F.H. Bölüm 2

1.3K 62 7
                                    

                                   ÖS 01:15

utkudemiraksoy: Gerçekten o resimdekinin sen olduğuna inanıyorlar mı?

utkudemiraksoy: Saçların boya değil mi?

utkudemiraksoy. Yanlış soru, kullandığın resmin sahibinin saçları boya değil mi?


  ÖS 3:45

utkudemiraksoy:

utkudemiraksoy:Kızın hesabını versene

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

utkudemiraksoy:Kızın hesabını versene.d

utkudemiraksoy: ysabelle ne? Ne diyorsun insanlara ,

urkudemiraksoy: annem Türk babam yabancı göçmeniz falan mı? .d

    - - - -

Utku Demir Aksoy:

Utku Demir Aksoy: Orijinal hesabını bulsana bana

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Utku Demir Aksoy: Orijinal hesabını bulsana bana

Utku Demir Aksoy: Aşık oldum galiba kxmfmtckrkkkrkrkkl

Çağdaş Arslan: Taktın sen bu kıza

Utku Demir Aksoy: Sinir oluyorum sahte hesap kullanan aptallara

Utku Demir Aksoy: Acizler

Çağdaş Arslan: Yalnız o sahte değil

Çağdaş Arslan: Oğuzlar hep bahsediyordu

Çağdaş Arslan: Oğuzhan da mı yalan söyleyecek oğlum?

Utku Demir Aksoy: Madem bu kadar ortak arkadaşımız var nasıl denk gelmedik Çağdaş

Utku Demir Aksoy: Aslı'nın en yakın arkadaşı galiba niye görmedik hiç birlikte

Utku Demir Aksoy: Niye tek bir tane bile birlikte resimleri yok?

Çağdaş Arslan: Ne bileyim ağabey

Çağdaş Arslan: Herneyse ya

Çağdaş Arslan: Boşver şu kızı

Utku Demir Aksoy: Tamam be oğlum.

- - -

"Günaydın aşkım!"(Buongiorno amore mio!)

Büyükbabam sesimi duyması ile elindeki espresso fincanını bırakıp ayaklandı. "Yıldızım , ne kadar güzelsin."(La mia stella,come sei bella!)

Hızla büyükbabama sarılırken, büyükannemde bahçeye çıkmış anneme sarılıyordu. "Seni özledim büyükbaba."(Mi manchi nonno!)

"Ben de özledim Ysabelle."(Anche tu mi manchi Ysabelle.)Büyükbabamın yanaklarına öpücük bıraktıktan sonra ondan ayrılıp büyükanneme sarıldım. Birkaç aydır onları görmemiştim ve ikisini de çok özlemiştim. Büyükbabam babam ile sohbet ederken elimden tutup yanına oturtmuştu beni. İkisinin sohbetini dinlerken büyükbabam , babamın bozuk aksanı ile alay ediyordu. Hep babam ile uğraşmayı severdi büyükbabam.

"Seni son gördüğümden beri saçların beyazlaşmış Elba."(Elba, mi sembra un po' invecchiato dall'ultima volta.)

Büyükbabama sarıldım. Babam gülerken o bozulmuş gibiydi. "Hala çok güzelsin."(Sei ancora molto bella.)

"O seni kıskanıyor."(È geloso di te.) Onlar birbirleriyle uğraşırken biraz dinlenmek için izin isteyip odama geçtim. Her şey yerli yerindeydi ve hala odaya zeytinli sabun kokusu hakimdi. En sevdiğim.

-
    KonTROLL
Aslı Özkar sizi ekledi.

Cevapsız görüntülü grup araması (00:14)

Maya: Cidden mi Aslı?

Aslı Özkar: Seni özledik Arı Maya.

Maya: Saatin farkında mısın?

Aslı Özkar: 00:14

Maya: 2:14

Maya: Uykumu siktin.

Bardağa su doldurmak için yatakta doğrulunca boş şişeyi fark ettim. Telefonla birlikte şişeyi de alıp sessizce mutfağa ilerledim. Bir yandan da Aslı'dan gelen aramayı yanıtlamaya çalışıyordum. "Ciao Arı Maya!"

"Gece gece bu ne enerji." Çağrıdaki herkes selam verirken onları yanıtlamakla yetindim. Telefonu tezgaha koyup buzdolabından suyu çıkartırken konuşmalarına kulak kabartmaya çalışıyordum. Tatil hakkında konuşuyorlardı. "Maya keşke sen de bize katılsan." Dolaptan bir bardak alıp suyu bardağa boşalttım. "Mümkün olduğunu sanmıyorum Aslı."

"Boşuna çeneni yorma Aslı , gelmez bu cadoloz." Oğuzhan'a göz devirirken Aslı çoktan erkek arkadaşı ile tartışmaya başlamıştı. Onlar birbirlerine girmeye devam ederken çağrıda olan kişileri inceliyordum. Oğuzhan , Aslı , Sanem , Onur ve tanımadığım biri vardı.

"Nasıl bu kadar güzel olabiliyorsun Maya?"

Onur'un söyledikleri ile gerilirken susmasını söylemek üzere konuşmaya başladım. "Onur bu konuyu açmaman gerektiğini söylemiştim." Sesim gereğinden fazla yükselmişti. Onur Arda'nın kalbini kırmak istemiyordum fakat onu defalarca uyarmama rağmen laubali davranmaya devam ediyordu. Evet kimi sevebileceğini seçemezdi fakat saygı duyduğum gibi onun da bana saygı duyup rahatsız oluyor olmama saygı duyması gerekiyordu. "Sorun ne Ysabelle?"(Qual è il problema Ysabelle?)

"Pardon. Arkadaşlarımla konuşuyorum."(Pardon. Sto parlando con i miei amici.)

"Ah anladım!"(Ah, ho capito!)Telefondakilere el sallayıp bozuk telaffuzu ile iyi geceler diledi. "Artık uyumalısın Ysabelle. Yarın katedrale gideceğiz." (Dovresti dormire adesso Ysabelle. andremo in cattedrale domani.)

Onu başımla onaylarken o mutfaktan çıktı. Bardan bir sandalye çekip oturdum. "Ne dedi deden? Bizim hakkımızda mı?"

"Ne kadar geveze olduğunu söyledi Aslı." Aslı somurturken diğerleri gülüyordu. "Artık uyumam gerektiğini , yarın bir planımız olduğunu söyledi."

Aslı büyükbabamın ne kadar tatlı olduğunu  söylerken Oğuzhan kıskançlığa başlamıştı. Diğerlerini de pek sarmamış olmalı ki muhabbet herkes çağrıdan bağımsız takılıyordu. Çağrıdakilere iyi geceler dileyip çağrıyı sonlandırdım. Gruptan çıktıktan sonra interneti kapattım.

    -
Çağdaş Arslan: Bu kız fake değil

Çağdaş Arslan: Biraz önce çağrıdaydı.

Çağdaş Arslan: Ve melek gibi kız.

Çağdaş Arslan: Utku ben aşık oldum sanırım.

Utku Demir Aksoy: Siktir git Çağdaş.

FAKE HESAP //  Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin