М като Мечтан

8 2 0
                                    

Денят беше чудесен. Майк се изправи от леглото и отиде пред огледалото. От няколко дни насам не се беше наспивал така добре, дори да се намираше в чужда къща и легло. Беше време да се погрижи за себе си, както подобаваше. Не можеше да се остави като свиня, дори и да беше съсипал един враг по пътя си.

Банята го очакваше и той запали лампата с кърпичка, като я дезинфекцира преди това. Всичките микроби сега щяха да умрат. Тъкмо се съблече, когато вратата се отвори с трясък и на прага застана Уилям наполовина гол. 

- Ти няма ли да се научиш на обноски вече малко, а? Даже ми влизаш в банята по долнище само! Простак мръсен! Перверзник!

- Ще млъкнеш ли вече? Ела да чуеш новините! Не са кой знае колко добри!!!

- И какво толкова е станало? Искате всички пак да ми скапете деня, боклуци прости!!!

Грабна хавлията от закачалката и си я сложи, излизайки в коридора. Пак едно и също. Не може да се изкъпе или измие нормално ,да се нагласи и облече, без някой идиот да го прекъсне. Пък и кой знае какво се беше случило сега, че Уилям да му връхлита с гръм в бяната почти разсъблечен.

- Е, какво става?

По телевизора даваха репортаж за шефчето. Ингрид усили звука и Майк застана срещу него. Снимката с грозното му дебело лице стоеше вдясно, а заглавието го вбеси. Ккаво си мислеше този долен кучи син, че прави? Къде си мисли, че ще ходи, преди Майк да го съсипе?

- Това смръдливо копеле е заминало в Италия! По-точно е избягало от мен! Защото знае, че ще го унищожа!!! ЩЕ ГО СЪСИПЯ, САМО ДА ГО НАМЕРЯ!!!

- Какви пак ги говориш? Сигурно отиват да довършат филма там. - излая Ингрид и Май се обърна към нея, като я посочи с пръст.

- Моят филм! МОЯТ ФИЛМ!!! Това шибано копеле... Даа, ще види той. Няма къде да се скрие.

Маккалистър изрита стола до себе си и Уилям го хвана преди да се пребие. Вече имаше план как да го унищожи и да си върне кариерата и живота. Избута приятеля си от себе си и тръгна към стълбите. Как смее да го изкарва извън нерви! Как се осмелява!

Извади куфара и го отвори широко. Ще види на какво е способен сега! Краят на шефчето дойде! 

- Какво пак правиш? Къде си тръгнал? - усети Уилям зад гърба си и се обърна рязко. - Къщата ти още не е готова и ремонтът продължава. Ще седиш тук, докато...

- Ти идваш с мен! Къщата ми може да почака. - Майк се ухили. - Сега си стягай багажа веднага! Заминаваме за Италия!

Просто НеустоимOù les histoires vivent. Découvrez maintenant