פרק 3:

323 6 0
                                    

"אתן השותפות שלי לחדר?" שאלתי "אממ כ..כ.ן" הן גימגמו מפחד. "טוב אז כמה כללים: אחת לא להתקרב אליי. שתיים לא להתקרב לי לדברים. שלוש לא לגעת לי בדברים. ארבע לא לחטט. חמש אל תדברו איתי. מובן?" שאלתי והן הנהנו ביחד. "יופי עכשיו בייי" אמרתי ויצאתי. הלכתי לחצר ונהוראי ישב שם. "היי" הוא אמר "ביי" אמרתי ובאתי ללכת אך הוא תפס בידי "כבר הולכת?" שאל. טוב נו זה הרי ידוע שאני יודעת הגנה עצמית וסובבתי לו את היד בשניות. "אף אחד לא מרביץ לנהוראי וייס!" הוא אמר והתחלנו לריב מכות. הוא הפיל אותי, ואני שרטתי אותו, הרבצנו אחד לשני כ"כ חזק. ירד לי דם מהמרפק ולו ירד דם מהפה מהאף ויש לו עוד כמה חבורות. המשכנו לריב עד שפתאום אור בא ודחף אותו אחורה. "תגידו לי מה השתגעתם??" אור שאל בפליאה ואני פשוט הלכתי. לא יכלתי לראות את הילד המעצבן הזה יותר. נכנסתי לחדר ואף אחד לא היה שם. מעולה. נכנסתי למקלחת ושטפתי את כל היום הארוך שהיה לי. יצאתי מהמקלחת, התלבשתי, הסתרקתי ואז פתאום הדלת נפתחה בבום. "תקשיבי ותקשיבי לי טוב, עוד פעם אחת שאת מתעסקת איתי, זה לא ייגמר בטוב!!" הוא אמר לי. פחחחח מי הוא בכלל? "ולמה לי להקשיב לך בדיוק? אם עוד פעם *אתה* הוא זה שמתעסק איתי, אז זה באמת לא ייגמר טוב *בשבילך*!" אמרתי ודחפתי אותו מחוץ לחדר. חצוף. ~ערב~
ערב עכשיו. התארגנתי בשביל לצאת לארוחת ערב. שמתי טרנינג וחולצת בטן רופפת. נכנסתי לחדר אוכל ולקחתי צלחת עם קורנפלקס. התיישבתי בשולחן פנוי והתחלתי לאכול. פתאום הרגשתי שאני רטובה ומלא רעשים של צילומים. הסתכלתי מאחורי וראיתי את נהוראי ששפך עלי שוקו וכל הילדים האחרים צוחקים. מיד קמתי והתחלתי להרביץ לו, כמובן, ואז המנהל בא. היילי ונהוראי בואו עכשיו! הוא אמר לנו. חחחחחחחחחחחח זה היה מצחיק. ישר הלכתי לחדר שלי, ארזתי את המזוודה שלי בחזרה והתחלתי ללכת לכיוון השער. זרקתי את המזוודה מעל הגדר וטיפסתי. ברצינות, האבטחה שבפנימייה גרועה! התחלתי ללכת לכיוון הכביש כדי לקחת טרמפ. הלכתי ועצרתי מכונית, "לאן את צריכה?" האיש שאל. "לאן אתה נוסע?" שאלתי "למרכז" "סבבה" אמרתי ועליתי. הפנימייה שלנו בצפון כך שאם אלך למרכז רוב הסיכויים שלא ימצאו אותי. פתאום הרכב התגלגל לשולי הכביש והמכונית התהפכה. "היי ילדה!" שמעתי קול קורא. "ילדה את איתי??" הוא שאל בלחץ. "נוו שיואוו אנחנו נעולים!!" הוא צעק ודפק בהגה בחזקה. שמעתי שהוא התקשר לאמבולנס ושמעתי אותם באים. ומאז-שחור.

Bad girl forever (or not)Where stories live. Discover now