К като Красив

29 1 0
                                    

Сутринта Майк се събуди с мисълта, че трябва най-после да отиде на фризьор. Прическата му не стоеше добре, а и косата му бе леко пораснала. Нагласи се в един син костюм и се огледа пред огледалото.
Трябваше Ингрид да е напуснала вече къщата, а Уилям да хърка още в стаята си като прасе. Ама и на него какво му ставаше? Майк никога не би предположил, че най-добрият му приятел ще се окаже гей. Защо не е споделял това с него за това? Можеше да му помогне по някакъв начин. Със съвет как да е по-привлекателен.
- Къде ми е дезодоранта?
Отвори куфара си и започна да рови в него. Нищо! Трябваше да провери в стаята на Уилям, но попринцип приятелят му нямаше особен вкус в тези неща. Щеше да се изложи пред толкова хора!
Излезе от стаята, като се стараеше да не пипа нищо. Извади ръкавицата от джоба и си я сложи. Вратата на стаята подскърцна леко, но хъркащият идиот не се събуди. Майк застана пред етажерката и започна да души наоколо.
- Бахти свинята! Тука е като в кочина! Ще ми се осмърди костюма.
Той избяга навън в коридора и си пое дълбоко въздух. Мамка му живот! Трудно е да си красив! Щеше да си купи от магазина, затова грабна портфейла на шкафа и тръгна надолу по стълбите.
Ами колата му?! Беше си в къщата му.
- ДА ТИ ЕБА МАЙКАТА, ВСЕЛЕНО ПРОКЛЕТА!!! - изкрещя Майк и хвърли обувките на Уилям срещу стената, а тези до тях по масата, като дистанционното падна от масата и се включи телевизора.
- ,,Майк Маккалистър е заплашвал своя шеф, че ще му съсипе живота, защото не изпълнявал неговите наредби."
- ,,Интервю с Питър Камерън" - ,,Майк е един надменнен глупак, който играе роля на перфектена съвременна звезда, която обаче не знае, че има отклонения. Наитина беше шок да разбера, че моят партньор е такава личност. Феновете му са заблудени и трябва да дойде края на неговата кариера. Този човек не струва."
- ,,Мислите ли да добавите още нещо, г-н Камерън?"
- ,,Ако Маккалистър ме гледа в момента, ще му кажа само едно. Филмът му е вече мой и аз ще покажа, че съм по достоен за ролята от това егоистично бебе."
- ,,Благодаря за участието."
- ЩЕ ВИДИШ ТИ, ПИТЪР! ПРОКЛЕТНИК СКАПАН! ЩЕ ТЕ СЪСИПЯ И ШЕФЧЕТО ЩЕ СЪСИПЯ!
- Майк?
Маккалистър се обърна и видя Уилям да стои зад него с намръщено изражение. Какво пък искаше сега? Не стига, че животът му е на ръба! Майк срита една възглавница от дивана и скочи на земята.
- Закарай ме до вкъщи. Искам си колата обратно!
- Знаеш ли колко е часът?
- Не ми пука, боклук! Тръгвай!!! Трябва да съм красив преди да се появя пред медиите! Ще кажа истината в очите им!

Просто НеустоимDonde viven las historias. Descúbrelo ahora