"Yes be " diyip havaya zıpladı. Göz devirip aynaya baktım. Hafif bi makyaj yaptım . Zaten saçımla, goz rengimle renkliydim fazlasina gerek yoktu.
Helin'in üzerime giydirdigi yine gözlerimin renginde petrol yeşili bi elbiseydi. Günlük duruyordu ona kıyasla
Kendisi siyah ince askıli dizin de bitek elbisesine kırmızı topukluları giydi.
Saçlarımı maşa yapıp dağıttım. Dalgalı duruyordu.
Deri ceketimi üzerime geçirip aşağı indik.
Gece eli cebinde pencereden dışarı bakıyordu.
"Ben sana hallet demedim mi! Niye beni bekliyorsun?" Diye bağırıyordu gene.
Topukluların çıkan sesiyle başını arkaya çevirip konuşmayı kesti. Telefonu cebine atıp birkac adımda yaklaşti.
Alnıma sıcak dudaklarını bastırıp geri çekildi."Güzelim benim bi işim var. Mehmet size eşlik edecek" dedi kapıdaki takım elbiseliyi gösterip.
"Nereye gidiyorsun?" Dedim bakışlarımı ona çevirip.
"Kısa bi işim var geleceğin hadi gidin" dedi kovarcasına.
Onu umursamadan kapıdan çıktım.
Helin ile beraber Mehmet denen çocuğun arabasına bindik.
Arkamı donup bakmadım bile. Bana heo böyle davranıyordu."Sıkma canını gelir isim var dedi ya"
Aynadan Mehmet ile goz göze geldik.
"Yok canım yanlış anlamışsın niye sıkıyım. " demekle yetindim.Etegime dikkat ederek arabadan indim. Gene birsuru fotoğraf çekmek için magazinciler sardı etrafı. Arkadan gelen arabayla içinden birsuru koruma çıktı. Onları engellemek icin bize yol açtılar. Helin elimden tutup önden yürüdu.
"Sert Mafya'nın sevgilisini merak ediyorlar tabi"basini bana çevirdi.
"Alış buna"diye bağırdı içerden gelen gürültüyü bastırmak için. Tabi ya, alışırım!
Merdivenlerden inerken ışıkları bize çevirdiler. Ne rahatsız ediciydi ama.
Başımı hiç kaldırmadan yavaşça indim.
Gece'nin yerine vardığımızda cantamı masaya koyup oturdum.
"Bunlar niye sürekli bana bakıyor?"dedim Helin" eğilip. Ne zaman onu burada görsem kendini kaybetmiş gibi davranıyordu. Biraz uçuk bi kızdı.
"Aman bosver, keyfine bak sen"
Daha cok eğilip" Gece'nin yanındasın sürekli tabiki diklat çekeceksin. Ve ne şanslısın ki onun karisi olacaksın"dedi gülümseyerek.
Karısı.
Ilerde karısı olmak. Mafyanın karısı.Bugünki yaşadıklarımın siniri hala üzerimdeydi. O kız beni bırakmazdı biliyorum. Bunu hesabını sormak icin bi hamle atardı kesin.
Önümüze koyulan alkolleri Helin hızla kafasına dikti.
" Tamam anasını satiyim, tamam. Bidahami gelicem ben dünyaya! Hı?" Dedip küçük bardağı elime alıp.
"Hey dur dur. Tuzla sürelim kenarlarına. Sende su limonu yala" dedi elime tutuştururken.
Ekşi limonu dudaklarımın arasına aldım."Tek dikiste iç bekletme" dedi bağırarak. Onaylarcasına kafami salladım.
Bi yudumda mideme gönderdim. Gittiği yolu yakıp geçti. Zorla yutkunmaya çalıştım.
"İy iğrenç ya bu"dedim tiksinircesine.
Helin ellerini cırparak müziğe eşlik etti.
" alışacaksın "Beni takmaması canımı sıktı. Önümde duran bardakları gösterdiği gibi içmeye çalıştım .
Gözüm hep gelip gidenlerin geçtiği merdivenlerdeydi.
Gece gelmemişti.
Telefonumu çıkarıp adını buldum. Birkac çalışta meşgule attı.
Açıp gelicegini yada gelemeyeceğini haber verse gene neyse.
Alkolden iyice terlemeye başladım. Elimle boynumu silip başımı yana attım.
Yukarı da terasta oturan geçen ki adamı gördüm. Gece gibi dümdüz bakıyordu. Yanındaki korumalar iki yanına dizilmiş emir bekler gibiydiler.
Zaten sinirliydim. Gözlerimi ondan ayırmadan sertçe baktım. Hoşuna gitmis gibi hafifçe sırıttı. Böyle adamlar asla iflah olmaz pisliğin tekiydi. Bakışlarımı çekip Helin' e döndüm."Midem yanıyor çok, ben lavaboya gidiyorum"dedim. Ayaklanmaya başlayınca durdurdum.
Hızlıca karşıdan boş koridora girdim.
Hızlıca yürüyüp içeri girdim. Bos kabinlerden birine girip yer diz çöktüm.
Midemde ne varsa çıkarttım. Bogazım yanıyordu. Ağlayarak oturdum bi süre. Gece yoktu telefonlarını da açmıyordu.
Birkac dakika sonra ayağa kalkmaya çalıştım. Biraz daha rahatlamıştım şimdi.
Aynada saçımı düzeltip kapıdan çıktım.
Başıni dayadığı duvardan sesle beraber kaldırıp karşıma geçti.
Gözlerimi kıstım.
"Burası ssizin için değil" dedim imayla.
Hafifçe tebessum edip gözlerime baktı.
"Biliyorum. Bunun icin gelmedim"dedi kapıyı içeri işaret edip.
Kollarımı önümde bağladım. "Neden peki?" Dedim hapşurarak. Kussamda hala terliyordum. Hiç alkol kullanmamış birine nazaran iyi içmiştim. Mideme kramp giriyordu sürekli.
"Cok yaşayın. Sadece sizin için geldim. Gece senin icin doğru bi adam değil. Buradakinlere benzemiyorsun, belki dikkatini o çekmiştir. " ellerini cebine sokup kulağıma yaklaştı. Birkac adım geri gittim.
"Ama sonunda senden sıkılacak. Iste o zaman ne kadar çok seversen sev ses etme, boyun ey. Çık git"dedi.
"Zarar görmemek için"
Akan burnumu çekip sağlam bi yumruk attım çenesine.
" Buna sen mi karar vereceksin! Sakın Gece hakkında böyle konuşma. Bana ne yapacağımada karışma" dedim bağırarak.
Acı şekilde gülümsedi. Bi erkek değildim tek yumrukta yıkacak kadar. Sadece çenesini sıvazlamakla yetindi.
Hiddetle kolumdan tutup sürüklemeye başladı. Çantamla başına vurmaya başladım. Narin biri degildim, hicde olmadim. Ama o da güçsüz değildi bunu anlamıştım.
Basına çarpan çantayı tutup fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔱O Bir Katil🔱
ChickLit- Oydu işte. Karanlıkta yüzünü seçemesemde boynundaki o kadınin dövmesi spikerin dediyle birebirdi. Yani o katildi! Geceden siyah olan gözlerini bir dakika bile ayırmadı yeşillerimden. Korkuyla geri gittim. Iri cussiyle yaklaştı bianda. Elleri boğaz...