special chap ♡

930 87 7
                                    

| eunsang pov

"EUNSANG!! KAU SEPAHKAN DAPUR TAK RETI KEMAS KE SIOT?!"

Dah mula dah dia bersuara. Macam duduk dalam kem tentera pun ada.

"Ye sayang, saya tertumpahkan serbuk coklat tadi." kata aku sambil melangkah ke dapur. Memang nampak bersepah pun, dengan Hyeseul tetiba cekak pinggang depan aku. Wow, seramnya titew.

"Eeee, lain kali sapulah, ada semut nanti. Kang semut gigit dia melalak pula." kata Hyeseul. Eh dia ni sejak kahwin mulut non-stop membebel. Nak kena sumbat gochujang ke?

"Ala dia ni kesian dia.." pujuk aku sambil memeluk dia. Stress ke kak?

"Lain kali kemas tau. Saya penat tau tak."

"Saya tak tau awak penat thats why awak kena cakap awak penat. Baru saya tau." loyar buruk aku dah mai dah. Habislah aku satgi kena dengar leteran Lee Hyeseul.

Dia, sebelum bercinta, semasa bercinta, lepas berkahwin sama je; kuat membebel.

"Ish, loyar bughok pulak dia." katanya sambil cubit. Dia dengan cubit takleh berpisahlah. Ish, sedihnya aku.

"Takyahlah cubit. Sakit." acah acah merajuk. Mana tau dia nak cakap 'alalalala sayang kita sorry yee~'

Tapi,

"Ha, memang patut pun kena. Sebaiklah saya tak jadi cikgu. Kalau jadi cikgu, saya buli budak, bukan budak buli saya." balasnya.

It's time for merajuk. Hmph!

****

"Nak makan tak?" tanyanya. Aku buat tak tau dengan soalan dia. Dahlah marah aku, lepas tu cubit pulak tu. Fikir tak sakit ke?

"Awak, saya tanya ni.." tambah Hyeseul sambil menggoncang lengan aku. Aku ignore lagi kali ni. Tahan, Eunsang. Tahan. Jangan termakan dengan kelunakkan suara Hyeseul tu.

"Takpelah, awak tak sayang saya dah." Eh, cepatnya fed up sis. Selalunya selagi aku ignore dia pujuk sampai aku termakan pujuk rayu dia.

Ni dia fed up terus? Ni bini aku ke orang lain?

"Eh nak kemana tu?" tanya aku. Mana tau kot-kot dia patah balik nak bergurau dengan aku. Eeeeeeeeee bini aku pandai main tarik tali wuu.

"Pergi membawang, dengan jiran sebelah."

dah tambah satu dosa aku sebagai suami. hm..

15 minit kemudian~

"SAYANG!!!!!!!!!" weh sumpah weh tak lawaklah.

Aku membaca sticky note yang berada diatas meja makan. Hm mulalah rasa serba salah.

- kehadapan lee eunsang kuajo,

malam ni tarak makanan. sila pandang kat luar. nampak food truck en? pegi shopping kat situ. maid takde maid balik lombok. sekian.

daripada : binimu yang cantik.

"Kelaparanlah jawabnya." keluh aku.

****

|hyeseul pov

"Ehhh doktor datang sini kenapa?" tanya Dongpyo. Eh lah dia ni rajin betul ambik shift malam.

Tak takut hantu ke? HAHAHAHAHA.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 08, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

baby eunsang milik siapa ➸ lee eunsang Where stories live. Discover now