Hannah egész éjjel egy percet sem aludt. Nem tudta hidegen hagyni a vele, és YoonGi-val történteket. Arca már nem fájt annyira, és a férfi tenyerének a nyoma is eltűnt, csak egy másfél centis lila csík díszelgett, melyet a gyűrű okozott. Nem tudta volna eldönteni hogy melyik fájt jobban. Hogy az ütés fizikálisan fájt jobban vagy lelkileg. "Talán túl hamar ítéltem meg őt..." hangzott el sokszor fejében a mondat, mely egyre jobban csak lesújtotta. Talán rosszul döntött afelől hogy igent mondott neki? Vagy az volt a baj, hogy túl gyorsan megszerette?... Megint pofára esett. Megint belement egy olyan kapcsolatba, mely fájdalommal jár, és őt bántják meg legjobban. Talán elsiette és ez az egész egy " Túl szép ahhoz hogy igaz legyen" lesz neki. Fájt a szíve, és úgy érezte, hogy újra darabokra tört. Pedig ő bízott benne, és ez lett a vége. Talán... Talán nem is kell az a kapcsolat...
Yoon Gi-t keservesen fájdalmas bűntudat gyötörte tette után. A lány után akart menni hogy bocsánatot kérjen, de önbecsülése meggátolva ezt, ültette le seggére, és hagyta egymagában szenvedni. Nem mert ezek után elé állni, mivel égett a pofája. Szemeire nem jött álom, de tudta, hogy valamennyit pihennie kéne, mert nem akar félholt zombiként betérni az iskolába. Erőtlenül, és kedvetlenül elsétált fürdőszoba szekrényéhez, amiről levett egy kis dobozkát. Altató.
- Ettől biztos jobb lesz - jegyezte meg magának cinikusan, és keserű tekintettel nézte a kis dobozkát, melynek tartalma már csak pár szemből állt. Levette tetejét, és a tenyerébe borított egy szemet, melyet víz nélkül azonnal le is nyelt. A tükör felé fordulva nézte meg jobban magát, melyet még jobban meggyötörtek a ma történtek. Sápadt, hulla fehér arc, fekete, táskás szemek, üveges íriszek - Mi lett belőled? - tette fel magának a kérdést, válaszra várva, melyet sehonnan nem kapott meg.
Tudta magáról hogy nem egy szent és nem egy igazságosztó. És tudta hogy nem mindig van igaza, de most igen. Tudta hogy Hannah tévedett és nem pont a legjobbakat tette. YoonGi sem pont a legjobbakat cselekedte azzal, hogy megütötte. De igaza volt. A férfinak igaza volt, és ezért nem volt semmilyen bűntudata.
...
Minden egyes személy a teremben elcsendesedett és a helyére ült ahogy a Tanár úr belépett a terembe. Laza, mégis elegáns lépteit az osztály végigkövette. Testét újfent az a barnás, kockás zakó és nadfág fedte, s haja tökéletesen be volt állítva. A naplót, mely a kezében volt az asztalra tette, majd leült a székére.
- Felelni fogunk - jelentette ki unott hangnemben - Ahol kinyílik a napló, az felel - mondta, majd megfogva az említett tárgyat, kinyitotta, de a lapok üresek voltak, ezért lapozva párat a megfelelő névhez, mondta ki - Hannah Wick. Jöjjön ki.
A lány megdöbbent, de őszintén szólva, nem is várt el mást tőle. Tanár. Bosszút áll. Kisétált a táblához, és a tanár asztala mellé állt, majd várva a kérdéseket, nézett rá a tanárra.
- Nos, mivel utoljára a Rómeó és Júlia művet vettük, így abból fogok kérdezni - csukta be a naplót, majd a lány felé fordulva ránézett. Hátradőlt székében, majd hasánál összekulcsolva ujjait leste meggyötört szerelmét. Szeme megakadt egy ponton, mely egy apró, kék csík volt a szeme alatt... Ezt az ő gyűrűje okozta... - Szóval. Öt kérdést teszek fel magának, de van egy bónusz, arra az esetre, hogy javítson. Első kérdés. Mikor tölti be Júlia a tizennegyedik életévét?
- Um... - gondolkozott el Hannah. Pedig ezt tudta! - Február tizennégy? - mondta bizonytalanul.
- Augusztus egy. Amit maga mond, az a Valentin nap - mondta el a választ - Második kérdés. Hány nap alatt játszódik?
- Négy.
- Helyes. Harmadik kérdés. Ki miatt ment el Rómeó a bálra?
- Róza és a balhé miatt.
- Negyedik kérdés. Melyik két olasz mesén alapul a történet? - nehezítette meg kérdését.
- Ezt nem tanultuk.
- Tudom, de feladtam, hogy a forrásban nézzék meg - csavarta meg, és a maga irányába fordította a győzelmet - Tanultátok. Ebből épül fel a Rómeó és Júlia története.
- Nem tudom - válaszolta ridegen.
- Ötödik kérdés. Hányan haltak meg?
- Rómeó, Júlia, Mercutio, Tibalt és Paris.
- Utolsó, bónusz kérdés. Honnan van Rómeónak a mérge?
- Paptól.
- Júlia kapta a paptól. Rómeó egy szegény patikustól kapta. Nos. A feleleted hármas. Hármat tudtál - válaszolta - Visszaülhet a helyére - Hannah tette amit mondott és visszament a helyére. YoonGi felállt, majd megfogva az egyik krétát, kezdte el írni a táblára a továbbiakat. Az osztály csendben elkezdte dobálni a papírgalacsinokat a tanár háta mögött, mely egy, hirtelen eltalálta a dolgozó férfit, aki idegesen hátra fordulva nézett rá az osztályra - Ez ki volt?! - emelte meg egy kicsit a hangját.
- Hannah volt Tanár úr - vágta rá hirtelen az egyik lány, mire YoonGi ránézett az említett szépségre, aki megszeppenve fogadta a lány válaszát, de nem volt ettől túlzottan elragadtatva.
- Hannah Wick. Nem elég hogy a felelése borzalmas volt, még dobál is. Órák után az irodámban várom - mondta jegesen, majd újra a tábla felé fordulva, folytatta amit abbahagyott.
DU LIEST GERADE
A tanárbácsi kedvence
RomantikAz ismeretlen emberek sokszor jobban érdekelnek minket mint akiket ismerünk, de általában mikor megtudjuk kik is ők, azonnal el akarjuk felejteni őket és még a létezésükről sem akarunk tudni. Mily furcsák az emberek. Bár én is ebbe a csapdába estem...