Bölüm 31

68 10 2
                                    

Jungkook akşama kadar süre vermişti. Ben ve derya suan mutfaktaydik ve ben mutfağı  dolanıyordum. Bir elim cenemde bir elim belimdeydi. Muhtemelen çok endişeli görünuyordum suan.
Deryadan gelen sesle durdum

"Esila bi dur allah için benim başım döndü"
"Napicam ben derya?"
"Bilmiyorum ama ben bi şunları bırasam? "

Elindeki poşetleri kaldırdı.

"Çabuk gel oturma odasındayım"
"Tamam hemen geliyom"

Oturma odasına geçtim. Derya da yukarı çıktı. Tam tekli koltuğa oturacaktim. Jungkook yanını işaret etti. Bende oraya geçmek zorunda kaldım. Ev muhabbeti yapıyorlardı sanırım aklıma gelen fikirle Jungkooka döndüm

"Sen o söylediğin Evi aldınmı? "
"Hayır güzelim nolduda "
"O evi alma"
"Neden?"
"Çünkü ben buraya gelirken bi ev almıştım orda oturabiliriz ora hala benim"
"Aa mantıklı aslında"
"Evet yarin gecebiliriz o eve"
"Tamam"

Tae mızıldanmaya başladı
"Yaa ne güzel burda iyiydik işte  iye gidiyorsunuz?"
"Gidelim artık Taetae"
"Sizin bileceginiz bişey ama egleniyorduk böyle"

Gülümsedik sonra akşam için hazırlığa geçtik. Ilaydayida aradım. Geleceğini söyledi zaten yarından sonraki gün düğündu.

Biraz vakitten sonra ilayda geldi ve hemen oturma odasını süsledik. Ee tabi erkeklerde hazırlanmak için chanyeolun evine gitti.

Evi suslememiz bittiğinde saat 17

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evi suslememiz bittiğinde saat 17.45 di. Ilayda hemen deryayi hazırladı. Bende o sırada jungkooku aradım.
Derya aşağı indi. Ohaaaa çok güzel olmuş aaaa

Deryanin ağzından;
Evi süsledik sonra ben ilaydayla yukarı çıktım. Ilayda beni hazırladı ve makyajımi yaptı. Nedensiz bir şekilde çok heyecanlıydim.

Hazırlandım ve ilaydada hazırladı aşağıya indik. Biz aşağıya inince esilada hazırlanmak için yukarı çıktı. Ve giderken beni öpmeyi unutmadı. Hemen hazırlanıp aşağıya indi. Ve onun inmesiyle kapının çalması bir oldu. Ahh geldiler çok heyecanlıyım. Kapıyı ben açtım ilk başta chanyeol girdi sonra da diğerleri. Hemen içeri gectiler. Hem kız isteme hemde nisan bir olacak gibi bişey olacaktı. Önce onlara kahve yaptım.

Esila ve ilayda da benim yanımda-mutfakta-ydilar.
Esiladan gelen sesle o tarafa döndüm.
"Acı at chanyeolunkine"
"Yazık çocuğa"
"Deryaa at sen bişey olmaz"
"Evet derya bişey olmaz" ilaydada Esila yi desteklemisti. Bende kahvenin içine tuz karabiber ve acı attım. Yaa yazık olacak amann neyse biraz daha döktüm. Tabi kızlar kıkırdıyorladı.

Sonra içeri geçtik. Beni kimden isteyecekler haberim yok. Ama sanırım Suga oppadan. Bu nasıl salak saçma bişey lan. Herneyse.

Ilk başta namjoon oppaya en sonda chanyeola verdim. Kahveyi icmesiyle püskürtmesi bir oldu. Ee tabi biz gülme krizine girdik. Üyeler bunu  Türk usulü olduğunu biliyorlardı ama chanyeol bilmiyordu. Kahveyi bıraktı. Devamını icemedi. Hala guluyorduk biz. Sonra beni istediler. Sonra da ayağa kalkıp yüzükleri taktik.

Namjoon oppada yüzüklere bağlı olan kurdeleyi kesti. Sonra chanyeol benim anlimi öptü. Kısa bi öpücük değildi. Uzun saniyeler boyunca dudagi anlımdaydı.

Sonra hazırladığımız şeyleri yedik. Sonra ben ve chanyeol chanin evine gittik. Yorgun olduğumuz için hemen yattık. Daha evli olmadığımız için ayrı ayrı yatmak istemiştim. Ben oturma odasinda oda kendi odasında yattı. Ama aklıma ne geldi Biliyormusunuz Esila enisteden nasıl kaçicak?

