☆22☆

1.7K 150 79
                                    

Bir süre sonra elimdeki defteri bırakıp Jungkook'un yanına gittim. Yatakta oturmuş ağlıyordu. Yatağa gidip oturdum. Elimi omzuna koydum.

Jimin"Jungkook ben ne desem boş ama cidden bilmiyordum."

Jungkook"Hep yanımdaydın bilmen gerekirdi."

Jimin"Jung-"

Jungkook"Jimin çıkar mısın? Utanıyorum şuan."

Jimin"Jungkook sen bana şaka yapıyorsun değil mi? Gerçekten bana mı aşık oldun?"

Jungkook"Evet olamaz mı? Seninle yan yana uyuduk, seninle banyo yaptık, seninle yemek yaptık, seninle film izledik. Yani seninle ben her şeyi yaptık. Benim sana aşık olmamda tuhaf olan ne?"

Jimin"Peki ya Yoongi? Ona olan sevgin? Farkında mısın şuan sevgilisiniz."

Jungkook"Umrumda değil. Hepsi seni kıskandırmak içindi. Ama nereden bileyim sana dokunacağını. Of ben tam bir aptalım."

Jimin"Hayır değilsin. Sen bilemezdin böyle olacağını."

Jungkook aniden sarılınca karşılık verdim.

Jungkook"Jimin bırakma beni. Ben sensiz yaşayamam."

Jimin"Neden bırakayım seni? Nereden çıktı?"

Jungkook"Bırakma işte. Taehyung'a kaçarsın filan."

Jimin"Sensiz hiçbir yere gitmem ben."

Geri çekildi.

Jungkook"Tamam yeter bu kadar duygusallık."

Jimin"Evet bence de."

Elime kitabımı alıp okudum.

Jungkook"Adam bir telefon kadar uzağında sen hala kitabını oku."

Jimin"Biliyor musun hep onunla tanışma hayali kurmuştum ve gerçek oldu. Hatta düşündüğümden daha fazlası oldu. Ama ben mutlu değilim."

Jungkook"Nasıl yani?"

Jimin"Değilim. Sanki her şey hayalken daha güzeldi. Hem ben hayallerime bu yaşananları eklememiştim."

Jungkook"Nasıl olmalıydı?"

Jimin"Mesela Yoongi'yi hiç tanımamış olmayı dilerdim. Senin bana aşık olmadığını. Tae ve Yoongi'nin ev arkadaşı olmadığını. Yani böyle olsa güzel olurdu."

Jungkook ciddi yüz ifadesini bozup güldü.

Jimin"Ne? Komik mi?"

Jungkook"Evet. Ama sana bunu söylersem dayak yemekten korkuyorum."

Jimin"Neyi söylersen?"

Jungkook"Jimin her şey şakaydı."

Jimin"Ne şakaydı? Her şey derken?"

Jungkook"Artık dayanamıcam söylicem. Bak şimdi. Sen Tae ile tanışmayı çok istiyordun bende onu sağladım."

Jimin"Ne yaptın!? Hiçbir şey anlamıyorum."

Jungkook"Bir şekilde Tae'ye ulaştım işte. Sonra böyle bir oyun oynadık. Yani aslında Yoongi şerefsiz değil. Hoseok da öyle. Her şey oyundu. Tae'nin imza buluşmasına kadar her şey."

Jimin"Ne yani beni seviyor gibi mi yaptı!? Sen de mi beni seviyormuş gibi yaptın!? Jungkook siktir git ya!"

Kitap Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin