Bölüm 6

159 15 0
                                    

Namjoon'dan
Hemen jungkook a yazdım. Sanırım Esila nin başı dertdeydi.
Namjoon:jungkook bi baksana
Jungkook:noldu Hyung
Namjoon:fotograf*
Jungkook:bu bu Lee soo değilmi
namjoon:aynen öyle ama esila ya neden yazdı onu anlamadım
Jungkook: Hyung esila tehlikede ben esila nin yanına gidiyorum
Namjoon:bencede gitmelisin
Jungkook:allahım nolur bişey olmuş olmasın(oppa imana geldi kkk)
Namjoon:umarım bişey olmamıştır
Esila dan devam;
Sıkılmıştim evin etrafını Turlamak için dışarı çıktım. Kafam karışık annemi özlemiştim. Gerçekten çok özlemiştim. Ama hayat bu. Hayat acımasız ve adaletsiz bir dünya kötüler gülerken iyiler hep eziliyordu. Saçma bi hayatım vardı. Kardeş sevgisi anne baba sevgisi bile yaşayamadan hepsi ölmüştü zaten kardeşim hiç olmamıştı.
Düşüncelere dalarken bi anda bi silah sesi geldi. Küçük bir çığlık attım. Neydi şimdi bu? Bi anda biri beni kucağına aldı. O anda okadar korkmuştum ki bi an kalbim atıyor bile zannetmistim. Karanlık bi yere girince beni kucağından indirdi. Sanırım yerimizi kaybettirmiştik. Ahh korkuyodum. Acaba yanımda duran kimdi?okadar merak ettim ki bi anda kapsonunu kaldırdım. Kapsonunu kaldirmamla bana el sallanasi bir oldu.
"Kimsin"
"JEON JUNGKOOK"
Okadar korkmustum ki bi anda boynuna Atlamis bile olabilirim. Sarılmışti bana sımsıkı bende ona sarıldım
"Çok korkmadin demi"
"Kalbimi bi an hissetmedim neden bahsediyosun"
"Bize gelmek istermisin"
"Annen baban ne der" 
"Annem babam yok benim"
Şaşırmıştim
"Özür dilerim"
"Önemli bişey değil zaten"
"Gerek yok ya bence benle ilgili bir durum değildi"
Jungkook o anda benden tlefonumu istedi,o numaraya girdi ve. ...

KİMSESİZ|JJK (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin