Bölüm 36

49 10 10
                                    

Şuan boş boş oturmuş jungkookun meleksi yüzünü izliyordum. Tek bir pürüz bile yoktu. Elleri elimin arasındaydı. Elinin üzerine küçük bi öpücük kondurdum. Jungkook odaya alınali tam 2.30 saat oluyo. Yanimda Derya ilayda jimin ve chanyeol kalmışlardır Odada tektim. cunku Onlar kafeye kahve almaya gitmişlerdi. Elini daha sıkı kavradim. O sırada gözlerini açtı.
Heyecandan ayağa kalkıp hopalamaya başladım.

"Aahhh"
"Dur bi yerin aciyomu?"
"Tam olarak nerde bulunuyorum?"
"Tam olarak 4. Katta 1443. Odada sedyede yatıyorsun"
"Esilaa"

Hala hopluyordum.

"Deli gibi hoplamayi kesermisin"
"Tamam oturdum"
"Neden hopluyosun"
"Ölümden döndün morgta canlandın Ayy dur sana anlaticam şimdi neler olduğunu"

Isaret parmağını dudagima bastırdı.

"Sssss sakin ol güzelim"
"Tamam sakinim"

Tam o sırada odaya jimin ve ilayda girdi

"Ooo enişte uyanmissin"
"Kook valla allahın bi mucizesi senin uyanman(jimin imana geldi kkkkk)"

Sohbet ederken odaya doktor girdi

"Jungkook bey geçmiş olsun"
"Saolun doktor bey"
"Suan yaşamanız bir mucize"

Doktor hem kontrolleri yapıyor hemde olanları anlatıyordu. Jungkook ağzı açık doktoru dinliyordu. Arada sırada doktor ilaydayi da övüyordu.

"Tekrar geçmiş olsun Jungkook bey yarın taburcu olabilirsiniz ama sizi bugün burda tutucaz."
"Tamam saolun"

Doktor odadan çıkınca sohbete devam ettik. Jungkook elimi hiç bırakmiyordu. Ben bıraksamda tekrar tutuyordu. Jimin ve ilaydada öyleydi. Sürekli el eleydiler.

Deryanin ağzından;
Kafede oturmuş kahve iciyorduk KOCAMLA. Az önce chanyeol bi espiri yaptı ve bende güldüm. Şuan gülüyorum ama o eliyle gülüşümu kapatiyordu.

"Chanyeol napiyosun"
"Erkekler gülüşünü görüyor bende kapatıyorum"

Dahada güldüm. Daha da yaklaştı

"Ben diyorum erkekler görüyor sen daha da guluyorsun"
"Tamam tamam gülmüyorum "

Kahveyi bitirip yukarı odaya çıktık. Elimi hiç bırakmadı bütün gün. Odaya girdiğimizde herkes konuşuyordu . Enistede uyanmisti

"Eniste oh bee uyanmissin"
"Gorende kaç yıldır komadayim zannedecek"
"Eniste sen morgta canlandın haberin varmı"
"Hepsinden haberim var esilanin nasıl ağladığındanda. "

O sırada Esilaya imali imali baktı.

"Napıyım yaa bi an...anlatamıyorum nasıl bi duygu"
"Tamam tamam bu arada üyeler nerde?"
"Onlar Lee soonun peşinde"
"Yeter ama artık bıktım şu adamdan"

Bizde bıkmıstık. Artık olsun istiyorduk. Bi anda esila pis pis gülmeye başladı. Bende ona baktım. 'Neye gülüyorsun' bakışı attım. Kapıyı işaret etti. Neyin pesindeydi bu kız??

Esiladan devam;
Jungkook bıktım şu adamdan diyince aklıma bi fikir geldi. Sanırım suan çok pis bi şekilde guluyordum. Derya bana bakıyordu. 'Neye gülüyorsun' bakışı attı heralde. Bende kapıyı işaret ettim. Ayağa kalkıp kiyafetlerimi düzelttim.

"Şey ben bi lavaboya gidicem ilayda ve derya sizde gelin bi"
"Esila onların ne işi var orda toplucami gireceksiniz lavaboya"
"Hee Kook ben kendim halledemiyorum islerimi yardımları gerek tövbe tövbe"
"Tamam be ne kızıyon"
"Tamam sakin olun tamam esila hadi siz gidin"
"Tamam"

Jungkook bana 'yaklas' işareti yaptı. Bende yaklaştim. Yanağıma bi öpücük kondurdu. Şaşırdımmi evet şaşırdım açıkçası. Çünkü bişey diyecek sanmıştım. Kızlara işaret yapıp odadan çıktım. Kızlarda peşimden geldiler.

"Kızım aklına ne seytanlik geldi yine"

Biyandan da lavaboya doğru yürüyorduk. Deryadan gelen sesle o tarafa döndüm

"Söylemeyi dusunuyomusun"
"Bencede esila bak merak ettik"

Yerimde durdum. Bi deryaya bi ilaydaya bakıyordum. Sonra lafa başladım

"Lee soo yu biz kaciricaz"
"Neeee esila salakmisin Lee soo yu nasıl kaciricaz biz"

Bi anda ilayda bağırdı bende alaycı bi şekilde sözüme devam ettim

"Az bağırdın ilayda  biraz daha bağır bütün hastane duymadı hatta ne yap biliyonmu kuzum git anonsa biz Lee soo yu kaciricaz de nasıl fikir"

Derya gülme krizine girmişti. Derya gülmeye başladımi biraz zor durur. Kucuklugunden beri böyleydi derya. Ardından ilaydada gülmeye başladı.

"Tamam hadi lavaboya gidelim anlatıcam burda olmaz"
"Tamam hadi gidelim"

Lavaboya gelince konuşmaya başladım. Tabi birileri varmı kontrol etmeyi unutmadım

"Kızlar bakın şimdi. Lee soo kim biliyomusunuz?"
"Hayır kim?"
"Arda"
"Oha ciddimisin şu senin küçüklukten beri kanka oldugunuz sonra sana çıkma teklifi eden çocuk mu"
"Aynen öyle kuzum"
"Oha senden ne istiyor yada bizim erkeklerden"

Tüm olanları onlarada anlattım. Ağızları açık beni dinliyorlardi. Sonrada planımi anlatmaya başladım(biraz merakta kalın heheheh)

Planımi anlattım önce kabul etmediler ama sonradan akıllarına yattı. Ama sanırım bunu namjoona da söylememiz gerekiyor.

"Durun lavaboya gelmişken bi lavaboya gireyim"

Ilayda lavaboya girince bende üzerime çeki düzen verdim. Hala gözlerim şişti ve acayip uykum vardı. Akşam olmasına az kaldı. Sanırım bugün erken uyuyacağım.

Ilayda lavabodan çıkınca odaya geri döndük

"Ne yaptınız lavaboda bu kadar"
"enisteee"
"Efendimmm"
"Karını çok lu kiskaniyosun"

Ilaydanin omzuna hafifçe vurdum.

"Evet ilaydacim benden başkası bakamaz"
"Koook"

Jungkook bana bakıp sıritiyordu. Ayakta dikilmemek için eski yerimi aldım. Yine ellerimi ellerinin arasına aldı. Bende ona baktım gülümsedim.

"Seni çok özledim"
"Sedyeyle götürülürken çok kötüydun yüzün bembeyazdi. Bidaha öyle olma olurmu"

Eğilip yanağına bi öpücük kondurdum

"Tamam  güzelim"

Sohbet ederken kapı açıldı ve içeriye bi çiçek uzandı. Ahh taetae. Cicekten sonra Tae nin kafası odaya girdi ardından vücudu ardından da bütün üyeler.

"Ooo bakıyorum da uyanmış bizim küçük kook"
"Küçük?"
"Bana göre Küçüksun"

Tae ye göz devirip diğer üyelere döndü kook

"Hoşgeldiniz hyunglar"
"Hosbulduk kook nasılsın"
"Iyiyim yani sanırım"
"Olanlardan haberin varmı bu allahin bi mucizesi (sıra sıra müslüman oluyorlar kkkk)"
"Biliyorum suga Hyung"
"Sen giderken kızlar yıkılmıştı özellikle esila"
"Ondan da haberim onun hesabınida verecek zaten"

Gözlerimi devirip konuşmaya başladım

"Bana aynısı olsa sende aynısını yaparsın"
"Sssss öyle bişey olmayacak güzelim ya hadi bebeğe bi zarar gelseydi napicaktik"
"Ya tamam daha da gömme istersen"

Kafamı çevirdim. O  arada  kook doğrulmaya çalıştı. Ama pek becerdigi sayılamaz.

"Aahh"
"Ya söylesene bana"

Yastığıni duzelttip yardım ettim. Dogrulduktan sonra namjoon oppanin kulağına eğildim.

"Oppa bi gelsene dışarı"

Dışarı çıktım biraz sonra rm Oppa da peşimden geldi

"Ben nasıl yapacağımızı buldum"
"Neyi?"
"Lee soo yu nasıl halt edeceğimizi"
"Nasılmis anlat bakalım"

Planımi anlattım

"Hayır olmaz esila bu çok tehlikeli"
"Başka çaremiz yook"
"Başka bişey olmaliyiz"
"Bana güven"
"Esilaa"
"Yapabilirim"

Acaba esilanin planı ne... sizleri seviyorum ponciklerim ah şu vote isinide bi halletsek daha çok sevecemde herneyse sizleri seviyorum bebeklerim iyi geceleer

KİMSESİZ|JJK (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin