Herkese merhaba 🙋bölümü düzenleme işini ancak bitirebildim 😋
Koştur koştur çok yorulmuştuk biraz da evde pinekleyelim dedik😴
(Erdemle yeşimin baskılarına dayanamadım ) 👼
Vote veren herkese şimdiden teşekkürler👸
🌸Yeni bölüm sizlerle🌸
Erdem yeșimden ayrılarak, geçiş işlemlerini birinci elden halledebilmek adına, ilk olarak bağlı olduğu üniversiteye gitti , geçiş işlemlerinin halledilmesinin ardından kendisine verilen evraklarla birlikte aracına binerek, şimdi ki okuyacağı yere doğru aracını sürdü
Kaydını aldırdığını arkadaşlarından hiç kimse bilmiyordu , bilmelerinide istemiyordu açıkçası , sırf aynı statüye mensuplar diye iki yil hoşlanmadığı ortamda bulunmuştu ve artık son yaşananlar onun için katlanılacak şeyler değildi.
Bir süre hayatını sakin bir modda yaşayamayı umuyordu ! sonrası zaten gelirdi.
Yeni okulunun park alanına gelerek aracını bıraktı karşısındaki yapı oldukça geniş bir alana yayılmış büyüklü ve küçüklü ek binalarla birbirine bağlanmıştı. Vakit kaybetmeden iç kısıma giriş yaptı Öğrenci işlerinde kaydını tamamladı artık bu okulun resmi bir öğrencisiydi, hem de burslu bir öğrenci!.
Görüntülü konuşma yaparak evin son durumunu ögrendi. İç mimar kendi işlerini hallettiğinde, kalan işlerle ev dekarasyonu olan bir arkadaşı ilgilenecekti.
Erdem aracını çalıştıracağı sırada babasının aramasını gördü .
"Erdem "
"Efendim baba "
" Önceki aramamda ulaşamadım sana merak ettim, hazırlıklar ne aşamada bir aksilik yoktur umarım".
"Hayır baba her şey yolunda ,kaydımı aldım ve ev hazırlanıyor. "
"Güzel bizde üç gün sonra geleceğiz".
"Annem ne yapıyor? "
"Tahmin et !"
"Alışveriş. "
Telefondan babasının güldüğünü duyabiliyordu
"Baba sana birşey sorabilir miyim ?"
"Elbette evlat"
"Yeşim diye bir kızı tanıyor musun?"
"Evet , kız şimdi nerede. "
"Yanımda evde."
"Neden?"
" Iıı biraz ortalık karıştırmış sanırım "
"Anladım , gelince ayrıntılı bir konuşma yaparız şimdi kapatmalıyım . "
"Ama"
...
"Öyle olsun bakalım".
Aracını eve doğru kullandı,içeri girdiğinde ayline yeşimi sordu.
"Uyuyor efendim".
Etrafına kısaca göz attı herşey yerli yerindeydi vukuatsız geçen beş saatlik bir zaman !hayret verici bir durumdu doğrusu.
"Tamam aksam yemeği için bahçeyi kullanmak istiyorum yemek kaçta hazır olur?".
"Sekiz uygun mu efendim ?"
"Uygun ben odamda olacağım".
Odasına giderek yatağına uzandı ailesini ve kendisini düşündü o bu rahatlıktan sıkılarak ayrı bir ev ve tanınmayacağı bir okul istemişti üstelik herkes iyi davranırken. Oysa yeşim böyle değildi onu bulduğunda markette yerde yatıyordu dahası yurda bıraktığında kızlardan dayak yediğine şahit olmuştu peki onu hiç ağlarken görmüş müydü ?Müdirenin odasındakini es geçersek o tamamen numaradan ibaretti ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZ'DEN DEĞERLİ [ DÜZENLENİYOR]
JugendliteraturErdem, bir gece gelen telefonla yetimhanenin yolunu tutmak zorunda kalmıştı. Aslında telefon ona bile değildi! Arayan kişi babasını talep etmiş, iş gezisinde olduğu için de bu durumla bizzat kendisi ilgilenmek durumunda kalmıştı. "Evet gece gece n...