Szüljél gyereket Magyar!

14 2 0
                                    

Nemrég olvastam egy 9 gyerekes családról, akiknek a feje fölül éppen árverezni készülnek a házat hiteltartozás miatt. De persze, szüljél gyereket magyar! Mert az állam megsegít! Ad neked sok-sok hitelt, amiből vehetsz magadnak házat, autót. Ha pedig nem tudod fizetni a hiteleidet, akkor sem kell aggódnod, mert majd az állam gondoskodik a gyerekeidről és a felnevelésükről. Azt persze még nem tudjuk, hogy hol, mert ugye a fóti és a miskolci gyermekvárost is éppen bezárják, hiszen kell a terület magasztosabb célokra, mert az ugye mindenkinek egyértelmű, hogy nincs előbbre való ebben az országban, mint vezetőink gyarapodása (mind súlybeli, mind pedig anyagi gyarapodás tekintetében), ezért kell a terület valami szép lakóparknak vagy éppen egy új focipályának, stadionnak. De ne aggódj a gyerekeid miatt, mert valami biztosan lesz velük. Te pedig élvezheted Magyarország csodás tájait, a hegyeket, a völgyeket, hidak is akadnak szép számmal. Persze ne feledkezz meg a hajléktalan törvényről sem, mert ugye ebben az országban hajléktalanok nem élhetnek, de a lényeg, hogy majd lesz valahogy. A lényeg, hogy szüljél gyereket magyar! Jó sokat! Hiszen, mit veszíthetsz? Maximum mindent!

Nagy hévvel hirdetik, hogy vállalj legalább három gyereket, hogy ne fogyjon a magyar, de valahogy azt nem veszem észre hogy más változások is követnék ezt a nagy kormánypropagandát.

Ha az ember családot alapít és gyereke(ke)t vállal, akkor szinte biztos, hogy az életét nem a négy fal között akarja leélni. Néha igénye van arra, hogy elmenjen nyaralni vagy szórakozni. De például, ha a nyaralásokat nézzük, akkor a legtöbb ajánlat esetében a család 2 felnőttet + 1 gyereket jelent. Ha az embernek két gyereke van, akkor már vagy két szobát kell kivennie vagy a másfél, kétszeres árú családi szobát. De például nemrég tapasztaltuk, hogy a Fővárosi Állatkertben is a családi belépő az 2 felnőtt + 1 gyereket jelent. Ráadásul egy négy fős család belépője 10.000 Ft, ami nem mondható olcsónak. El sem tudom képzelni, hogy egy 3-4-5 gyerekes család ezeket hogyan oldja meg. Bár, sajnos az a sejtésem, hogy sehogyan.

Nem értem a világotWhere stories live. Discover now