Baş Belasi Bücür

2.8K 172 1.1K
                                    

Herkese merhaba 🙋yeni bir kurgu ile karşınızdayım.

Öncelikle belirtmeliyim ki bu eseri yazarken bol bol gülmeyi güldürmeyi amaçlamıştım 😏

Erdem ve Yeşim'in bunu ne kadar başaracağı tam bir muamma 😅

Ancak bir şansı hak ettiklerine inanıyorum🙏

Yazmaya yeni başladım bu nedenle yazım hatalarım çok fazla ,düzeltmeye gayret edeceğim umarım keyifle okursunuz

İlk bölüm sizlerle ...

💞

Emel  hanım  "Oğlușum günün nasıldı?"

"Her zamanki gibi, anne babam yok mu?"

"Odasında, hazırlanıp çıkacaktı. "

Genel kurala aykırı olarak Erdem babasına düşkün bir evlattı.
Açık kumral saçlarını babasından, mavi gözlerini ise annesinden almıştı. Uzun bir boya ve yapılı bir vücuda sahipti.

Oturma salonundaki tekli koltuğa oturarak, evdeki hizmetliden soğuk bir şeyler istedi, ekim ayında olmasına karşılık hava yazdan kalma bir gün yaşıyordu. Annesi de diğer tekli koltuğa oturdu, yan tarafında bulunan dergiyi eline aldı. Rüstem beylerin kızı bir kıyafet için özel olarak poz vermişti, bakmazsa olmazdı kim bilir belki ileride  gelini bile olabilirdi.

"Anne okul kaydımı başka bir yere çekmek istiyorum." Evet pimi de çektiğine göre bomba patlamaya hazırdı artık!

" Neee? Bu da nereden çıktı? Oğlum özel üniversitede okuyorsun zaten."

"Orada çok bunaldım biliyorsun ortamından hoşlanmıyorum."

Annesi elindeki dergiyi kapatarak bir kenara koydu artık ilgisi kalmamıştı. "Ama oğluşum biz varlığımız itibari ile zaten göz önünde olan insanlarız gittiğin yer farklı olmayacaktır."İşte parmak basılması gereken yegâne soruyu Emel hanım ortaya çıkarmıştı ne olacaktı şimdi?

"Hanım oğlumuz istiyorsa neden olmasın! " Kemal bey son derece anlayışlı, oğlunun isteklerini her zaman ön planda tutan yumuşak başlı hafif kırlașmış saçları ile kirk beș yaşında oldukça dinç bir adamdı. Yukarıya çıkan merdivenlerin başında sözünü söylemiş şimdi de eşi Emel hanımın yanına geliyordu.

Yanından geçen hizmetli Erdem'e istediği soğuk içeceği vermiş, bir komut gelmesi için hazır bekliyordu.

Emel hanım" Çekilebilirsin Aylin" dedi

"Peki efendim "mutfak bölümüne doğru ilerledi, zaten işi dışındaki konulara hiçbir zaman ilgi duymamıştı...

Kemal bey 'de ikili koltuğa oturarak el işareti ile oğlunun görüşlerini dinlemek istediğini belirtti

"Baba özel üniversitede okuyorum ancak okulun bana bir şey kattığına inanmıyorum, popilerlik ilgilendiğim bir alan değil ancak görünüş itibariyle" burda bahsettiği yakışıklılığı değildi tamam birazı bunu içeriyor olabilirdi" Maddi yönden çok ortada biriyim."

"Bu durum da seni av konumuna sokuyor" Kemal bey durumu özetlemişti bacak bacak üzerine atarken.

"Evet gerçek dostlar istiyorum sizin hayatınızda ki gibi."

"Hayatım senin yaşlarındaki tüm gençler gezmek dolaşmak ve göz önünde olmak ister zaten" Eşine dönerek endişeyle "Kemal biz bu çocuğu doğru yapamadık sanırım!." Sesi oldukça üzgün çıkıyordu .

ÖZ'DEN DEĞERLİ [ DÜZENLENİYOR] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin