×One×

1.4K 51 17
                                    

Bunu sayın okuyucum elwx11 ithaf ediyorum, umarım kurguyu ve kitabı beğenirsin.

<><><><><><>

Sabah uyandığım da saat'e baktım. Bir saat erken uyandığımı farkedince kendimi tebrik ettim. Normalde bu kadar erken kalkan biri değildim. Genel olarak geç kalkan ve derslerine bir dakika veya iki dakika geç giden bir öğrenciydim.

Annem yurtdışına gitti ve orada yaşıyor. Babamla ayrıldıktan sonra artık para yoluyla herkesin altına girmeyi kabul etti. Bunu ona yapmamasını söylememe rağmen kendisi çok memnun olduğunu söylüyor. Ben ise ondan uzak kaldığım için mutsuz.

Babamla birlikte yaşıyorum, babam başka biriyle evlenmeye hazırlanıyor ve o kadın baya nazik, iyimser fakat fazla endişeli bir yapısı var. Kendi kızı telefonlarını açmadığı zaman türlü korkunç hayaller kurmaya başlıyor ve onun dediğine göre bu elin de değil.

Kardeşim olacak kızın ismi ve soyadı Deniz Alaca, gerçi soyad biraz bana göre komik olsa da kendisi çok güzel bir kız. Ben kendimi tanıtmayı unuttum, üzgünüm. Ben yağmur bilici, soyadım komik gelebilir. Ben de arada gülüyorum, neyse asıl konuya gelirsek, şimdi hazırlanıp acil okula gitmem gerekiyor.

Ne kadar erken kalksam da bir inek öğrenci olarak okula erken gitmek ve ders çalışmak istiyorum. Yataktan kalktığım gibi banyo'ya girdim ve elimi yüzümü yıkayı, kuruladıktan sonra tekrar odaya girdim. Okul formalarımı giyerken, bir kez daha etek almadığım için şükrettim. O külotlu çoraplar beni hayattan soğutuyor.

Bir keresin de okula iki dakika geç kalmıştım ve külotlu çorabı hızlı giymek isterken, bir anda "cızzrt" diye bir ses duymamla odağımı oraya çevirmiştim. Bir de ne göreyim! Çorabın yarısı yırtılmış ve ayağım çorabın dışın da duruyordu. Her neyse alt kata inerken mutfaktan nefis kokular geliyordu -ki babam yine marifetlerini konuşturmuş- ve ben o tarafa doğru bildiğiniz uçuyordum.

"(Yanağından öperek) Günaydın babiş"

"Sana da günaydın, tatlım. Çantanı hazırladın mı?"

"Aşk olsun babiş, benim her akşam çanta hazırladığımı nasıl unutursun? Yazıklar olsun baba. (Kafasını iki yana sallayarak) tıch tıch tıch tıch"

"Üzgünüm tatlım, unutmuşum. Affedin beni."

"Tamam, affediyorum. Neyse hadi gel babiş sen de ye."

"Peki."

Babam murat bilici, kendisi 35 yaşındadır ama maşallah bi' yaşlanmadı. Evleneceği kadın ise yani Gül hanım ise 34 yaşın da ve ikisi bir AVM'de tanışmışlar sonrasın da Allah ne verdiyse yürütmüşler.

Kahvaltımı bitirdikten sonra tekrar lavaboya gittim ve dişlerimi fırçaladım. Ardından odama girip, hırkamı giyip ardından çantamı kollarıma taktım ve evden çıkmak üzere alt kata indim. Babamı yanağın dan öpüp evden çıktım ve okula doğru ilerledim.

<><><><><>

Bu bölüm bu kadar, kendinize iyi bakın❤

"MNA"

&quot;Sahte mi?&quot;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin