H4 ♂️

10.6K 643 36
                                    

Keyifli okumalar. 🍁

▪️

"Begüm!"

Gözlerimi devirdim. Adımı değiştirmek için mahkeme şart mıydı?

"Efendim!" diye bağırdım abime. Havuz başındaydım ve abim bana taa merdiven başından sesleniyordu eminim.

"Neredesin?"

"Hey Allah'ım." diye mırıldandım. "Sesime gelsene!" Bağırdım ama birazcık keyiflenmiştim de.

"Geri zekalı." dediğinde kaşlarımı çattım. "Napıyosun burada?" Yanıma kadar gelmiş, başımda dikiliyordu. Ona bön bön baktım.

"Görmüyor musun üzerimdekileri?" Bakışları bir saniye kadar üzerimde dolandı ve tekrar yüzüme baktı.

"Hanımefendi yüzmeye inmiş. Sana demedim mi bilgisayarını odama bırak diye?"

"Of!" diyerek önüme döndüm. "Ben de bir şey oldu sandım. Şarjı bitti dolunca alırsın."

"Ruh hastası!" diye tısladı ve uzaklaştı. Şezlonga uzanıp telefonumu açtım. Dün arkadaş olduğum Halaskar kişisin mesaj attım.

BegDora
Napıyosun?

Halaskar
Çalışıyorum.

Kısa sürede yazdı, hayret.

BegDora
Kolay gelsin.

Halaskar
Eyvallah.
Sen napıyosun?

BegDora
Havuza gireceğim.

Halaskar
İyi eğlenceler.

BegDora
Eyvallah :)

Halaskar
Sen alkol kullanıyor musun?

BegDora
Yok annem kızıyor. 

Doğruydu aslında, annem abimin de benim de kötü alışkanlıklarımızın olmasını hiç sevmezdi.

Halaskar
Ciddi bir soru sordum.

BegDora
Kullanmıyorum.

Sanki gülerek yazmıştım.

Halaskar
İyi.

BegDora
Kaça kadar çalışıyorsun?

Halaskar
Normalde gececiyim.
Arkadaşın yerine bakıyorum.
Akşama çıkarım.

Bu kadar ayrıntılı yazmasını beklemediğim için şaşırmıştım.

BegDora
Gececi mi?
Sabaha kadar mı?

Halaskar
Evet.

BegDora
Uyku problemi olmuyor mu?

Al işte kayboldu. Telefonu bırakıp yüzmeye başladım. Hazır abim annemi bahçeye indirmemişken havuzun keyfini çıkarabilirdim.

"Begüm Hanım!"

Duyduğum uğultulu sesle havuzdan çıktım. Gülseren Hanım havuzun başında dikiliyordu.

"Efendim?" diye sordum merakla.

"Anneniz sizi çağırıyor." dediğinde dudaklarım şaşkınlıkla aralandı.

"Emin misin?" Bir yandan da havuzdan çıkıyordum.

"Evet efendim, abiniz seslendi." Havluya sarıldım ve terliklerimi giyip koşar adım eve girdim. İçim kıpır kıpırdı. Merdivenleri çıkarken havlumu sıkı sıkı tutuyordum.

HALASKARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin