Р като Ревнив

35 1 0
                                    

Майк псуваше в колата като побъркан и Уилям му крещеше да млъкне най-после. Къщата на Маккалистър беше оградена отвсякъде и се наложи да рита дъските, за да влезе вътре. Сипа дезифектант на ръцете си и погледна назад. Кой тъпанар си е позволил да прави къщата му на сметище?
Уилям направи място пред гаража и Майк запали колата. Изстреля се напред и едва не блъсна Уилям на изхода.
- Малоумен ли си?! Щеше да ме прегазиш!
- Качвай се на колата и тръгвай след мен. Трябва ми подкрепление. Язък за хубавите ми обувки! Трябваше да се кача да си взема кремовете и шампоана. Твоя не струва! АЙДЕ КАЧВАЙ СЕ БЕ!!!
- Помоли по-мило! Освен това ми лазиш по нервите дни наред.
- Качвай се на шибаната си кола, проклет задник такъв. - Майк се мушна през прозореца и се настани на седалката. - Моля!
Уилям изцъка с език и се помоли на боговете за помощ. Качи се на колата и я запали. Майк наби газта и се спусна по улицата. Ще си платят всички скапани лайнари, посмели да му съсипят животеца!
Мина на червено и изсвири на бабата да мърда от пътя. Уилям му направи знак отзад, но Майк само изпсува. Нещастници! Само пречат!
- Майка му дееба! МЪРДАЙ БЕ, ЗАДНИК, ОТ ПЪТЯ!!! НЕ ВИЖДАШ ЛИ, ЧЕ БЪРЗАМ!!! СКАПАНИ МАЛОУМНИ БАВНИ ИЗЧАДИЯ!!!
Зави в ляво и влезна в насрещното, сочейки среден пръст на дядото в дясно. Той го погледна объркано и Майк се върна в редицата. Тия хора щяха да го накарат да катострофира.
Видя сградата в далечината и зави към паркинга, като тресна вратата и изчака Уилям да паркира да него.
- Какво се мотаеш, скапаняк?! Тръгвай бързо с мен!
Влетяха вътре и една жена ги спря зад бюрото. Охраната се появи и хвана двамата през ръцете.
- Кои сте вие и как смеете да нахълтате така?! - изписка жената.
- Млъквай, кучко рижава! Ходи да лапаш на някой по-умен от смотания ти шеф! Уилям, пребий ги!
- Моля?!
- КАЗАХ ДА ГИ ПРЕБИЕШ!!!
Уилям изрита охранителя зад себе си в слабините и се запъти към другия. Пак вършеше мръсната работа на Майк. Защо изобщо му памагаше? Дори едно благодаря нямаше да получи!
- Ела, куче мръсно! - излая Майк на подплашения работник в асансьора и той падна на земята, почвайки да се моли.
- Пощади живота ми! Аз съм ти фен, Маккалистър!
- Щом си ми фен, ми излъскай обувките! - ухили се Майк и се обърна да извика Уилям.
Прилоша му при гледката! Приятелят му с една руса жена, която му се натискаше. Крещеше името му и че й липсва. Уилям се усмихваше, но се опитваше да я избута.
- Мръсница! Какво правиш на приятеля ми?!
- Ти да ми се махаш от погледа! Маккалистър-Тъпаналистър!
Заби й една яка плесница и я събори на пода. Ще види тя!
- Курва мизерна! Не го докосвай дори!
- Майк, успокои се! - прошепна Уилям в ухото му и Майк се изправи.
- Да тръгваме! - изглади костюма си и оправи косата си. Работникът избяга от пътя им до асансьора.
Фризьорът можеше да поизчака още малко. Първи трябваше да смаже нахалната физиономия на онзи тъпак. Питър Камерън.

Просто НеустоимWhere stories live. Discover now