Photo by: @albertin.kayp instagram
Yeni bölümün gelmesi biraz zordu. Umarım hızlıca bitirip paylaşmışımdır. Aşağısı bölüm sonlarından bir kesit.
dyfener
prensesgozyasi
navyblue-sky
yelis19
progettitsa2
diktirgit
uykucupanda19
mavigozlukiiiz_
PelinCelineKaradeniz
Hepinize ithaf ediyorum unuttuklarım varsa affola. Ayrı ayır etiketleyince unuttuklarım kırılıyor ve ben dostlarımı kırmaktan nefret ederim sizleri seviyorum. Etiketlememden rahatsız olduysanız özürlerimi dilerim.
Sevgilerle
Rümeysa Sermin Dermici...💞💞💞____________________________________
Ömer yastığını almak için Defne'nin yanından geçerken Defne onu durdurup kendine döndürdü. Ömer ne olduğunu soracakken dudaklarına kapanan dudaklar ile olduğu yerde dona kaldı. Defne geri çekilip tekrar baktı o kara delik diye adlandırdığı gözlere. Ömer kendini zor tutarken bu kadının her hareketi onu kendine daha çok bağlıyordu. Küçücük bir öpücüğüyle bile karnındaki kelebeklerin uçuşmasına izin vermişti. "Papatyam hadi uyu."
____________________________________"Yardımcı olur musun?" Defne penceredeki bakışlarını arkasından gelen sese çevirdi. Ne için yardım edeceğini sormayacaktı çünkü biliyordu. Ömer gömleğinin son düğmesini açıp genç kızdan yaralı kolunu çıkartması için yardım istemişti. Babasını ve yanında duran karısını gönderdikten sonra yukarıya yatak odalarına çıktı. Genç kız dalgınca arka bahçeyi izlerken aşağıda edilen fırtınalı kavgadan bihaberdi, öğrenmekte istemiyordu. Adamın yanına geldiğinde sağ kolunu yukarı kaldırdı. Ama bileğine yetişemediği için onun yatağa sürükledi. Oturduğunda önünde durup ilk önce sağ kolunu çıkardı. Sırtından sol tarafına geçirip yavaşça aşağıya çekti. Kanlı gömleği yere atarken makyaj masasının önüne bıraktığı sargı bezini aldı. Hızlı ve gelişi güzel yapılan sargıyı açtı. Pamuk ile güzelce temizledikten sonra özenle sardı yarayı. Sargıyı sabitledikten sonra birkaç adım çekilip tişörtü aradı. Ömer ayağa kalkıp gardrobun yanına yöneldiğinde yerdeki gömleği alıp banyodaki kirli sepetine atmaya gitti.
Elindeki pamuğu da çöpe atıp odaya döndüğünde Ömer pijamasının altını giymiş elindeki tişörtü üstüne geçirmeye çalışıyordu. Kafasından geçiremediği yakasını çekiştirip düzeltti. Kendisi hala gelinlik ile dururken Ömer'i küçük bir bebek gibi giydirmişti. Defne iki gün önce getirip dolaplara yerleştirdiği kıyafetlerinin olduğu büyük aynalı dolaba gitti. Ömer onun üstünü değiştireceğini anlamış ve odadan çıkmıştı. Mutfağa girip su içmek için bardak aldı. Dolaptaki buz gibi suyu büyük bardağa doldurup tekrardan dolaba yerleştirdi. Defne ise siyah sıfır kollu üst ile dizinde biten alt pijamasını giyip hemen yatağa geçti. Sağ tarafına kıvrılırken odanın kapısı arkasında kalmıştı. Ömer suyunu içip sessizce kapıyı tıklattı. Defne ses vermeyince yavaşça kapıyı açtı. Arkasını dönük kızıl saçları görünce yatağa yaklaştı. Yatağın boş tarafına oturup sırtını yatak başlığına yasladı. Defne'den gelen iç çekişler ve kesik nefesler ile başını kaldırdı, kadının suratına bakmaya çalıştı ama çabası boşunaydı. Defne kafasını yastığa gömmüş sessizce ağlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Partlık DefÖm
Fanfic2-3 bölümlük farklı farklı bir sürü DefÖm hikayeleri. Hüzünlüden mutlusuna, nefretinden aşkına, kahkahalardan göz yaşlarına kadar her farklı duygunun olduğu Partlık DefÖm kitapları. (Ç)alıntı yapıldığında gereken işlemleri yapılacaktır.