Hazırlandık. Üyeler le de sarılıp tokalastiktan sonra arabaya doğru ilerledik. Eee tabi derya da bizimle geliyordu. Elimde valizler olduğu için jungkook koşup bagaji açtı. Sonrada kapının önünde olan çantaları getirdi. Güzelce valizleri yerlestirdikten sonra arabaya bindik.
Biraz gittikten sonra benim feci şekilde midem bulandı. Dayanırim dedim. Biraz bekledim. Ama geçmedi
"Jungkook arabayi durdur"
"Noldu güzelim"
"Durdur arabayi"Biyandada ağzımi tutuyordum elimle. Jungkook arabayi hemen durdurdu. Hemen bi ağacın altına gittim. Çıkarmaya başladım. Jungkookta arkadan saçlarımı tutuyordu. Hemen şu getirdi derya. Ictim. Ardından elinde peceteyle geldi. Ağzımi sildim
"Kuzum iyimisin"
"Iyiyim"
"Güzelim hastaneye falan gidelimmi"
"Yok hayatım gerek yok"
"Bak kendini kötü hissedersen söyle güzelim hemen hastaneye gideriz"
"Aynen öyle kuzum enistem haklı"
"Ya bişeyim yok sakin olun hadi gidelim"
"Tamam bin hadi"Araba ya binip evin yolunu tuttuk.
-----------------
Tam 5 saattir eve ilgileniyorduk. Neden diye sorarsanız evi temizledik. Jungkook çok komikti. Toz alışı özellikle eline hiç bez almamış olmasi belliydi"Yaa eniste sana bisey soracam "
"Sor bakalım"
"Sizin evi kim temizliyordu"
Kıkırdadim.
"Her hafta temizlikci geliyordu eve nolduda?"
"Bez eline pek yakışmadı da eniste"
Bu sefer sesli gülmüştüm. Jungkook bana baktı. Biraz ters bi bakış ti ama ben gülmeye devam ettim. Sonra gözlerini devirdi ve işine devam etti.Dolabimi yerleştirdim ve aşağıya indim. Bu aksam çok yorgun olduğumuz için jungkook dışardan siparis edeceğini söyledi. Bizede uyduğu için kabul ettik.
Biraz oturduk sohbet ettik. Kapı çaldı. Koştum baktım. Pizzacı gelmişti. Elindeki Pizzayı alıp içeri geçtim. Parayida ödedim tabiki. Güle oynaya yemegimizi yedik. Ama benim midem tekrar bulanmıştı. Koşarak lavaboya gittim. Isimi halledip çıktım. Aşağıya indim.
"Kuzumm iyimisin"
"Güzelim bak hastaneye gidelim istersen"
"Kook sadece usuttum yani sanırım iyiyim kuzum"
"Tamam bebeğim hadi ben buraları toplarım yat sen"
"Yok aşkım toplarız beraber"
"Vay be esila sen bi kere bana aşkım demedin öyle olsun"
"Noldu kıskandınmi eniste"
"Tabi kıskandım karım o benim"
"Bebeğim senin karinsam onunda kardesiyim ben"
"Tamam tamam hadi çok konuşma senin Yatman lazım "
"Ee buralar?"
"Deryayla toplarız biz"
"Iyi siz bilirsiniz"Jungkook alnimdan öptü bende yukarı çıktım. Yatak odami okadar çok özledim ki. Hemen yatağıma girdim. Havalar iyice soğumustu. Yastığımi koyar koymaz uykuya daldım. En son hatırladığım şey perde(😂😂😂)
~~
~
~
~
Sabah kaktığımda jungkook hala uyuyordu. Hiiiih bugün düğün var. Hemen derya nin odasına gittim. Kapıyı falan çalmadan odaya girdim. Hala uyuyordu"Derya kalk derya düğün var bugün deryaaaa"
"Noluyo bee"
"Evleneceksin sen hala burda uyuyorsun"
"Hiiiih kimle evleniyom ne zaman evleniyom"Derya uyku sersemine ne dediğini bilmez hep sacmalardi
"Chanyeolla haddi kalk daha kuaföre gitcez"
"Tamam kalktim"Hemen aşağıya inip masaya iki üç biseyler koydum. Yukarı çıkıp jungkooku uyandirdim. Kalkıp lavaboya gitti. Sonrada aşağıya geldi. Hemen kahvaltı yapıp kuaföre gittik. Jungkook ve diğer oppalarim yine chanyeolun evinde hazırlanacaklarmis. Ilaydayida yolda giderken aradım. Kuaföre geleceğini söyledi. Benim dugunumde yanımda youra vardı. Haaa bu arada youra okul için japonyaya gitti. Çok gelmek istedigini ama derslerden dolayı gelemeyeceğini söyledi. Onu çok ozlemistim.
Kuaföre girdiğimizde ilayda saçını yaptırıyordu hemen derya yi oturttum koltuğun birine. Ben saç yapımı istemiyordum. Makyajımida kendim yapacaktim. Oturdum. Hemen yaptım ve üzerimi değiştirdim. (Diğer bölümlerde düğün için ne giyecegimi yayinlamistim bakabilirsiniz)ilaydada üzerini giyinmisti
Sonra hemen derya giyindi. Jungkook bizi almaya geleceğini haber verdiğinde hepimiz çok güzel olmuştuk. Ama derya farklı bi güzel olmuştu.
Jungkook aradı ve bizi beklediğini söyledi. Bizde hemen çıktık.
"Çok güzel olmuşsun güzelim"
"Saol bebeğim"
Dudagima küçük bi buse kondurdu
"Kook napiyorsun herkesin yanında"
"Ozmn herkes bana ait olduğunu görsün Güzelim"
Sakacikan omzuna vurdum. Derya Gile baktığımda guluyorlardi. Arabaya bindik.Düğün salonuna ulaştığımizda herkes oradaydı. Ben derya yi gelin odasına çıkardım. Chanyeol ve Suga oppa orda oturuyorlardi. Biraz konustuktan sonra biz aşağıya indik.
Deryanin ağzından;
Anladığım kadarıyla chan çok heyecanliydi. Esila ve Suga oppa aşağıya indi. Bizde chanla biraz konustuktan sonra esila geldi"Hadi artık gelin bak herkes sizi bekliyor"
Daha fazla heyecanlandım. Chanyeol bana kolunu uzattı bende koluna girdim. Heyecandan ayaklarım titriyordu. Aşağıya indik. Herkezden alkış sesleri geliyordu. Herkes alkışliyordu.
Nikah masasına geçtik
"Siz derya hanim Chanyeol beyi eşiniz kabul ediyormusunuz?"
"Eevet"
"Siz chanyeol be-"
"Eeevet"
Herkes güldü çünkü chanyeol heyecandan biraz erken cevap vermişti.
"Bende sizi es ilan ediyorum"
Elimize evlilik cüzdanıni alıp salladık. Ardından chanyeol anlimdan öptüBiraz daha oturduktan sonra esila bizi dans için kaldırdı. Ee bende kardesimi kırmak istemedim dans ettik. Ama sorun surdaydi ben dans bilmiyorum
Esiladan devam;
Biraz sohbet ettikten sonra derya gilin yanına gittim"Hadi dans edin"
"Ohhooo" derya hemen chanin sırtına vurdu
"Kuzum pat diye soylenirmi"
"Nolacak be hadi kalkın"
"Hadi derya"
"Ben dans bilmem"
"Bana ayak uydurursun"
"Esila sen varya sen"Hemen jungkookun yanına gittim.
"Hadi kalk"
"Noldu?"
"Dans edelim"
"Haaa edelim güzelim"Biz jungkookla derya chanla ilayda da jiminle dans ediyordu. Aklımı bişey karıştırıyordu
"Jungkook babam nerde?"
"Güzelim baban türkiyeye gitti. Iki ay sonra falan gelecekmis"
"Yaa neden?"
"Memleketini özledi belki allah allah"
(Bak oppa yine imana geldi)
"Tamam be ne kızıyon"
"Ya ben sana kızanam ki güzelim"
Burnuma öpücük kondurdu.Bi anda başım dönmüştü. Ve yine çok kötü bir şekilde midem bulanıyordu. Hemen lavaboya kostum. Arkamdanda jungkook geldi.
"Güzelim dur iyimisin"
Hemen lavaboya kusmaya başladım. Jungkook saçlarımı tutuyordu arkadan. En son duydugum şey jungkookun bagirisiydi
"Esilaaaaa"
. sizleri sevyommm😍😍😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZ|JJK (DÜZENLENİYOR)
Fiction généraleSelam ponciklerim ilk Hikayem olduğu için sizden biraz yardım isteyeceğim umarım kitabımi beğenirsiniz