Keyifli okumalar. 🍁
▪️
BegDora
Günaydın.Mesaj attıktan sonra aynada kendimi izledim. Bugün şirkete gidecektim. Aslında hiç istemiyordum ama bir işe ihtiyacım vardı ve babam ayarlamışken şansımı zorlamak istemiyordum.
Odadan çıkıp annemin odasının önünde birkaç saniye bekledim. Abimin sesi aşağıdan geliyordu, demek ki annem yalnızdı. Kolu yavaşça indirdim ve aralık kapıdan içeri baktım. Annem uyuyordu. Birkaç gündür ona yaklaşmadığım için kendimi tutamadım ve parmak uçlarımda yatağa yürüyüp yanağını öptüm.
"Canım benim." dedim fısıldadım. "Keşke daha fazla vakit geçirebilsek."
Birkaç dakika onu izledim; yüzündeki yorgunluğu, kırışıklıkları... Ve sessizce odadan ayrıldım.
"Oo Begüm Hanım?" Babama göz devirmek istesem de kendimi tuttum. Salona indiğimde abim televizyonun karşısında eski dizilere bakıyordu. "Onur bak, kardeşin bugün şirkete gelmeye karar verdi."
"Baba!" dedim uzatmamasını isteyerek.
"Neyse hadi çıkalım." dedi ve duraksayarak bana baktı. "Benimle mi geleceksin kendi arabanla mı?"
"Seninle gelirim."
Salondan ayrılırken abime göz ucuyla baktım ama arkasına dönüp bir kere bile bakmadı.
Ona sarılmayı özledim.
Birine sarılmayı özledim.
▪️
Halaskar'dan...
"Günaydın bro!" Kaşlarımı çatarak Sercan'a döndüm. Bana bro demesinden nefret ediyordum.
"Günaydın."
"Patron gelmeden odaya çıkacağım." Kulağımın dibine girip bağırması sinirimi bozsa da tepkisiz kaldım. "İstersen benden sonra sana da bir kız ayarlayalım."
"İşine bak." dedim ve müşteriyle ilgilendim. Arkada çalan müzik fazla gürültülüydü ve insanlarla anlaşmak için sürekli bağırmak zorunda kalıyorduk.
Saat ikiye gelirken nihayet molaya girdim. Kendimi nasıl dışarı attığımı bile unuttum. Başımı kaldırıp gökyüzüne baktım. Şimdi bir balonun içinde olsam, tüm şehirleri balonla dolaşıp şehirleri izlesem; biraz sonra unutacağım bir hayaldi bu.
Betonun üzerine çıkıp telefonumu çıkardım. Yine o kızın bildirimi ekranımdaydı.
"Azimli misin işsiz mi?" diyerek mesajını okudum ve cevap yazdım.
Halaskar
Tünaydın.BegDora
Uyuyor muydun?Gerçekten Twitter'da mı yatıp kalkıyordu bu kız?
Halaskar
Hayır.BegDora
Napıyosun peki?Halaskar
Hiç.BegDora
Sana bir iyilik yapacağım.Halaskar
Nasıl?BegDora
Sana gülümseyebilirim.Kaşlarım havalandı. Tanımadığın bir insana gülümsemek...
Halaskar
Bana mı?BegDora
Evet.
Şu an senin için gülümseyebilirim.Halaskar
Benim için bir iyilik mi bu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALASKAR
Teen Fiction"Bana bir iyilik yap." Bu cümle, iki kişinin umudu oldu. 23.08.2019 ♂️ 28.02.2021 © Hikayenin tüm hakları saklıdır. ©