☆6☆

153 5 0
                                    

"Saçmalama gideceğim bırak" Hızla kapının kolumu çevirdim.
"Açılmıyor  bu "dedim bağırarak.

Nefesini saçlarımın arasında hissettim.
Birkac kere daha kapıyı açmaya çalıştım.
"Benden kork "dedi usulca. İlıklerime kadar işledi bu cümle.
"Ama hata yaptığında sadece"diye devam etti.
Keske hic gelmeseydim buraya. Kan ceker derler. Abime kızıyorum ama bende her boka burnumu soktum işte.

"Ne sakladığının farkında değilsin inan. Ne hatası ne korkması!" Hızlıca kenara savurduğu çantamdan telefonu çıkarıp kulağıma götürdüm.
Evet polisi arıyorum.
Birkaç adımıyla yanıma gelerek telefonu elimden aldı.

"Bana bak sen haddini aşıyorsun artık. Kimsinde bana karışabilirsin kimsin de beni alıkoyabilirsin!"
Boğazlarım yirtilircasina bağırdım. Ama mimse  gelmedi duyanda olmadı.
Gene ellerini saçlarıma götürdü hafif iterek yatağa düşmemi sağladı.
O uzerime geldikçe geri geri gitmeye çalıştım.

"Bu hatanın dönüşü olmaz. Beni elbet bulurlar haberde vermedim simdi deli olmuşlardır. Abimim senin gibi bi patronu varken ilk bakacağı yerde burası olur aklını başına topla. Sakın bi delilik yapma"dedim korkarak.
Başını yana çevirip kahkaha attı.

"Ayni polis gibi konuştun. "
Geri çekilerek bi çırpıda ikimizinde kabanını çıkardı.
Allah'ım lütfen yardım et.
Tekrara ağlayarak bacaklarımı kendime topladım. Gözlerim yastan bulanık görüyordu. Ne yaptığını anlayamamıştım.
Hizlica ellerimle sildim yaşlarımı. Simdi tecavüze mi ugrayacağım!.

Gömleğini ve pantolonunun çıkarşinı şokla izledim.

"O kız gibi mi olacak sonum?"

Yere dusen kemerinin tik sesiyle durdu. Hic başını kaldırmadan birkac saniye yerde gezindi bakışları.

"Hayır sadece uyumak istedim"
Boguk çıktı sesi.

"Neden öldürdün?"dedim merakla.

Geniş sırtını dönmüştü az önce simdi yuzunu. Asagi doğru bakmamk icin son derece caba gösterdim.

"Ben öldürmedim onu abin öldürdü"

Kahkaha atarak yatakta dizlerimin uzerinde yurudm.
"Kendi  işlediğin  suçu abime atamazsın. "
Parmağımı göğsüne delermiscesine bastırdım.
"Pislik herif"

Dişlerini sıkarak parmağımı tuttu.
"Duzgun konuş. Ben degildim diyorum sana. Nerden biliyorsun ben oldugumu?"

Nefretle yuzune baktım. " boyundan kalbine kadar uzanan kadın resmine duvardaki resimle aynı. Sac örgüsünün tellerine kadar hemde.
Ha birde televizyondaki cinayet haberinde cikan zanlının boynunda da var" dedim.

Başını iki yana salladı.
"Abinin boynumu gördün mü ?"

Ne ?

"Bana bak artık tutamıyorum kendini ve sende dediklerinde dikkat edeceksin. Ne alıp veremiyorsun bemim abimle ne derdin var senin ne yaptı sana!" Dedim tekrara dolan gözlerimle.
Oturdu yanıma omzuma elini atıp başımı göğsüne yasladı.
Evet bunu bizzat öldürmeye kalkan adam yaptı.

"Cek pis ellerini"dedim kurtulmaya çalışırken. Böyle dangalak bi insanla nasil otururdum ki ne diye geldim arkadasindan!
Zorla kendine bastırdı.

"Abin "
Boğazını temizleyip elleriyle daha sıkı tuttu beni. Düşünce kırılacak bi esya gibi

"O kıza tecavuz eden oydu"

   O kıza tecavüz eden oydu.
   
    O kıza tecavüz eden oydu.

     O kıza tecavüz eden oydu.

🔱O Bir Katil🔱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin