Onur amca dan
Esila çok tatlı bi kız olmuş. Hem meslek sahibi hem de yuva kurmuş. Inşallah mutlu olurlar. Bilmediği çok şey var. Okadar masum ki bunları hak etmmiyo.
Esiladan devam
Jungkook akşam abileriyle göreceğimizi ve hazirlanmami istedi. Sanırım yine gittiğimiz o mafya evine gidicektik. Hemen hazirlaniyim düşüncesiyle odaya yöneldim acaba ne giysem...
Okadar kıyafetin arasında kuskuda kaldım ama bunu buldum ve giyindim
Jungkooku aradım"Ben hazırım ne zaman gelcen"
"...."
"Çıkıyorum ben ozmn"
"...."
"Görüşürüz"Sadece 5 dakkalik yolu kaldığını söyledi bende kapının önüne çıktım. Içimde çok farklı bi his vardı. Mutluluk ve heyecan karışımı...neden böyle olduğu hakkında hiç bir fikrim yoktu.
Kapıyı kitledim ve Jumgkooku bekledim. Okadar dalmış olucamki jungkookun bastığı kornayla irkildim.
"Selam"
"Selam"
"Nasıl geçti bugün"
"Iyidi danışanım geldi işte haa şunu unutmamak lazım onur amcada geldi"
"Aaa onur amca kim?"
"Babamın çok çok çok yakın bi arkadasi öz ve öz amcam olarak gördüm hep"
"Senin için önemli olmalı"
"E bi zahmet bu da sorumu?"
"Ama varya okadar özlemişim ki"
Gülümsedi neden güldü bu şimdi"Komik bişey söylediğim hatırlamıyorum"
"Yoo sana gülmedim"
Omzuna hafif vurdum ve güldüm
Oh sonunda gelmiştik.Eve girdik ve bütün üyeler oturuyordu. Dur bi dakika onur amcaaa??
"Onur amca sen neden burdasin"
"Aaa hosgeldin kızım"
Türkçe konuşuyorduk ve herkes bize bakıyordu ne konuşuyor bunlar diye
"Sen sanırım BTS i taniyosun"
"Kendileri benim yakın arkadaşlarım"
"Ee sen benim jungkookla evli olduğumuda mi biliyordun? "
"Eee yani şimdi sana bi süprizim var"
"Hımm ne süprizi acaba?"
Korece konuşmaya başladık ve namjoondan ses geldi"Esila ama sakin olacaksın tamammi"
"Hyung bence bu hiç iyi bi fikir değil "
Jungkooka döndüm ne karıştırıyor bunlar?
"Noluyooo?"
sesim hafif yükselmişti ve yukardan biri iniyordu.
Koskocaman BABAMMM
Neeee bu şaka olmalıııı....
"Baba? "
"Esilammm"
Şoku atlatamadim hala bakıyordumm ve gözyaslarima hakim olamadım.
"Babamm"
Koşarak boynuna atladım kokusunu çok özlemişim. Ağlıyordum hıçkıra hıçkıra...
"Kızımm"
"Neden çıkmadın karşıma?"
Ayrıldım ve yüzüne baktım
Gözyaşlarımı sildi. Ellerini ellerimin içine aldım."Yapamazdim meleğim"
"Baba ne çektim ben biliyor musun? "
" biliyorum meleğim hepsinden haberim var hadi otur"
Koltuğa oturdum. Etrafima baktığımda hope ve mochi ağlıyordu biraz gülümsedim
"Siz niye ağlıyonuz oğlum"
"Ne bilim duygulandik"
"Bunların hesabını size sorucam zaten"Babama baktım.
"Kızım şimdi hepsini anlatıcam.
Bak o gün ben ayağımdan vuruldugum zaman onur amcan beni hemen hastaneye götürdü(onur amcaya döndüm ve gülümsedim)sonra hep seni aradım ve İstanbul üniversitesinde seni buldum okumussun Pedagog olmuşsun başka çocukların psikolojisini duzeltiyormussun bunlardan haberim var sonra Kore ye gelmek zorunda kaldın onu ayarlatan da bendim çünkü burda işlerim var (ben o arada babama bakıp sadece kafa salliyorum)sonra buraya geldin havaalanında namjoonun seni beklemesini söyledim yani BTS en baştan beri benimle sonra Lee soo şerefsizi seni almaya çalıştı. Bende jungkookla evlenmenizi emrettim sonra evlendiniz ve ben senin düğününu uzaktan seyrettim melek gibi olmustun okadar kötü oldumki ağladım bile sonra dayanamadım ve karşına çıktım suan herseyi diyebilirsin haklisinda ama benide düşün be kızım bende annenin hasretiyle günlerce ağladım."
"Babamm ben sana bisey diyememkiii"
"Jungkook a da bişey deme BTS e de onlara soylemesini ben söyledim"
"Babam böyle işlerin içinde değilsin demi hıh?"
"Kızım.." duraksadi ve yüzü düştüAnladım ki bu işlerin içinde
"Kızım maalesef annenin intikamını almak isterken girmiş bulundum"
"Hayır ya nedenn"
":(("
"Ben eve gidiyorum Jungkook kalk"
"Iyi geceler hyunglar iyi geceler patron iyi geceler onur amcaa"
"Sana kaç kere dicem patron deme baba de diyee"
"Tamam baba iyi geceler"
"Iyi geceler hepinize "(bunu Esila diyo)Eve geldiğimizde jungkooka bişey demedim onun bi suçu yoktu ama şunu sormak istiyordum
"Lee soo kim?"
"Esila aslında Lee soo senin türkiyeden platonigin"
"Neee?"Umarim begenmissinizdir sizleri seviyomm bebiklerim kendinize iyi bakinnn😉😉😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZ|JJK (DÜZENLENİYOR)
General FictionSelam ponciklerim ilk Hikayem olduğu için sizden biraz yardım isteyeceğim umarım kitabımi beğenirsiniz