BÖLÜM 42

41 8 13
                                    

Yemegimizi yedikten sonra masayı toplamak için kalktık. Bu aralar Karnım daha ağır geliyordu. Git gide hareketlerim de zorlaşıyordu.

Erkekler içeri gectiler bizde kızlarla beraber mutfağı toplamaya başladık.  Başladık demem ne kadar doğru bilmiyorum çünkü ben birsey yapmadım. Kızlar izin vermediler. Bende oturup onları izledim.

Kızların işi bitince oturma odasına geçtik. Ben jungkookun yanına oturup göğsüne yaslandim. Derya chanyeola ilaydada jimine yaslandi. Sessizliği bozan Tae oldu

"Derya sana bisey soracam"
"Dinliyor taetae"
"Siz evlisiniz ya hani esila Gil de evli hani ben amca olucam hani diyorum bi tane daha mı amca olsam"

Herkes gülerken derya kızarmış chan oksurmekle meşguldu valla kendimi tutamadim bende güldüm ve maalesef derya nin kötü bakışlarına maruz kaldım.

"Ohoom ohoom Tae hani diyorum sen bize bakmasanda hani sende kendine biri bulsan nasıl olur hani bende amca olsam"
"Yook öyle önce ben önce siz"

Suga konuşmaya başladı

"Kook"
"Efendim Hyung"
"Haneul evlendimi"
"Yok Hyung neden"
"Ooooooo ben anladım nedeeen"

Tabiki suga oppa Tae ye iyi bir dayak geçirdi. Ama Tae akıllanirmi devam etti .

Bugün çok yorgundum bebek beni baya zorluyordu. Ayağa kalktım herkes bana baktı

"Kook hayatım ben yatıyorum"
"Tamam güzelim"
"Herkese iyi geceler"
"Iyi geceler yenge"
"Iyi geceler"

Yukarıya çıktim. Yatağa uzandım. Karnıma baktım. Büyüdü. Icimden yine aynı şeyler geçti. Hayatım. Nerden nereye...

Yatağa girip yorgani üzerime çektim. Kookun yastigina sarılıp uyumaya çalıştım. Ve basariyorum en son hatırladığım kookun dolabı(😂😂)

Jungkookun ağzından;
Esila yukarı çıkacağını ve yorgun olduğunu söyledi. Yukarı çıktı. Bende hyunglarla oturmaya devam ettim. Namjoon Hyung konuşmaya başladı.

"Beyler yarın depo ya gidelim şu Lee soo nun hesabını keselim artık"
"Ne yani oldurecekmisiniz"
"Yani başka çare yok derya"
"Elinizi kana bulamayin dicemde zaten mafyasiniz siz adam da oldurmussunuzdur "
"Evet adam öldürdük hatta kadın da ama biz suçlu ve sevdiklerimize zarar verenleri öldürdük."
"Ondan şüphem yok zaten merak etmeyin"

Herkes yarını kabul etti. Bende artık yukarı çıkmam gerektiğini düşündüm. Ayağa kalktım.

"Hadi iyi geceler hepinize"
"Iyi geceler jungkook"
"Iyi geceler"
"Enişte bi konuşalım mi"

Ilaydadan gelen sesle ona döndüm. Olumlu anlamda kafamı salladım.

"Tabi "

Ilerledim oda arkamdan geldi. Merdivenin önünde durdum.

"Seni dinliyorum yenge"
"Enişte yarın çıkışta bi kontrole mi gitseniz"
"Ne kontrolu"
"Bebek işte"
"Neden bişey mi oldu"
"Yok yok endişe edilecek bişey değil"
"Ilayda cidden bişey yok değilmi"
"Yok enişte valla yok sadece karnı büyüyor ya hareketleride zorlaşıyor artık ağır kaldırmak vesayre şeylerden uzak durması gerek bunu sen ve doktor izah ederse belki dinler çünkü hani beni dinlemiyor mesela akşam yemeğini topluyacaz bende topliyacam diyo ama onun oturması gerek"
"Anladım ilaydacim saol"
"Ne demek kardeşim için iyi geceler"
"Iyi geceler"

Gulumseyip yukarı doğru çıkmaya başladım. Oda oturma odasına ilerledi. Yukarı odanın önüne gelince hafif bir şekilde kapıyı açtım. Esila Kuala gibi yine yastığıma sarılmış uyuyordu. Ne derdi var benim yastığımla..

Yanına doğru Ilerledim küçük adımlarla. Telefonumu açıp fotoğrafını çektim. Şuan melek gibi uyuyordu. Fotoğrafı çekince bende kiyafetlerimi değiştirip yanına uzandım. Yastığımi kucağından hafifçe aldım. Biraz kıpırdandi ilk başta sonra uyumaya devam etti. Yastığı alıp kafamın altına koydum. Sonra Esila ya sarıldım. Bir elim karnında bir elim saçındaydı.

Kendi kendime konuştum bir süre

"Bak şimdi hayallerimin hepsi gerçek sayende. Annem babam öldüğü gün hayatımın her daim kötü geçeceğine inandım. Oylede oldu. Hapise girdim ardından çıktım sonra mafyaliga bulaşdim. Evet belki mafyayim ama kalbim temiz yani hep öyle inanirdim. Eskiden annem hep derdiki 'benim yakışıklı oğlum sende bir gün evleneceksin seninde çocuğun olacak seninde güzeller güzeli bir karın olacak ' haklıymış annem güzeller güzeli bir karım ve suan onun karnında da bir çocuğum var sizi seviyorum ve yanlız bırakmayacağım her daim yanınızdayim."

Esilanin saçının arasına bi buse kondurdum. Tam o anda eli elimin üzerine kaydı ve konuşmaya başladı

"Sen o ameliyathaneden yüzün kapalı çıkınca bi an hayat simsiyah geldi. Sanki gündüz olmasına rağmen hayatım bi anda karardı gibi. Bir an beni ve bebeğimizi bıraktın zannettim. Korktum çünkü sen gitseydin benim dünyam karardı ay bir daha bana eskisi gibi parlak gelmezdi. Eskiden annem hep saçımi örerken şunu söylerdi ' inşallah sende bir gün kızının saçını oreceksin kızının saçını örerken hep beni hatırla olur mu kızım? ' bende anneme hep kızardım sen nerde olacaksın beni birakacakmisin diye Hayır derdi ama çocuk aklı işte nerden bilebilirdim ki gidecegini bende hayatım boyunca hep ters gidecegini sandım ama o restoranda anladım ben sevginin ne demek olduğunu Şansın hayatın ve en önemlisi hayatın anlamının hersey yalandı eskiden tek gercegimsin sen benim seni ve bebeğimizi hiç bırakmayacağım her daim yanınızdayim"

Hayran gözlerle Esila ya bakarken gözleri ile gözlerimin içine baktı umutlu ve en derin bakışıyla. gözleri kızarmış ve dolmuştu. Anlina uzun bir öpücük kondurdum. Geri çekildim. Sonra ona daha sıkı sarıldım. Göğsume doğru kaydı. Kokusu kokusu çok güzel ve umut veren bir kokuydu. Bu koku için herşeyi yapardım.

Biraz daha öyle kalınca anladım ki Esila uyuyordu bende uyumaya çalıştım ve derin bir uykuya daldım...

Esiladan devam;
Kapı sesine uyandım. Gözlerimi çok Kısık şekilde açtım. Kooku görünce geri kapattım. yastığı işgal ettim Evet ama napıyım kokusu olmadan uyuyamiyordum. Telefonu açıp fotografimi çekti yani sanırım. Sonra bişeyler yapıp yanıma uzandı. Kollarimin arasından yastığı alıp yerleşti. Beni de göğsüne yasladi bi eli saçimda bi eli karnimdaydi. Konuşmaya başladı

"Bak şimdi hayallerimin hepsi gerçek sayende. Annem babam öldüğü gün hayatımın her daim kötü geçeceğine inandım. Oylede oldu. Hapise girdim ardından çıktım sonra mafyaliga bulaşdim. Evet belki mafyayim ama kalbim temiz yani hep öyle inanirdim. Eskiden annem hep derdiki 'benim yakışıklı oğlum sende bir gün evleneceksin seninde çocuğun olacak seninde güzeller güzeli bir karın olacak ' haklıymış annem güzeller güzeli bir karım ve suan onun karnında da bir çocuğum var sizi seviyorum ve yanlız bırakmayacağım her daim yanınızdayim."

O kadar duygulanmistim ki bende artık bu oyunu devam ettiremedim ve elimi elinin üstüne koyup konuşmaya başladım

"Sen o ameliyathaneden yüzün kapalı çıkınca bi an hayat simsiyah geldi. Sanki gündüz olmasına rağmen hayatım bi anda karardı gibi. Bir an beni ve bebeğimizi bıraktın zannettim. Korktum çünkü sen gitseydin benim dünyam karardı ay bir daha bana eskisi gibi parlak gelmezdi. Eskiden annem hep saçımi örerken şunu söylerdi ' inşallah sende bir gün kızının saçını oreceksin kızının saçını örerken hep beni hatırla olur mu kızım? ' bende anneme hep kızardım sen nerde olacaksın beni birakacakmisin diye Hayır derdi ama çocuk aklı işte nerden bilebilirdim ki gidecegini bende hayatım boyunca hep ters gidecegini sandım ama o restoranda anladım ben sevginin ne demek olduğunu Şansın hayatın ve en önemlisi hayatın anlamının hersey yalandı eskiden tek gercegimsin sen benim seni ve bebeğimizi hiç bırakmayacağım her daim yanınızdayim"

Bana baktı bende ona. Gözleri dolmuştu. Sonra alnima uzun bir öpücük kondurdu. Geri cekildi. Beni daha sıkı kavradi. Bende biraz daha ona kaydım. Kokusu çok güzeldi huzur veriyordu en güzel kokudan bile güzel kokuyordu. Biraz daha böyle kaldıktan sonra kendimi tutamadım ve kendimi karanlığın en derin boşluğuna bıraktım...

Umarım begeniyorsunuzdur vote ve yorum sizleri seviyorum💚💜💙💛

KİMSESİZ|JJK (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin