- Толкова сте красив, господин Маккалистър! Не мога да отделя очи от перфектното Ви тяло! И косата Ви... Е малко е рошава...
Вратата се отвори и в стаята влезе една жена с тялото на манекенка и големи гърди, които сигурно бяха мачкани от стотици мъже. Тя влезе в стаята и огледа подреденото легло. Не можеше да повярва, че мъжът срещу нея бе решил да отдели време от това за прическата си, за да го оправи.
- Виждам, че пак се нагласяш за работа, Майк. Позволи ми да ти оправя аз косата. - тя го разроши и той й удари шамар. Жената се блъсна в шкафа отзад, галейки почервенялата си буза.
- Жалка кучка! Изчезвай веднага от стаята ми, мръсницо. - той й посочи вратата и тя се изплю на килима, изхвърчайки веднага от стаята. Как смееше да докосва перфектнта му коса?
- Извинявайте за забавянето, господине! Сега ще оправим косата Ви.
Майк вдигна гребена от шкафа и започна да се реши. Накрая се напръска с лака до огледалото и огледа костюма, който избра за днес. Беше слъчево, затова избра червеното. Нагласи ръкава на сакото си и излезе през вратата в широкия коридор. Из къщата отново миришеше на храна и той се отврати. Тук да не беше закусвалня. Заслезе бавно по стълбите и се огледа отново в огледалото. Поне прическата му седеше добре. Нямаше какво да се притеснява повече, затова се завъртя към трапезарията и седна на един от столовете. Чинията му седеше пред него и той започна да си слага от храната пред него. Как смееха да не му сложат ядене в чинията? Сега трябваше да се изцапва, заради тези мизерни същества, работещи за него.
- Да ви се невиди, уличници! - излая той и викът му се разпространи из цялото помещение.Вече пътуваше към студиото, когато телефонът му звънна. Как се осмеляваха да му звънят, докато караше? Ами ако се блъснеше и получеше рана на удивителното си лице? Как щяха да го погледнат хората? Та той самият нямаше да иска. Всичките му двайсет години му отнеха, за да постигне това перфектно тяло и тези уникални бецепси. Той се загледа в огледалото и накрая вдигна телефона.
- Кой е? Принц Съвършен е на телефона.
,, Майк, престани да се лигавиш и ме слушай внимателно. "
- Какво има, шефче? Давай бързо, че карам!
,, Веднага, когато стигнеш, се яви в кабинет ми. Трябва да проведем важен разговор. "
- Окей, шефче. Идвам.
Майк хвърли телефона на седалката до себе си и погледна огледалото отново.
- Надявам се да издържиш още един ден без секси тялото ми, огледало.
ESTÁS LEYENDO
Просто Неустоим
HumorКнига 1 от поредицата БОГЪТ НА СЕКСАПИЛНОСТТА Майк Маккалистър е уникално красив, богат и световно известен, което го правеше наистина неустоим. Всички жени си мечтаеха да ги погледне, но той виждаше само себе си в огледалото. Но и същият сексапилен...