Hepimiz emek veriyoruz arkadaşlar. Fakat bu emekler okunup geçince boşuna gidiyor. Lütfen yorum ve beğeni yapmanızı rica ederim.🖤Gece, Gece,Gece...
Milyonkere tekrarladım ismini. Kim koymuştu adını? Neden Gece peki? Ne anlamı vardı ki?
'Böyle erkek ismi olur mu?' Diyip yatakta yan döndüm. Perdenin arasından cılız güneş odama yansıdı. Haftasonu yaşadığım şoktan bi türlü çıkamadım. Sarsan bi durum ne kadar zamanda atlatılır ki ! Resmen son anda yakalamıştı Gece. Araba çarsaydı onunla beraber bende olurdum. Tanımasaydım da o bir bebekti sonuçta bir canlı.
"Kalk artık kızım giyinde kahvaltiya in"dedi annem.
'Tamam' diyerek banyoya geçtim. Kısa bi duşun ardından okul etegimi ve gömleğimi uzerime geçirip gravtı bağladım. Rimelle gözlerim daha alımlı duruyordu.
Yasak olması umurumda değildi."Aç gitme annem"diyerek odaya girdi canımınici.
"Merak etme geliyorum. Yemek yemeden asla çıkmam."dedim. Annem beni tanırdı yinede geç kalmamdan korktugu icin aç giderim sanıyor.
Kahvaltıya indim. Başköşeye annem oturmuş karşımada babam.Bizde evin reisi anneydi.
Olması gerektiği gibi.
"Abim nerde anne?"
Zeytini çatala batırırken babama baktı. Kuşkuyla ikisini bir süzdüm."Isi var heralde erken çıktı kızım"dedi babam başını kaldırmadan.
Anladım dercesine başımı salladım. Kurallarımız vardı. Aynı saate sofraya oturmak. Aynı saate televizyon izlemek gibi.
Fakat bu sıralar abimin yüzünü bile goremez olmuştum.
Hızlıca kahvaltımı bitirip ayakkabılarımı giydim."Ben çıkıyorum"diyerek hızlıca kapıyı kapattım.
Okula dogru hızlı adımlarla yürüdüm. Kendimi bugun cok daha farklı hissediyordum. O adamın gözleri geliyordu aklıma. Bakışları, sert sesi, o gür siyah sacları..."Günaydın canım"
Bana hafif buruk tebessüm ederek koluma giren Ceren'i süzdüm.
"Günaydın canım. Aa ne bu surat düzelt bakiyim."
Samimiyetsizce sırıttı."Vazgeçtim bosver. Eski halin daha iyiydi"dedim önüme dönerek.
"Kenan geliyo ne olacak?"
Telasla kolumdan çıkıp boğazını temizledi.
Deri ceketiyle cool bi şekilde yanımıza geliyordu. Bizi gorunce gulumseyerek el salladı.
"Bogazina kadar borca girmis ama su hallere bak"dedim imayla.
"Hicbirsey olmayacak Ceren. Bizi ilgilendirmez allah bilir naptıda koseye çekiyorlar."Gece"ye tam tersi arkadaşımız yanında olacağız gibi kelimeler sarf ettim fakat bu cocuk hicbirini haketmezdi. Sadece arkadaşımın sevdigi cocuk oldugu icin onları demistim.
"Merhaba kızlar gitmiyor muyuz sınıfa?'dedi ellerini cebinden çıkararak."Merhaba kenan Tabi gidelim"diyerek beni çekiştirmeye başladı.
Yok gece arkadaşlarınla takılmış, keske bizde gelseymişiz, karı kız muhabbetine girincede iyice tepem attı. Yandan Ceren'e baktığımda bian sinirlenir gibi olsada gozleri dolunca basini yer eğdi.
Kulağına yaklaşarak'sakın bunun için üzülme. Gözünden yaş aktığını gormuyim cunku onlar kuzeyden dsha degerli 'dedim guven verircesine.
Tebessum etsede fayda etmeyecekti."Aman Kenan neyse ne napalım biz senin gece hayatını. Bu sene son bak dikkat et çift dikis olmak istiyorsan gez toz tabi'
Kantinden çay alarak banklara oturduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔱O Bir Katil🔱
ChickLit- Oydu işte. Karanlıkta yüzünü seçemesemde boynundaki o kadınin dövmesi spikerin dediyle birebirdi. Yani o katildi! Geceden siyah olan gözlerini bir dakika bile ayırmadı yeşillerimden. Korkuyla geri gittim. Iri cussiyle yaklaştı bianda. Elleri boğaz...