F.H. Bölüm 12

1.1K 45 10
                                    



''Aslında gitmek istemiyorum ama Aslı iyi hissetmiyor. Biliyorsun,  Aslının ailesi.''  (In realtà non voglio andare, ma Aslı non si sente bene. Sai, La famiglia di Aslı)

Büyük babam gülümsedi. ''Ysabelle. Aslı'nın yanında olmalısın. Biz uzun bir süre burada olacağız. Endişelenme.'' (Ysabelle, devi stare con Aslı. Saremo qui per molto tempo. Non preoccuparti.')

Diğer herkesle vedalaştığım için küçük bavulumu yan koltuğa koyduktan sonra dedeme sarıldım. Bana kalsa gitmek içimden gelmiyordu. Uzun süredir onları görmemiştim. Beraber geçen sürede ise doya doya onlarla vakit geçirmiştim. Daha fazlasını istesem de Aslı'nın yanında olmam gerekiyordu. Konuştuğumuzdan beri içim içimi yiyordu. 


Aslı, Türkiye'ye yerleştiğimizde ilkarkadaşımdı. Babası, annesini ve Aslı'yı terk edip; Almanya'ya taşınmış ve boşanıp başka bir kadınla evlenmişti. Babasının yokuluğunda huysuz biri olmuştu ve ilk tanıdığım kişi böyle biri olduğu için Türklerin huysuz insanlar olduğunu düşünmüştüm. Türkçeyi yarım yamalak bildiğim için daima benimle alay ederdi. Büyüdükçe onun deyimi ile karakterlerimizi değiştirmiştik. O her an neşeli biri olurken ben huysuzun teki olmuştum. 

Kapıyı çalmamın ardından, içeriden birçok ses gelmiş fakat açılmamıştı. Zile tekrar bastım. Eminim ki herkes herkese iş buyuruyordu. Nihayet üçüncü çalışımda kapı aralanmış ve içeri girmeden suratıma kapanmıştı. ''Utku, güvenlik senin paraların üstüne yatmış abicim!'' 

Kapıyı açan kişi Çağan olmalıydı. Eğer yanlış anımsamıyorsa, çağrıda isminin Çağan olduğunu söylemişti. Bağırışının ardından kapıyı açmış, yüzünde otuz iki dişini de sergileyen bir gülümseme yerleştirmişti. ''Çok pardon, bir an düş gördüğümü sandım. Hoşgeldin.'' Pek de samimi olmayan gülümseme ile karşılık verip yanındaki boşluktan içeri girdim. Bavulu kenarı bırakıp içeri yürüdüm.Salona girdiğimde herkesin salonda oturduğunu fark ettim. 

Aslı gelenin kim olduğunu sorarken Utku, Çağlar'ın söylediğine anlam vermeye çalışıyordu. ''Yine ne saçmalıyorsun Çağlar?'' 

Maya, ismini yanlış hatırladığını fark etti. İyi ki pot kırmamıştı. Aslı, Maya'yı gördüğünde hızla ayağa kalkıp ona koştu. ''Arı Maya!'' 

Maya ismini duyması ile Utku şaşkınlıkla ayağa fırladı. Aslı'nın koştuğu yere baktığında haftalarca sahte olduğunu iddia ettiği kızı gördüğünde şaşırmıştı.  Söyledikleri bir bir yüzüne çarparken kızın fotoğraflardakinden güzel olması nutkunun tutulmasına sebep olmuştu. 

''Siktir!''



FAKE HESAP //  Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin