♤15♤

95 4 0
                                    

Alarmın çalmasıyla hızlıca yataktan kalktım. Kısa bi duş alıp okul emeğimle gömleğimi giydim. Kravatı çabucak bağlayıp aşağı indim.
"Günaydın herkese"

Babam " Günaydın kızım. Nasılsın ha?" Dedi elini tokuşturmam icin havaya kaldırarak.
Şaşkınlıgımı atıp karşılık verdim.
"Iyiyim, çok iyiyim"
Masaya oturup ekmeğime reçel sürmeye başladım.

Annem, "Okullar açılıyor bugün ve son senen"
Okuduğu gazeteden başını kaldırıp çatala zeytini batırdı.
"Evet biliyorum. Çabalıyorum anne inan. "

"Bunu görmek istiyorum Sahra-
Babam araya girerek " Yav sende gitme iste kızın üstüne. Benim kızım isterse herşeyi başarır" dedi goz kırpıp. Gülümseyip bende göz kırptım.
" ya başaramazsa Kemal? " dedi annem gülerek.

Omuz silktim. "O zaman yeterince istememisimdir"

Bianlık sessizlikten sonra başımı kaldırıp korkarak anneme baktım. Elindeki çay bardağıyla gözlerini kısmış bana bakıyordu. Tedirgince ayağa kalkıp " Ben okula gidiyorum. Herkese hayırlı işler" dedim çıkarken.
Bir-kac basamak sonrasında karşıdaki siyah filmli arabayi gördüm, tabi ondan önce kollarını önünde bağlayıp etrafına sertçe bakınan Gece'yi.
Gülümseyerek ona doğru yaklaştım. Başını çevirip beni görünce doğrulup belime sarıldı.

"Günaydın " dedim usulca.
Saclarımdan başını kaldırmadan" Her sabah bu kokuyla uyansam keşke"
Elimle basının arkasını okşadım.
Birbirimizden ayrılıp arabaya bindik.
"Çıkışta seni alırım güzelim. Bekle beni" dedi direksiyonu sola çevirirken.
Üzerinde ki deri ceketi ve altında ki kotuyla karizmatik bi duruş sergiliyordu. Icine giydigi ince kazaktan gene o kadının sacları gözüküyordu.

"Kim o kadın Gece?"

Saniyelik bakıp elimi tuttuğu eliyle boynuna götürdü.
"Hiç" deyip geçiştirdi.

"Farkındaysan bu sıralar yaptığın tek sey beni geçiştirmek" dedim sinirle. Öğrenmek istiyordum.
Burnundan soludu.
"Niye sende ve her çalışanında olmak zorunda?" Dedim cevap beklercesine.
Kömür gözlerini bana dikip arabayı durdurdu.
"Sırası değil küçüğüm hadi in"dedi eli çeneme giderken.
Nasıl bi sesle bi bakışla tahrik edileceğini iyi biliyordu. Ama bu sefer değil.
"Anlatmazsan inmem"dedim karşımdaki okulama bakıp.

Cebinden çıkardığı sigarayı dudaklarına götürdü.
Camı açmaya çalıştım. Midem bulandı sabah sabah.
Kendi tarafını da açınca yüzümü kuru ayaz yalayıp geçti.
"O kadın bizim annemiz." Dedi ilk.

Inanamamışcasina gözlerimi açtım.
"Nasıl anneniz oluyor?"

Başını iki yana sallayıp sırıttı.
"Cok safsın öylesini kastedmiyorum tabi ki "
Ellerimi hava kaldırdım.
"Ben de onu kastedmemistim"
Bikac saniye gözlerime baktı. Çekmeden" Her çalışana bunu yaparlar. Kime ait olduklarını unutmamaları için.Her defasında aynaya baktıklarında hatırlayabilmeleri için."

Karşıdan gelen Kenan ile Ceren' e baktım.

"Herkes şüphelendiği kişilerin boynuna, sırtına..." başını iki yana salladı" Nereye izlerini bırakmışlarsa kontrol ederler. Herkesin kendi kriterleri var. Kimse işbirlikçi bi karaktersizi istemez"

Burnumu karıştırdım. "Kendi malı olduğunu gösterebilmek icin vücutlarına bunları kazımaları pislikçe"

Başımı arkadan kavrayıp dudaklarını anlıma bastırdı.
"Aynen öyle küçüğüm. Birazdaha burada durursan gec kalacaksın, hadi" dedi parmaklarını şıklatıp. Dudaklarimı ısırarak hızlıca yanağına öpücük kondurup aşağı indim.

🔱O Bir Katil🔱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin