Душата му скърбеше. Ръцете го боляха от търкането, а сълзите се стичаха по бузите на Майк. Той ги избърса с копринената салфетка и отново се покри с мекото топло одеало.
Шефчето съсипа живота му. Остави го безработен, а филмът му отиваше по дяволите. Със сигурност бяха избрали някой друг актьор, по-грозен и по-неопитен от него. Проклети да са всички нещастни копелета от компанията! А шефчето да гори в ада!
Майк метна завивката и видя, че нощта бе настъпила. Колко време е стоя тук?
Излезе от стаята и продължи към стълбите, като се опитваше да запази равновесие и да не пипа нищо. Лампите на първия етаж още светеха. Някой идиот беше буден!
- Маккалистър! - беше Ингрид. - Ела тук веднага, ревящо тъпо бебе такова!!!
- Само не ме пипай! Какво искаш, вещицо?!
- Ще ти кажа аз на тебе! Сядай на стола! Посмей да не ми се подчиниш и ще те пребия с парцала от банята!
Майк огледа стола и когато се увери, че нищо му няма, седна мирно. Поредното конско, което щеше да изяде. Нещастници! Съсипват му прекрасния живот!
- Докога ще се държиш като магаре! - тя тресна с ръка по масата и накара Майк да подскочи.
- Сърцето ми бе, изрод! Ще ми докараш инфаркт!
Ингрид го ошамари и той остана в шок. Пипнаха му лицето! Дори майка му не би посмяла! Изправи се веднага и се развика като побъркан.
- Какво си позволяваш, кучка мръсна! Как смееш да ми пипаш лицето, а?! Питам те, мръсницо!
- Много си позволяваш. Кой те е разглезил толкова? Утре с Уилям ще изчистите цялата къща и ако не му помогнеш... Ще те убия!
Тя го замери с мокрия парцал от мивката и се качи бързо по стълбите, оставайки Майк да се свие на кълбо и да започне да реве.
Уилям се появи от нищото, пиеки от сламката на сока. Майк го изгледа и се изправи като го изрита в слабините.
- Какъв приятел си ти бе, лайнар? Сестра ти ме малтретира цял ден, а ти нищо не направи! Жалко, че не мога да се обадя на социалните, ще ме помислят за недоразвит!
- ТИ СИ!!! - чу се женски вик от втория етаж.
- ЗАТВАРЯЙ СИ УСТАТА, ВЕЩИЦО ПРОКЛЕТА!!! ТЪПКАНО ЩЕ ВИ ГО ВЪРНА НА ВСИЧКИ!!! Да не се казвам Майк Джордж Маккалистър.
YOU ARE READING
Просто Неустоим
HumorКнига 1 от поредицата БОГЪТ НА СЕКСАПИЛНОСТТА Майк Маккалистър е уникално красив, богат и световно известен, което го правеше наистина неустоим. Всички жени си мечтаеха да ги погледне, но той виждаше само себе си в огледалото. Но и същият сексапилен...