''Aslı, kızı bırak da biz de sarılalım.'' Aslı, dakikalardır kollarını sarmış bırakmıyordu. Herkes gelişimle ayaklanmış, Aslı yüzünden de dakikalardır ayaktalardı.Aslı kollarını biraz gevşetip Sanem'e baktı. Muhtemelen dil çıkartıyordu. Aslı'nın kollarını üzerimden çekip ondan uzaklaştım. ''Yeter bu kadar.''
Aslı , Sanem'le tartışmaya giriştiğinde Onur'un yaslandığı koltuktan yanıma doğru hareketlendiğini gördüm ve hızla bahçeye ilerledim. ''Aslı, dışarı.''
''Şey. Maya.'' Hala kapı kenarında duraksamasından bir şeyler karıştırdığını anlayıp derin bir nefes aldım. Sinirleneceğimi hissediyordum. ''Dökül Aslı.''
''Maya.'' Olabildiğince küçük adımlarla yanıma geldi. ''Seni çok sevdiğimi biliyorsun değil mi?'' Cevap alamadığında konuşmaya devam etti. ''Kıvranışımın sebebini biliyorsun. Birlikte olalım diye yalan söyledim. Seninle uzun süre ayrı kalmak hoşuma gitmiyor. Özlüyorum.''
''Farklı ülkelerdeyiz. Senin beni özlediğin gibi ben de onları özleyebiliyorum. Tüm yılı seninle geçirdim. Onlarla vakit geçirmek istiyordum.'' Ebeveynlerinden azar işiten küçük çocuklar gibi başını eğmiş , parmaklarıyla oynuyordu. ''Özür dilerim. Seni sevdiğim için. Kötü niyetli değildi. İstersen dönebilirsin.''
''Dalga mı geçiyorsun?'' Sinirle soluyup yanından ayrıldım. İçeri girdiğimde bakışların dönmesiyle rahatsız olup kapıya ilerledim. Bavulumu alıp merdivenlere yöneldim. ''Sanem odamı gösterir misin?''
-
''Gerçekten çok arkadaş canlısıymış arkadaşınız.'' Odadakilerin bakışları Çağla'ya dönerken Maya ve Sanem'in ardından Aslı'da içeri gelmişti. Aslı, Çağla'nın söylediklerini duysa da kulak ardı etmişti. Geldiği günden beri sevmemişti Çağla'yı. ''Kızdı mı çok?''
Başını sallamakla yetindi Aslı. ''Söylemiştim. Ailesiyle kalsa daha güzel olurdu.'' Çağla güldü. Aslı Çağla'ya doğru yürüdü. "Komik olan ne?"
"Ailesinden ayrı kalmaktan bu kadar mı korkuyor? Hah! Anne kuzusu."
Duydukları ile sinirlenen Aslı, Çağla'ya doğru atılacaktı ki Onur Arda araya girdi. Geldiği günden beri haz etmemişti Çağla'dan. Utku'yu kırmamak için kabul etmişti gelmesini.
"Peri'ye kendini nasıl affettireceğinle uğraşsan daha iyi olacak Aslı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAKE HESAP // Yarı Texting
Short Storyutkudemiraksoy size mesaj göndermek istiyor. utkudemiraksoy: Fake hesap mı? utkudemiraksoy: Gerçekten mi? utkudemiraksoy: Komiksiniz. utkudemiraksoy: Ne yapıyorsun bu hesapla? utkudemiraksoy: İnsanları işletip eğleniyor musun? utkudemiraksoy: Sapıkl...