Okula vardık. İlk derste hoca içeri girer girmez gözlüklü çocuk bağırdı "Öğretmenim ödev vardııı!". İlkokul mu lan burası! "Ürtmanım üdev vordo" diye mırıldandım. Biraz sesli olmalı ki herkes bana bakmış gülüyordu. İbne gülüşümle tokat yemem bir olacaktı ki tam o sırada kapı tıklatıldı.
-Gir.
Oyşşşşşş kıza bak lan. 0.7 uç olsa arkadaşımdan kullanırım. Ofofofffff.+Merhaba hocam bir tek bu sınıfta boşluk varmış ben yeni kayıt oldum da buraya yönlendirildim.
Tek benim yanım boş olduğundan benim yanıma geçti. "İyi yırttın" dedi hoca. Kıza bakarak "Sayende" dedim. Tabi melül melül bakıyordu. Bilmiyordu ki olayı. Anlatma gereğinde de bulunmadım.
Kız sürekli bana bakıyordu. "Hayırdır bacım avakado görmüş dilenci gibisin" dedim. .Sen konuşuyor muydun" dedi şaşkınca. Defterindeki "Beckham galp Ben" yazısı dikkatimi çekti. "Beckhamla seni yan yana getirebilecek hayal gücün var da benim konuşmama mı inanamad..." tamamlayamadan öyle bir tokat yedim ki lavaboya gitmek zorunda kaldım. Demek ki 0.7 kaleme 0.5 gibi girmeye çalışmayacaksın. Sınıfa girdiğimde kıza hiç bakmadan yerime oturdum. Gözlerim o kadar kin dolmuş ki iki damla göz yaşı gördüm. Kız korkmuş ya la.
Kıza bi baktim ve aman tanrım didim. Kıpkırmızı olmuştu. Selpak ta yok tabi fakirde. Çantamdan çıkarıp gözyaşlarını sildim ve "ortalığı çapak götürüyo sen hiç yüzünü yıkamaz mısın be" dedim ve ikimizde güldük.
+Sert vurdum özür dilerim.
-Mevzu olursa çağırırım Abdulrezzak abi
+Abdulrezzak değil Berfin canım. Ayrıca mevzu olursa ararsın.
Ve elimi tutup avucuma numarasını yazdı. Bir taşta iki kuş ve bir meteor. Bugün formumdayım.Eve geldiğimizde Burcu'yu sinirli gördüm.
-Hayırdır?
+Ara Berfin'e sor.
Ulan kıskandı mı şimdi bu beni?
Bence kıskandı."Oğuzhan'ın numarasını ver de ona sorayım." deyip koltuğa atladım. Biraz dinlenip yatağımı serdim. Gece olmuştu. Uykum yoktu ve şimşek çakıyordu. Burcu'dan titreme sesleri geliyordu. Ayağa kalkıp beni dürttü.
-Ne var?
+Şey......ben korkuyorum.
-Ya git uyu kızım!
+Yanına gelebilir miyim?
Cevap vermedim ve hafif sağa kaydım. Sokuldu tabi iyice. Küçük kanepede iki kişi yatamazdık. "Yer değişelim" dedim ve onun yerine geçtim. Sabah uyanınca Burcu'yu bana sarılı şekilde buldum. "La sen napdın" bakışı attım. "Çok korktum. Ejderhadan korunmak için prensin yanına gittim tabii." dedi. Güldüm ve doğruldum. Kahvaltı akşamdan hazırdı. İki bişey atıştırıp arabayı çalıştırmaya gittim.