INTRODUCTION

40.5K 1K 12
                                    

"Ya Putri. Aku dah otw balik rumahlah ni." Laju saja kakinya melangkah keluar dari bangunan Hospital itu menuju ke arah sebuah kereta BMW berwarna hitam. Jam tangan Casio yang melilit pergelangan tangan dipandang sekilas.

Matanya membulat saat jarum panjang jam menunjukkan antara nombor 6 dan 7 manakala jarum panjang pula sudah berada pada angka 12.

"Baik boss!" Terus saja icon merah disentuh sebelum memasukkan semula telefon miliknya yang berjenama Samsung itu kedalam bag tangan yang tergantung pada bahu kiri itu.

Belum sempat punat alarm ditekan, satu tekupan pada hidung menyebabkan dirinya ketakutan. Jeritannya cuba dikuatkan apabila sedar kain yang ditekup pada hidungnya itu telah disapu dengan cecair kloroform.

Air mata ketakutan mengalir turun ke pipi sebelum matanya perlahan-lahan terlelap.







Mata dibuka perlahan-lahan akibat silauan cahaya. Dipandang sekeliling. Gaya macam hotel saja. Ada kabinet televisyen, meja solek, almari pakaian dan katil yang sedang dia berbaring. Rasa sejuk yang mencengkam tubuh menyebabkan tubuh itu kegigilan.

Sekali lagi air matanya mengalir saat terpandang tubuh yang hanya tersarung singlet putih dan seluar jeans yang dipakai sejak pagi tadi. Mata langsug tidak berkelip memandang biasan dirinya pada cermin solek itu.

Klak!

Pintu utama terbuka sebelum satu susuk tubuh tegap milik seorang lelaki yang berhoodie dan wajahnya langsung tak dapat dilihat akibat ditutup dengan cap hitam.

Debaran makin kencang apabila langkah lelaki itu menuju ke arah gadis yang masih duduk di atas katil itu.

"En-encik sia-pa?" Gagap Amellyn bersuara. Tubuhnya yang terdedah ditutup dengan selimut tebal.

"Lepaskan!" Jeritnya saat tubuh tegap itu jatuh keatas tubuh badannya. Tangannya puas meronta agar dilepaskan sebelum kedua-dua belah tangan itu dikunci di tepi kepalanya.

"To-tolong... tolong lepaskan saya." Sekali lagi Amellyn merayu dilepaskan dari cengkaman jejaka itu. Bibir bawa digigit menahan rasa saat lehernya terasa digigit lembut lalu terasa dicium.

"Tolong..." perlahan saja suaranya. Tapi kaki tetap meronta. Ditendang habis apa saja yang dicapai. Digigit bahu kiri milik lelaki itu dengan sekuat hati sebelum bibirnya dicium kasar.

"Diam!" Sekali ditengking terus terdiam. Amellyn menggigil hebat sambil matanya tertutup rapat. Masih terasa kesan kloroform tadi.







Matanya terbuka perlahan-lahan cuba membiasakan matanya dengan cahaya. Dipandang ke sebelah. Matanya terbutang apabila terlihat susuk tubuh seorang gadis yang sedang terlena. Paling terkejut ialah gadis itu langsung tidak dilindungi oleh sebarang pakaian.

Terus saja tubuhnya naik bersandar pada kepala katil. Rambutnya yang sudah kusut makin dikusut lagi dengan ramasan tangannya.

Bahu kirinya yang terasa lenguh dan pedih disentuh dengan tangan kanan. Dia berdecit perlahan apabila terasa pedih pada bahunya. Terdapat kesan gigitan.

"Boleh tahan lama kalau nak hilang ni." Bisiknya sebelum melangkah masuk ke dalam bilik mandi. Gadis disebelah itu nanti saja dia selesaikan.







Matanya terbuka apabila terasa sejuk yang mula menusuk ke tulang. Kedua-dua tangan dibawa memeluk tubuh. Matanya terbutang luas saat terasa dirinya langsung tidak memakai sebarang pakaian.

Diselak selimut tebal yang menutupi tubuhnya sebelum air mata laju meluncur keluar. Apa yang difikirnya tadi adalah betul. Tubuhnya langsung tidak ditutupi sebarang pakaian.

"Auu!" Amellyn menjerit kesakitan saat kakinya menyentuh lantai. Rasa sakit pada bahagian kemaluannya melambatkan pergerakkannya untuk berdiri. Turut ditarik selimut tebal itu agar menutupi tubuhnya.

Terasa lembik lutut kakinya saat terpandang tompokan darah pada cadar katil. Tempat dia berbaring tadi. Air mata sekali lagi mengalir turun.

"Ya Allah. Apa dugaanMu padaku kali ini."

---

AMELLYN RAYDENWhere stories live. Discover now