Е като Емоционален

67 3 0
                                    

Кабинетът не изглеждаше добре. Питър скочи от стола, когато Майк влетя вътре заедно с Уилям. Изрита малката маса и удари с юмруци по бюрото. Съжали, защото беше мръсно. Вонята в помещението полепваше по перфектната му гладка кожа и къдреше косата му, а ръцете му почервеняха от мръсотията. Вдигна ги и посочи мъжа срещу себе си.
- Изрод гнусен, наговори още тъпотии срещу мен и ще накарам Уилям да те рита в онова нещо долу, което наричаш пенис!
- Как влезе тук? - изсъска Питър и посегна към телефона. - Ще се обадя на полицията!
Майк му изви ръката и го блъсна назад, след което хвърли телефона в аквариума. Питър се бе блъснал в стола и лежеше на земята. Уилям стоеше до вратата и наблюдаваше случващото се.
- Ще ти разбия главата, ако не обясниш на медиите, че лъжеш! Ясно ли ти е? - Майк се наведе към мъжа и му настъпи лицето. - Не ме предизвиквай. Или искаш и сина ти да замине с теб?
Питър се изплю по костюма на Майк и получи един ритник в корема. Маккалистър хвърли лаптопа по Питър, изрита стола, който се блъсна в шкафа и застана хубаво над него.
- Луи Камерън ще яде по-голям бой от теб, ако не го направиш! Още днес да си се обадил и да си оправил нещата! Кучи син мизерен!
- Ще те съсипя, Майк! С теб е свършено! Ако ще да лъжа, дори ще те унижа публично! Ролята е моя, всичко е мое! Ще те убия, само да си намеря пистолета.
Изрита го още веднъж и тръгна към вратата. Майк се спря и се обърна назад запоследно. Вратата се отвори и едно малко дете влезе в кабинета. Погледна към Майк и Уилям, после затърси Питър с поглед.
- Къде си, тате?
- БЯГАЙ!!!
- Това не е ли Майк Маккалистър?! Ама аз съм ти голям фен!
- МАХАЙ СЕ ОТТУК, ЛУИ!!! ТОЙ ЩЕ ТЕ УБИЕ!!!
- НЕ Е ВЯРНО! ГОСПОДИН МАККАЛИСТЪР НИКОГА НЕ БИ НАВРЕДИЛ НА ДЕТЕ!!! ТИ СИ ЛЪЖЕЦ!!!
Питър се изправи и грабна черната кутия от бюрото. Вдигна го във въздуха и го развя.
- Това предава директно на полицията разговора ни!
- Но за твоя жалост, знам как се включва и изключва!
- МАЙНАТА ТИ!!! ДА ТИ ЕБА МАЙКАТА ШИБАНА ТЪПА!!!
- Пред детето ли го каза? Също и пред жена ти!
От долу се чу сирена и Майк пусна няколко сълзи да се стекат по красивото му лице. Разроши косата си и се обърна запоследно към Питър. Той ококори очи, разбирайки какво има предвид Майк. Разчете думите, които не произнесе на глас.
,,Да видим кой е по-добрият актьор!"
После падна на колене и Уилям клекна до приятеля си. Детето изтича до Майк и изгледа на кръв баща си. Жената му зашлеви шамар, когато полицията влезе.
- Задържан сте, заради закана за убийство!
Полицайката зад полицая помогна на Майк и го поведе към изхода. Уилям го държеше от другата страна и се подсмихна.
Оставаше само шефчето да си получи заслуженото.

Просто НеустоимDonde viven las historias. Descúbrelo ahora