Ruhsuz ve Aşık 5/5 Final Part-2

1K 35 61
                                    

Merhabalar, sevgili okuyucularım. Ben geldim ama bu hikayeye burada veda ediyoruz. Daha fazla uzatmak için uğraştım ve buraya kadar ilerledik. Merak etmeyin tamamen veda etmiyoruz. Şimdilik bitiriyoruz. Eğer ayrı bir kitap olarak yazmasaydım alternatif sonumuz burası olacaktı. Artık burayı finalden önceki küçük final olarak düşünebiliriz.

Sağlıcakla kalınız...♥️

Bölüme önerilen şarkı: 

-Yandım - Mazhar Alanson

-Çoban yıldızı - Teoman

_________🐾🐾🐾___________15/06/2019
Otelden 2 hafta sonra...

Gecenin tüm kasvetiyle ve gerginliğiyle akan yolu izledi sayamadığı süre kadar. Gözlerine çöken hüzün, kalbine giren sancıyla sessizce oturuyordu arabada. Adam sakinleşmeye çalışırken süratle sürüyordu arabayı. Kadın ise suskunluğu ile eşlik ediyordu. Konuşmaktan yorulmuştu, gerçi konuşacak sözü kaldığından da şüpheliydi. İçinde büyüdükçe büyüyen güvensizlik onu yiyip bitiriyordu. Eskiye dönmeyi istiyordu, mutlu olduğu zamanlara. Ama onsuz bir hayat dilemiyordu kadın. Onunla tanışmamış olmayı dilemiyordu, belki bir keresinde dilemişti.

Kadın düşüncelerinin arasında boğulurken adamın da ondan aşağı kalır yanı yoktu. Kadına kendini nasıl affettireceğini kara kara düşünüyordu. Biliyordu, kadın vazgeçmeye çok yakındı, belki de çoktan vazgeçmişti. Bu ihtimal ile korkuyla titredi. Kendisine o kadar kızgındı ki kadın affetse bile adam kendini affetmeyecekti. Bu zamana kadar yaptıklarından sonra her şeyi hak ettiğini düşünüyordu, bir tek şey dışında. Defne'in sevgisini hak etmediğini biliyordu ve tersine inanmayacaktı.

Ömer yanında oturan kadına çevirdi gözlerini. Olaylı açılışın ardından 2 hafta geçmiş, çıkan haberler durulmuştu. Ömer Antalya'ya giderken kafasına koyduğu planı uygulamanın zamanı geldiğini düşünüyordu. Hiçbir aksilik çıkmaması için bütün önemli işlerini bitirmiş, geri kalan küçük işlerini de sonraya bırakmak üzere ertelemişti. Defne'ye de sürpriz yapabilmek için Arat'ın şehir dışında olduğunu ve toplantı için acilen gitmeleri gerektiğini söylemişti. Defne inanmamış soru yağmuruna tutmuştu ama Ömer cevap vermeyince vazgeçmişti. Adam her şeyi istediği gibi planlarken hiç beklemediği bir bomba patlamıştı. İstanbul'a geri dönmüşlerdi ama otel olayıyla birlikte onları daha fazla karışıklık karşılamıştı. Haberleri ne kadar soğutsalar da Funda'nın gitmeyişi ve bunu herkese duyuruşu ile bütün işler sarpa sarmıştı. Gitmesi için uyardığı halde inatla burada kaldığına göre bizzat kendi fişini çekmişti. Yaptıkları yetmezmiş gibi Defne ile karşılaşması da her şeye tuz biber olmuş, Defne karşındaki gördüğü kadına saldırmaktan kendini alı koyamamıştı. Defne kadını bir güzel pataklamış, tabir caizse annesinden emdiği sütü burnundan getirmişti. Lakin kadın utanmak bir yana dursun arsızca hakaret etmeye devam etmişti. Defne'nin gözü dönmüş kadını harap etmişti. Etraftaki insanlar elinden zor almışlardı kadını.

Funda şikayet edecek gibi olmuş ama vazgeçmişti. Defne de Ömer'i arayıp kendisini almasını istemişti. Ömer ise ne olduğunu anlamadığı için süratle gelmişti. Defne'nin yanına gelirken karşı şeritten geçip giden araba dikkatini çekti. İçeridekilerin kim olduğunu başta anlayamamış sonradan Funda ve bir adamın olduğunu görmüştü. Anında Defne'ye doğru dönüp durumun kontrol etti. Ellerini yumruk yaptığını ve kızardığını gördü. Kadının ellerini avucunun içine alıp incelediğinde eklemlerinin üstündeki kızarıklar dikkatini çekti. Defne arabaya binip kısaca olanları özetlerken Ömer'in öfkesi her geçen saniye artıyordu. Defne ise yorgun olduğunu ve eve gitmeleri konusunda ısrar etti. Adam da ona uyup eve sürdü arabayı. Ne de olsa yarın buradan gitmiş olacaklardı. Şimdi planına odaklanmalı ve kadına kendini affettirmeliydi.

Tek Partlık DefÖmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin