H10 ♂️

9.8K 637 81
                                    

Keyifli okumalar. 🍁

▪️

Elimdeki salatalığa ısırırken telefonumda dolanıyordum. Uyanalı iki saati geçmişti ama Halaskar hala mesajıma cevap vermemişti. Normalde bugün Londra'ya gidecektim ama sabah uyandığımda vazgeçmiştim. Çünkü anneme kahvaltısını yaptırırken tepsiyi üzerime fırlatmıştı. Defol demişti. Canım çok yanmıştı. Bu yüzden Londra'ya gitmekten vazgeçmiştim.

"Begüm?" diyen abime bakmadım. Salatalığımı yemeye devam ettim. "Sana diyorum?"

"Rahat bırak beni." dedim, ardından burnumu çektim.

"Olanları duydum. Kimsede hata arama bence." Hışımla ona döndüm. Tepkisiz bir ifadeyle bana bakıyordu.

"Beni rahat bırak." dedim sakin bir sesle.

"Seni zaten hep rahat bıraktık." dedi ve merdivenleri çıkmaya başladı. Önüme döndüm. Gözlerim yanıyordu. Ekrana bildirim düşünce hevessiz bir şekilde açtım.

Halaskar
Erkencisin.

BegDora
Öyle oldu.

Halaskar
Çalışmıyor da oysa.

BegDora
Laf mı atıyorsun?

Halaskar
Yoo.

BegDora
Demiştim ya Londra ya gideceğim diye, gidiyorum işte.

Neden yalan söylediğimi, bilmiyordum ama belki bu fırsatla telefonu tuvalete atıp üzerine sifonu çekebilirdim. Zaten beni hatırlayıp da yazmazdı bile.

Halaskar
Ne kadar kalacaksın?

BegDora
Bilmem.
Merak mı ettin?

Halaskar
Ne mana?
Orada kal, dönme diyecektim.

BegDora
😒

Halaskar
Gitmeden bana bir iyilik yap.

BegDora
Alıştın iyiliğe.

Halaskar
İyi yapma.
Günah al.

Neden istediğini sormadan fotoğraf attım. Gülecek halim olmadığı için eski bir fotoğraf göndermiştim.

BegDora
Fotoğraf

Halaskar
Eyvallah.

Cevabı beni şaşırtmamıştı. Her zamanki haliydi ve bu davranışları artık beni üzmeye başlamıştı. Atmayacağını bile bile fotoğraf istedim.

BegDora
Sen de bana bir iyilik yapsan?

Halaskar
İşe dönüyorum.

BegDora
Bu son iyiliğimdi o zaman.

Halaskar
Ben sana iyilik yap dedim.
Kendini mi at dedim?

BegDora
Bok.

Halaskar
Iy, ağza bak.

BegDora
😒
Göstersene kendini.

Halaskar

Sonra konuşuruz.

BegDora
Peki.
Girersem konuşuruz.

Halaskar

Fotoğraf

BegDora
Gerçek mi bu?
İnanamıyorum.

HALASKARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin