☆18☆

1.7K 165 47
                                    

Sahilde boşboş yürüyordum. Telefonum yanımdaydı sadece. Ama çalmıyordu. Jungkook'un arayıp hadi eve dön demesini bekliyordum ama öyle bir şey yaşanmamıştı. Taehyung'da kalsam garip hissederdim. Ayrıca Yoongi ev arkadaşıydı. En büyük neden buydu. Hoseok zaten güvenilmez biriydi. Yani kısacası kalacak bir yer bulamıyordum. Jungkook'un beni affedip eve alması gerekiyordu. Ama ben suç bile işlememiştim ki. Sadece günlüğünü okumuştum. Çok çabuk sinirleniyordu. Ayrıca kimden bahsettiğini de merak etmiyor değildim. Yoongi olduğunu sanmıyordum yazdıklarıyla uyuşmuyor gibiydi. Daha önceden tanıdığı biri olmalıydı. Tüm arkadaşlarını tanıdığıma göre ben miydim yani? Güldüm.

Telefonum çaldı. Jungkook yazısını görünce hemen açtım.

Jungkook"Jimin. Sensiz bu evin ne kadar sessiz olduğunu biliyorsun değil mi? Geri gel hadi."

Jimin"Biliyordum. Bensiz yapamazsın sen. Geliyorum Kookie."

Hemen otobüse binip eve gittim. Kapıyı çaldım. Jungkook açtı. Üzerini süzdüm.

Jimin"Bir yere mi gidiyorsun?"

İçeri girip kapıyı kapattım.

Jungkook"Bara gidiyorum. Nasıl olmuşum?"

Jimin"Sanki sen değilmişsin gibi. Jungkook bu tip ne ya?"

Jungkook"Ne var ki?"

Jimin"Bu gömlek ne? Sana üç beden küçük."

Jungkook"Hayır bunun özelliği dar olması. Sen kıskandın mı yoksa?"

Jimin"Ne? Pis pis sırıtma. Sen böyle bara gidersen seni severler."

Jungkook"Sevilmek kötü mü?"

Jimin"Başka anlamda severler."

Jungkook"Jimin boş yapma. Gidiyorum ben bay."

Jungkook anında giderken evde yalnız kaldım. Koltuğa oturup ne yapsam diye düşünürken aklıma Taehyung'u çağırmak gelmişti. Sevgilim değildi belki ama arkadaşımdı sonuçta. Beraber vakit geçirebilirdik.

Taehyung'a mesaj attım.

Jimin"Ev boş|

Jimin"Bize gelsene|

Jimin"Napıyorsun?"

Taehyung"Sıkılıyorum. Sen?"

Jimin"Bende evdeyim Jungkook yok. Oturuyorum."

Taehyung"Anladım."

Şimdi ne yazacaktım? Evde tek olduğumu söyleyince geliyim mi filan demesini bekliyordum.

Jimin"Ev aşırı sessiz gerçekten."

Taehyung"Müzik aç."

Jimin"Ev çok boş ya. Birileri gelse keşke."

Taehyung"Jungkook gelir birazdan."

Odun! Anlamıyor mu gerçekten?

Jimin"Bende kız arkadaşımı çağırayım bari."

Taehyung"Hangi kız?"

Jimin"Çok güzel bir kız. Belki bir şeyler yaparız. Neyse bay."

Taehyung"Jimin! Bekle çağırma ben gelirim."

Kitap Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin