Küçük Bir Yaramazlık

823 44 38
                                    

Selam okumayı seven dostlarım 😊

Minyatür cadı'mız bu bölümde aksiyon peşinde koşacakmış öyle duyumlar aldık 🏃

Erdem bilmiyor olabilir😬

Ne diyelim Yeşim'ciğim inşallah ayağına dolanmaz 😅

Sadece Yeşim'in olacağı bir bölüm 😎

👉Vote ve yorum bırakmayı unutmayalım

Keyifli okumalar😋

💞

Yeşime, yurt duvarının üzerine tünemiş arka bahçeyi izliyordu. Olasılıkları değerlendirdiğinde Müdire'nin, buradan giriş ve çıkış yapacağına ihtimal vermeyeceğine emindi. Ağaçlar duvara uzak hemde alan kameraların görüş açısında değildi. Ee tabii bakımsız ve boş bırakılan bir alan kızların işine yaramadığı için ispiyonlayacak kimsede olmayacaktı!

Dudakları yukarı doğru kıvrıldı çocukluğunu her daim içinde taşıdığı için mutluydu. Çünkü yapmayı planladığı şey tam anlamıyla çocukça olacaktı.

Arkasını dönmeden kaşlarını hafif yukarı kaldırdı, yüzüne de sempatiklik içeren minicik bir gülüş ekleyerek.

"Ahmet'ciğim bana telefonunu verir misin lütfennn?"

"Yeşim hanım, sanırım yanlıș bir şey yapacakmışsınız gibi bir hisse kapıldım!"

Yeşim omuz silkerek "Sadece bir arama yaa lütfen"dedi. Masum masun bakarak

Ahmet son bir gayret ikna turuna "Yurt kapısını kullanmanızı önermek durumundayım" ...Cümlesini eklemişti, olmayacağını bilmesine rağmen.

Yeşim içten içe bozulmaya başlamışsa da durumu kurtarmak adına" Ahmet iyisin hoşsun da biraz da boşsun ama tamam bir şey yapacağım minik küçücük bir şaka, inan tüm yurdun güleceği bir şey olacak hem bu cüsseden büyük bir şey beklenemez" Sır verirmiş gibi eğildi, sesini de alçaltarak "Küçüğüm ya ben, daha ergen bile sayılmam biliyorsun değil mi" dedi.

"Güven teşkil etmiyorsunuz maalesef !"

Sıkkın bir nefes verdi, tatlı kız ayaklarını bırakıp başka bir yol düşünmeliydi ama ne?

Flimlerde ezilen çalışan rollerinden bir şeyler ayarlayabilirdi. Yüzünü düşürerek sohbet eder havada "Hiç biri tarafından sebepsiz yere eziklendin mi?" Evet demesini umuyordu sonuçta zengin muhidde çalışandı ezen çok olurdu. Umarım!

"Hayır"

Şaşırmıştı "Nasıl yaa hiç mi? "

Tüm o izlediği flimler yalanmış meğer!

"Evet, Erdem bey'le kardeş gibi büyütüldük o sebeble mesleğimi icra ederken saygı duyulan bir kimliğim var "

"Vay arkadaş! Hayat bir bize gülmüyor anlaşılan ! Ama bende güldürmek için çaba harcayanlardanım" Arkasında ki yurdu işaret ederek "burada hayat çok sıkıcı, yaşlı ihtiyarlar gibiyiz ya da kokoş erkek avcıları " Başını sağa yatırdı "İkisi de bana uymuyor ruhum var benim, sadece bir arama hem başını derde sokacak bir şey yapamam ki ben" Ses tonu gayet sıcak ve samimiydi.

"Peki alın bakalım ancak bu yapacağınız şey, her ne ise lütfen abartmayın!"

"Merak etme, on yaş çılgınlığımız gibi olacak!"

"O zaman ne yapıyordunuz?"

Yukarı bakarak düşündü "Ayakkabı içine çiğnenmiş sakız atıyorduk, çok eğlenceliydi ama çorap masrafları fazla olunca bırakmıştık." Güldü "Ne günlerdi" Telefonu alarak ezberlediği numarayı aradı

ÖZ'DEN DEĞERLİ [ DÜZENLENİYOR] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin