Yüzüme vuran cansız güneş ile beraber yatakta usulca dogruldum. Hafta sonuydu ve tüm gün evde kalmak istiyordum.
Fakat alışmış olduğum için hep aynı saatte kalkardım. Tabiki bu uyku bana yetmez geride yattığımda da uyuyamazdım.
Masanın üzerinde duran telefonumu alıp gelen bildirimleri yokladım. Okulda ki birkaç arkadaş ve abim yazmıştı.Dün gece hep beraber dışardaydık. O geceyi anca öyle telafi edebilmiştik. Çocuklar neden gelmedigimizi sorduğunda abimin arıza yaptığı göndermediği yalanı uyduruvermistim. Sinirli biri olduğunu herkes bilirdi.
Olsun der gibi birkac mırıltı doküldü dudaklarından, inanmışa benziyorlardı .
Ceren'e hâlâ o günü anlatmamıştım. Beni de ilgilendirmezdi. Tekrar Kenan krizi yaşamak en son istediğim şeydi su aralar.
Kapıda ki dev cüsseli adamları, silahın patlaması ve Kenan'ın yalvarislarini anlatsam inanıyorum ki tekrar gidelim derdi. Her zaman arkadaşlarını koruyan yanında duran biriydim fakat tehlikeye atacak kadar da kör değildim.
"Dilim yandı bir kere "dedim fısıltıyla.Banyoda ki işleri bitirip hızlıca aşağı indim. Televizyonu açıp yanıma aldığım battaniyeyi üzerime çektim.
Ankara'da yasanan son dakika haberlerine geçiyoruz.
Dikkat keserek haber spikerine kulak verdim
Karan Mahallesinde oturan genç İ.S. bu sabah sularında Derim tepesinde ölü bulundu.
Ekranda bahsedilen kızın fotoğrafı vardı. Koyu kahverengi gözleri ve gür saçlı. Fotoğrafta çok sevimli çıkmıştı. Nasıl yada neden diye sordum içimden. Genç bir kızdan ne istemişlerdi ki canını alacak kadar!Kimin yada kimlerin yaptığı bilinmezken polis merhumun odasında küçük bir fotoğraf parçası buldu. Bundan şüphelen ekipler-
" Ne yapıyorsun sabah sabah kız sunun sesini Sahra'diyen abime döndüm.
"Ne var abi uyku tutmadı. Kimse de kalmamış zaten. Sıkıldım. Bende buraya indim"
Sinirle yerinde doğruldum.
"Git odanın kapısını kapatıver." dedim emredici bir ses ile.
Elini savurarak karşı koltuğa uzandı.
Bende yastığa basımı koyup devam ettim.
Ekranda görünen erkege ait bir fotoğraftı. Fakat yüzü soyulmuş gibi duruyor sadece kapalı yakasından hafif görünen dövmesiydi.Abimi alalacele elimden kumandayı alıp kanalı değiştirdi.
"Abi izliyorduk işte"
Burnundan soluyarak tişörtünü çekistirdi.
Gözlerimi kısarak onu izledim.
"Ne bu hallerin ? kaç gündür böylesin?"
"Öff be kızım amma soru soruyorsun. Birşey olduğu yok. Bunları izleye izleye psikolijin bozulacak seninde ondan değiştirdim."
Yattığı yerde yan dönüp yüzüme baktı.
"Yok mu bi çizgi film izleyelim"Dediğine kahkaha attım.
"Kocaman adam oldun. Evlenip çoluk çocuk bakacak adamsın. "
Munzurca sırıttım.
"Bırakta senin veletler izlesin""Bakar mısınız?"
Arkamdan gelen sesle o yöne döndüm.
Elimde çöp tenekesine girmesi gereken pislenmiş bir poşet ve üzerimde polar tulumum vardı.
Karşımda gördüğüm yakışıklıya bu şekilde yakalanmak istemezdim .O kadar kemikli ve özenle çizilmiş gibi duran yüzü vardı ki-
"Beni duyuyor musun?"
İrkildim."Ah kusura bakmayın, buyrun?" dedim.
Gözleri gecenin karanlığından daha siyahti. İri bedenini eşofman takımlarıyla gizlemişti fakat altındaki vücut uzaktan bile seçilebilirdi. Bu adam gördüğüm en karizmatik erkekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔱O Bir Katil🔱
Romanzi rosa / ChickLit- Oydu işte. Karanlıkta yüzünü seçemesemde boynundaki o kadınin dövmesi spikerin dediyle birebirdi. Yani o katildi! Geceden siyah olan gözlerini bir dakika bile ayırmadı yeşillerimden. Korkuyla geri gittim. Iri cussiyle yaklaştı bianda. Elleri boğaz...