Хората около него го поглеждаха, а някои от жените даже го заглеждаха. Майк ходеше бавно по площадката и накрая отвори вратата на кабинета, изтупвайки ръката си. Просто отвратително. Трябваше след това да се измие със сапун няколко пъти. Кой знае колко идиоти бяха пипали дръжката, затова предпочиташе да му отварят вратата.
- Ще започна да си нося мокри кърпички или ръкавици! Не мога да замърсявам перфектните ми ръце.
- Какво пак си мрънкаш под носа, Маккалистър? Сядай веднага на стола! Няма да се занимавам цял ден с теб.
Майк погледна седалката на стола и видя някакво микроскопично бяло топче. Сега какво щеше да прави? Не можеше да го изтупва с ръка, камо ли да сяда.
- Какво пак има? - извика му мъжът срещу него и се изправи.
- Тихо, шефче! Опитвам се да реша въпрос на живот и смърт!!!
- ПРОСТО СЯДАЙ, КРЕТЕН ТАКЪВ!!! КАЗАХ, ЧЕ НЯМАМ ВРЕМЕ!!!
- Да ти еба майката!
Той изрита стола и боклучето падна на земята. Седна и сложи ръце на колене, защото го беше гнус на пипне нещо друго в този смръдлив кабинет. Сигурно пак шефчето се бе изпърдял сто пъти, пък и прозореца не се отваряше често. Усети, че му се повдига и побърза да се наведе настрани, за да не повърне на обувките си.
- Не мога да те гледам повече! Уволнен си! Омръзна ми да правиш всички на свине тука. Сценаристът сменя вече сценария двадесет пъти и само за 48 часа. Постоянно трябва да ходят колеги, за да ти чистят, за да не се изцапаш. За какъв се имаш, кучи син такъв!
- Със сигурност съм нещо повече от теб, боклук мизерен! - Майк се изправи и изрита стола в стената. - И без това гъза ме заболя от тъпия ти стол. От кофата ли го извади?
- Затвори си устата и напусни кабинета веднага! Не искам да те виждам повече.
- Аз съм звездата тук, шибаняк! С филма е свършено без мен!
Той отиде до вратата, която се отвори. Жената с дебела фигура държеше лист и го погледна учудено. Той я избута от пътя си и продължи напред. Всички го зяпнаха зашеметени. Изтръска ръцете си от бухтата, като огледа хората пред себе си.
- Къш, къш, животни! Изчезнете от пътя ми!
Излетя от снимачната площадка и влезе в колата си. Как смееше този мизерник да го уволни от собствения му филм?
- Ще си платиш скъпо, тъпако!
Натисна газта и продължи по оживената улица. Щеше да се прибере много по-рано днес, но пък така ще има време за красивото си лице.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Просто Неустоим
ЮморКнига 1 от поредицата БОГЪТ НА СЕКСАПИЛНОСТТА Майк Маккалистър е уникално красив, богат и световно известен, което го правеше наистина неустоим. Всички жени си мечтаеха да ги погледне, но той виждаше само себе си в огледалото. Но и същият сексапилен...