Майк влетя в къщата си и тресна вратата зад себе си, така че всичко наоколо да се разтресе. Той започна да вика прислужниците и накрая излезе една от кухнята.
- Къде са всички, свиньо?
- Колко сте жалък, господине! Как смеете да се отнасяте така към една жена?
- Ти не си достигнала нивото ми! Какво като си жена. Ти си боклук!!! Изчезвай! Всичките сте уволнени!
Жената с големите гърди влезе и хвана разбеснелия се Майк. Тя го задърпа назад и го хвърли на дивана.
- Успокой се, пикльо!!! Какво си мислиш, че правиш? Жените тук имат достойнство.
- А ТИ ПЪК СЯКАШ ИМАШ, УЛИЧНИЦО! НЕ СМЕЙ ДА МЕ ДОКОСВАШ!!! ИЗЧЕЗНИ И ТИ ОТ ПОГЛЕДА МИ!
- Това, че са те уволнили, не е наша работа!
Той й скочи и плесна шамар от другата й страна. Хвана големия телевизор и го хвърли през прозореца. Навсякъде се разнесе шума и стъклата полетяха на всичките страни. Жената изпищя и Майк хвана вазата от шкафа, като я метна в огледалото до вратата. Остана сам в всекидневната и скочи на дивана, ритайки го назад.
- Да ви серем на всичките в устата!!! Как смеете, нищожества мизерни!!! Ако не си отмъстя, да не се казвам Майк Джордж Маккалистър!!!
Една капка пот потече през челото му, стичайки се по бузата му и накрая падна на обувката му. Той изкрещя с цяло гърло и викът се разпространи из цялата къща, та даже и на улицата. Как смееха всички да го правят на магаре?
- Къде се скрихте, кучки?
Майк влетя в кухнята и видя, че е празна. Започна да бута всичко по ред. Чаши, чинии, прибори. Взе тигана от печката и го метна към стъкления шкаф. Излезе и видя жената да плаче в градината. Веднага щом я видя, изрита пейката на която седеше и тя падна назад.
- Вече не сме приятели, Мариана!!! Отивай да се натискаш с мъжете си по другите къщи. Достатъчно ми бяха нощтите с охканиците ти!
Извъртя се и влезе в къщата отново. Качи се в стаята си и се погледна в огледалото. Косата му стърчеше, а челото му бе запотено. Костюмът му бе на локвички. Особенно под подмишниците.
- Трябва да се изкъпя веднага!
Той пусна кранчето и се съблече чисто гол. Влезе във ваната и се успокои. Щеше да съсипе шефчето и да започне свои филм. Само да измислеше начин как.
KAMU SEDANG MEMBACA
Просто Неустоим
HumorКнига 1 от поредицата БОГЪТ НА СЕКСАПИЛНОСТТА Майк Маккалистър е уникално красив, богат и световно известен, което го правеше наистина неустоим. Всички жени си мечтаеха да ги погледне, но той виждаше само себе си в огледалото. Но и същият сексапилен...