- Chanie... Jó reggelt - suttog valaki a fülembe, miközben végigsimít az arcomon. A becenevem alapján egyből rájövök, ki kelteget. Számat apró mosolyra húzom, de a szemeimet még nem nyitom ki.
- Vasárnap van, hagyj aludni - motyogom.
- Tegnap is szinte csak aludtál. Csinálok palacsintát reggelire, az sem csábít? - kérdezi szomorúan. - Na~
Befekszik mellém, és tovább cirógat. Beleborzongok lágy érintéseibe.
Kinyitom a szemeim, így egyből magával a szépség megtestesítőjével... azaz Woojinnel találom szembe magam. Amint észreveszi, hogy felébredtem, közelebb kúszik hozzám, és ajkaimra hajol. Csodálatos erre kelni.
- Na, jössz? - nyom még egy puszit a számra, majd feltápászkodik.
- Megyek - válaszolom ledobva magamról a takaróm, aztán követem a páromat a földszintre.
A konyhában kávéillat keveredik az édessel, kellemes egyveleget alkotva a levegőben. Megnyalom az alsó ajkam, már szinte érzem az ízeket a számban.
Az éppen a pultnál munkálkodó barátom mögé lépek, hátulról átkarolom a derekát, a fejemet pedig vállára hajtom. Egy pillanatra elmosolyodva rám néz, majd visszatér a palacsintatészta keveréséhez.
- Imádlak - suttogom egy puszit hintve a füle mögé.
- Segítesz is, vagy csak lefogsz, hogy ne tudjak eljutni a tűzhelyig? - nevet fel, miközben megfordul.
- Persze, hogy segítek - engedem el a derekát, de azért még odahajolok hozzá egy csókra.
(...)
- Szia, anya - köszönök, amint belépünk Woojinnel a kórterem ajtaján. Mindenképp el szerettem volna őt hozni ide, ő pedig készségesen beleegyezett.
Felfoghatatlan a hely hatása. Most léptem be, és máris szorít a csend és a szenvedés. Mintha hatalmas súly nehezedne rám. Valami lenyom a talajba, minden egyes lépést nehéz megtenni, pedig muszáj. Úgy érzem, kötelességem anyát meglátogatni.
Leülünk egy-egy székre az ágy mellé. Barátom biztatásképpen megfogja a kezemet.
- Sziasztok. Hogyhogy te is itt vagy? - pillant Woojinre édesanyám.
- Chan megkért, hogy jöjjek vele - válaszol a mellettem ülő kissé zavartan. Látszik rajta, hogy nem tudja hova tenni az ilyen szituációkat.
- Igazából mondani szeretnénk valamit, amit az ő szülei már tudnak, de te még nem - veszem át a szót.
- Na, és mi az? - A kérdés halkan szeli át a helyiséget.
- Woojinnel együtt vagyunk körülbelül egy hete - jelentem ki egészen határozottan.
- Örülök nektek. Valahogy sejtettem, hogy ez lesz - mosolyodik el anya, ami megmelengeti a szívemet.
Mindig is imádtam a mosolyát, mert szinte folyamatosan láttam.
- Azt hittem, ez csak ilyen filmes klisé, hogy mások előbb veszik észre a szerelmeseket, mint ők maguk - harapja be az alsó ajkát Woojin.
- Látod, hogy nem - kuncogok fel halkan.
Nevetésemet üres sípolás szakítja félbe. Sokkoltan eszmélek fel. Az ágyon fekvőre pillantok, akinek le vannak hunyva a szemei, és mozdulatlan.
- Nem, nem, nem! - kiáltok fel, miközben a forró könyvek égetni kezdik az arcom. Párom szorosan átölel, mellkasába temetem a fejem.
Orvosok rohannak be, próbálják újraéleszteni, de ez már lehetetlennek bizonyul. Elhagyott, vége, ennyi volt.
- Miért, Woojin, miért? - üvöltök. Ez az egyetlen kérdés, ami átsuhan az agyamon.
- Nem tudom, Drágám - mondja elhaló hangon, egy puszit nyomja a fejem tetejére.
Ebben a pillanatban eszembe jut valami.
"Legalább nem fog tovább szenvedni."
Igaz, nem lehetek ennyire önző. Így is sokáig ellenállt a betegségének. És hálás vagyok azért a sok évért, amit szinte teljes egészében rám fordított.
Azt mondják, nem szabad feladni, és mindent le lehet küzdeni.
És ezzel egyet is értek.
YOU ARE READING
8.2 - Stray Kids
Fanfiction"- Mit csinálsz? - Tanulok. Próbálok úgy tenni, mintha átlagos diák lennék, tudod... Mint akinek nem rákos az anyja, és nem ölték meg egy barátját." Melyben Chan eldönti, hogy leküzdi a magányt, és normális úton folytatja az életét. [tw! fizikai bán...