~בוקר~
כבר ארגנתי את כל הדברים לנסיעה. אני כל כך לא רוצה לעבור, אבל מצד שני זה יכול להיות נחמד.
עליתי על הניידת ונסענו לפנימייה. הגענו והשוטרת נכנסה איתי לפנימייה כשאני אזוקה כדי שלא אברח. כל הילדים הסתכלו עליי. מוזרים. "היי" השוטרת דיברה למנהל כנראה "היי את התלמידה החדשה?" הוא שאל אותי "כן" עניתי ביובש "ברוכה הבאה" אמר וחייך. על מי הוא עובד, הרי הוא לא שמח לראות אותי פה, אף אחד לא שמח לראות אותי. המנהל נתן לי את המפתח לחדר והשוטרת שיחררה לי את האזיקים. הלכתי לחדר ופתחתי את הדלת. אף אחד לא היה בחדר, באיזהו מקום מעט שמחתי כי אני צריכה את השקט שלי בתוך כל היום הארוך שהולך לעבור עליי. פתאום נער נכנס לחדר ושאל אותי "איפה שירה?" "אני לא יודעת מי זאת אני חדשה כאן, ולא לימדו אותך לדפוק?" עניתי "תרגיעי עם הדיבור שלך את לא מכירה אותי אני.." "ואני גם לא רוצה להכיר אותך עכשיו בייייי" אמרתי וטרקתי את הדלת מול הפרצוף שלו. חצוף. החלפתי בגדים לקחתי את האולר המוחבא שארזתי ויצאתי לאכול ארוחת בוקר בפנימייה. לפתע ילד נתקל בי "תראה לאן אתה הולך!" אמרתי לו "מצטער לא שמתי לב" הוא אמר "את חדשה כאן?" הוא שאל "לצערי הרב כן" "דווקא ממש נחמד פה, אם תרצי אעשה לך סיור" "לא תודה! ביי" אמרתי והלכתי "רגע רגע חכי שנייה" שמעתי קול מאחורי. "קוראים לי אור, איך קוראים לך?" "מה אכפת לך?" אמרתי והרגשתי לא נעים פתאום כי הוא מעט חמוד אליי. "היילי" אמרתי והתחלתי לצעוד. נזכרתי במה שקרה עם הילד וחזרתי לאור "תגיד אתה יודע אולי אם יש פה איזה ילד שהוא בקשר עם איזשהי מיכל מחדר מספר 25?" "אני לא חושב שלמיכל יש חבר, אבל אני מכיר איזה ילד שמדבר עם הרבה בנות ואפילו מציק להן קצת אפשר להגיד" "אוקיי איך קוראים לו?" שאלתי "נהוראי וייס , תגידי למה את שואלת?" "כי הוא... טוב לא משנה, היה 'מהנה' להכיר אותך" אמרתי והמשכתי לחדר האוכל.
□•□•□•□•□•□•□•□•□•□•□•□•□
היייי אז זה הפרק הראשון לסיפור, יש לי עוד סיפור בפרופיל ואני כותבת גם באינסטגרם -> stories.by_ea מקווה שתאהבו❤
YOU ARE READING
Bad girl forever (or not)
Romanceהיי. קוראים לי היילי ואני לא שמה על אף אחד. להורים שלי לא אכפת ממני, לאף אחד לא אכפת ממני. אני גונבת בכדי להתקיים, יש לי מלא תיקים במשטרה, הם הציעו לשלוח אותי לרווחה אבל אני ממש אבל ממש לא צריכה את הרווחה הזו. רק סיפורים רעים שמעתי משם. היום אני אלך...