Keyifli okumalar. 🍁
▪️
"Bana bunu yaptırdığına inanamıyorum." dedi cebinden cüzdanını çıkarırken. Omzumu silkerek sırıttım.
"En son ne zaman sinemaya gittiğimi hatırlamıyorum." diye söylendim.
"Ve gitmek için bugünü buldun?"
"Seninle bir şeyler yapmaya çalışıyorum."
"O halde geçen geldiğimde gittiğimiz otele gidelim." Sırıtan yüzüne kaşlarımı çatarak baktım.
"Niye, sabah olunca git diye mi?" Gözlerini devirip arkasına döndüğünde kolundan yakaladım. "Şaka yaptım."
"Şakaların komik değil." dedi ve elimden kurtulup dışarı çıktı. Peşinden giderken elimle alnıma vurdum. Söylemek istediğim bir cümle değildi. Üstelik amacım şaka yapmak da değildi. Aklıma ilk gelen cümleyi düşüncesizce kurmuştum işte.
"Ecmel!" diye seslendim arkasından. Hızla bana döndü.
"Adımı kullanma."
"Neden? İnsanlara ismiyle hitap ediliyor diye biliyorum."
"Bana etme." dedi ve tekrar arkasına döndü. Yanında yürümeye başladım. Sinema da hayal olmuştu. Film izlemek değil, onunla yan yana olmak istemiştim.
"Nereye gidiyoruz?"
"Dolanıyorum."
"Dolanıyoruz." diye düzelttim. Sessiz kaldı. Gidişini yüzüne vurmayacaktım ama istemsizce ağzımdan çıkmıştı. "İstemeden söyledim."
"İstemeden daha çok şey söyleyecekmişsin gibi duruyor."
"Nerden çıktı bu şimdi?"
Durup bana baktı. Gözlerini yeni yeni tanıyordum. Fotoğrafları ezberlemek kolaydı. Ama gözlerini kıstığında sadece sol gözünün kenarında beliren çizgiyi ilk defa fark etmiştim.
"Sana açık açık söylüyorum." İşaret parmağıyla hafifçe omzuna dokundu. "Sende gidecek bir tip var."
"Ben..." Sustum. 'Ben sen değilim' diyecektim. İyi ki de susmuştum. Ama benimle ilgili düşüncesi üzmüştü beni.
"Sana bunu düşündüren ne?"
"Bak Begüm, bazı şeyleri görmezden gelemeyiz. Ben yirmi altı yaşındayım. Ömrüm boyunca iki günden fazla gördüğüm bir kız da olmadı. Kulüpte tanışıp, sadece bir saat sonra yatakta biten bir sürü ilişkim oldu. Tanımadığım bir sürü tene dokundum. Hiçbirinin adını bile hatırlamıyorum."
Gözlerim yanmaya başladı. Bana gece hayatını anlatacağını düşünmemiştim. Acımasızca devam etti.
"Benden önceki hayatını bu yüzden sorgulamaya hakkım yok. Ama şimdi, beni olmaya çalıştığım kişilikten uzaklaştırıp aklımı çeldiysen, bana yıllar sonra sevgiyi hatırlatıp mutlu olmama neden oluyorsan, bir gün çekip gittiğinde seni asla anlamam. Anlamayacağım." Dudaklarımı araladığımda baş parmağını üzerlerine koyup konuşmamı engelledi." Üstelik hakkımı da helal etmem. Eğer bir gün gideceksen, lütfen şimdi git. "
Nefesim parmağına vururken yutkundum. Gitmemden korkuyordu. Çünkü korktuğu başına gelmişti. Benimse deli gibi istediğim şeydi bu.
Beni sevmeye başlamıştı.
"Gitmeyeceğim."
"Söz verebilir misin?"
"Ecmel-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALASKAR
Teen Fiction"Bana bir iyilik yap." Bu cümle, iki kişinin umudu oldu. 23.08.2019 ♂️ 28.02.2021 © Hikayenin tüm hakları saklıdır. ©