Esiladan devam;
Herkes evine dağıldı. Ilayda da kendi evine gitti. Derya da chanyeolun evine. Ben yanlız kaldım. Allah ben jungkooktan nasıl kaçicam. Allahım inşallah unutmustur. Ben uykum geldi bahanesiyle Odamıza çıktım. Sonra arkamdan jungkookta geldi.

Odaya girdim. Üzerimi değiştirmeye başladım.  O anda jungkookta içeri girdi. Gelip omzumdaki küçük yere küçük bir buse kondurdu. Hemen Üzerimi giydim.  Ve bana pis pis gülümsedi. Ben hemen yatağa yattım. Üzerime örtüyu çektim. Geldi yanıma yattı. Şuan acayip korkuyordum. Boyun girintime girdi. Huylandim ve kıkırdadım. Sıcak nefesini verdi. Oda kıkırdadı. Ben hemen ayağa kalktım.

"Aksam oldu güzelim cevabını hala vermedin?"
"Jungkook daha erken değilmi"
"Yoo sence erkenmi"
"Evet erke"

Bana doğru gelmeye başladı geri geri gittim. Ama sabahki gibi aralarında kalmak istemiyordum. Hemen yatağın üzerine çıktım

"Kook valla olmaz bak"

Beni dinlemeden yatağın üzerine çıktı. Bende aşağıya indim

"Daha ne kadar kaçacak sın?"
"Sen kovalayana kadar durmuyacagim Kook."
" ozmn gecemiz böyle geçecek desene"

Hemen odadan çıktım.nedensiz bir şekilde aşağı indim arkamdada jungkook kosuyordu. Ve ben salak gibi oturma odasına girdim. Bi anda herkes bana baktı. Ardındanda jungkook koşarak odaya girince daha da şaşırdilar ve ben de kızardım. Çünkü üyeler öğlen ne olacağını anlamışti. Taetae beni daha da utanırdı sözleriyle

"Yenge noldu neden kaçıyorsun kooktan"
Ardındanda kıkırdadı
Jungkookta gülünce diğer üyelerde anladı  onlarda güldüler ve kızarmaca time. Jungkook bilegimden tutup yukarı çıkardı. Benim üzerime geldikçe bende  geri geri gittim haliyle. Lanet olsun yatağa kadar gelmiştim. Jungkook üzerime eğildi ve dudaklari..... (gerisi sizin hayal gücunuz ponciklerim)
----------------------
Sabah kalktığımda heryerim ağrıyordu. Kook hala uyuyordu. Kalkıp duşa girdim. Çıktığımda jungkook misafir odasının dusundan çıktı. Geldi.

"Ağrın varmı"
Onaylar şekilde başımı salladım
"Al şu kremi sur"
"Tamam"
Kremi aldım ve ağrıyan yerime(anladınız siz)sürdum. Şuan normal yuruyemiyordum.

"Böyle yürümeye devam edersen herkes anliyacak"
"Zaten herkes biliyo anladilar bence"
"Bencede sen Sağol herkese duyurdun"
"Ben naptim"
"Korkudan aşağı indin oglende anladilar zaten"
"Korkudan değil bbikere sadece erken görüyordum"
"Korktun işte"
"Allah allah korkmadim"
Yüzüme eğildi
"Korkmusmu benim meleğim"
"Olamazmi heeee Korkmus olamazmiyim"
"Itiraf ettin hahaha"

Dil çıkarıp  odadan çıktım. Ağrım hafiflemisti.asagi indiğimde kahvaltı hazırdı. Ve masanın başında derya vardı.

"Ne ara geldin lan sen"
"Daha yeni"
"Anahtar?"
"Chanyeolda varmış bi yedeği ondan aldım"
"Haa"
Biraz garip yruyunce derya anlamış olacakki sordu
"Kacamadinmi"
"Tch"
"Yazikk"
"Derya beni deli etme kuzum kuzum demem oyarim"
"Tamam tamam yeni anne sustum"
Ayagimda terligi alıp ona fırlattım oda kaçtı tabi Hayır yeni hiç bir yerinemi isabet etmez

Üyeler kahvaltıya gelince oturduk. Herkes bana ve kooka bakıyordu. Arada sırada guluyorlardi. Kahvaltıyi yaptık ve oraları kaldırdık bugün kendi evimize gececektik o yüzden eşyaları toplamak için yukarı çıktık.....

😍😍😍😍😍😍 oy ve voteee

KİMSESİZ|JJK (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin