibi yapıyor diye mi? Yoongi bana taciz etti diye mi? Ya da Jungkook... Ne için?"

Hoseok"Haklısın berbat bir durum. Ama Jungkook böyle yapmasaydı Taehyung'la nasıl tanışacaktın? Hala bir şansınız var."

Jimin"Taehyung Jungkook'u seviyor. Hangi şanstan bahsediyorsun?"

Hoseok"Seviyorsa ne olmuş? Sanki sonsuza dek Jungkook'u mu sevecek? Ayrıca Jungkook onu sevmiyor. Eminim Tae de vazgeçecektir."

Jimin"Vazgeçse bile beni mi sevecek? Ya aramızda o kadar şey yaşandı. Hatta beni öptü. Hiç mi bir şey hissetmedi?"

Hoseok"Ne!? Öptü mü? Vay pezevenk Tae vay. Planda böyle bir şey yoktu."

Jimin"Ne bileyim öptü işte. Bana karşı sende boş değilsin gibisinden şeyler söyledi sevgili olmaya çalıştı. Bende Jungkook beni seviyor diye Tae'den hep uzak durdum."

Hoseok"Her şey çok karıştı. Aslında oyun en fazla bir hafta sürecekti ama bir hafta sonra her şey içinden çıkılamaz bir hal aldı. Yoongi de saçmalamaya başladı. Yok bana Jungkook'u getirin diyor."

Jimin"Herkes Jungkook'u seviyor. Hoseok herkese söylemeni istiyorum Jungkook benim sevgilim."

Hoseok"Jungkook'un bundan haberi var mı?"

Jimin"Henüz yok ama olacak. Bu akşam teklif de edicem."

Hoseok"Kafam karıştı. Sen Taehyung'u sevmiyor musun?"

Jimin"Anlamıyor musun? Ben ve Taehyung birlikte olamayız. Ben Jungkook'u üzemem. Tae de beni sevmediğine göre. En iyisi bu."

Hoseok"O zaman hayırlı olsun."

Kitap Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin