Lol, ben geldim.
İyi okumalar efenim.
<><><><><>
Okuldan ayrıldıktan sonra mert'in evine doğru yol aldım. Birkaç dakika önce olanlar için kafamı yormak istemiyordum. Sadece bir öpücüktü ve üzerin de pek düşünmemeyi tercih ettim. Evine geldiğim de dışarıya kadar gelen bağırış seslerini duyunca telaş yapmıştım. Biraz daha hızlı yürüyüp baktığım da nisa yerde dizleri'nin üzerin de durmuş ağlarken mert, ona bağırıyordu.
Çantamı yere bırakıp hızlıca onlar'ın yanına geldim. Mert'in yanağına bir yumruk attıktan sonra yere düşmesinden faydalanarak üzerine çıkıp yumruklarımı indirmeye devam ettim.
"SEN KİM OLUYORSUN DA BENİM DOSTUMA BAĞIRIYORSUN KÖPEK!!"
Nisa, beni çekmek isterken mert'e son bir yumruk atmış ve üzerinden kalkmıştım. Nisa'nın çantasını yerden almış ve nisa'yı kolumun altına alarak benim evime doğru yol almaya başladık. Geldiğim yoldan geri giderken, yerde duran çantamı almış ve tekrar yoluma devam etmiştim.
Bir süre sonra eve gelmiştik. Babam işteydi ve bugün nöbetçiydi. Bu sebeple bugün eve gelmeyecekti. İkimiz de eve girdikten sonra oturma odasına çantalarımızı bırakmış ve beraber benim odama doğru ilerlemeye başladık. Odama girip, kapıyı kapattık ve ardından yatağıma geçip oturmuştuk.
"Orada neler oldu?"
Nisa, bir süre durmuş ve tekrar gözyaşlarını akıtmaya başlamıştı. Destek amaçlı ona sarıldığım da kafasınıboynuma gömmüş ve ardından bana sıkıca sarılmıştı.
"Beni aldatıyordu. Eve gittiğim de kucağın da kız vardı ve onunla ö-öpüşüyordu. Ben gelince ise bana bağırmaya başladı."
"Tamam, sakin ol. Onun için üzülmeye değmez."
"Aslın da ben son zamanlar da başka birinden hoşlanmaya başladım."
Kafasını boynumdan kaldırmış ve bana bakmıştı. Gözlerinde ki yaşları sildikten sonra hafif kızarmış yüzüyle bana bakmaga devam ediyordu.
"Kimden hoşlanıyorsun?"
Önce biraz beklemiş ve ardından dudaklarını aralamıştı. Fakat bir şey söylemeyip bana yaklaşmaya başladı. Ben de ona yavaş yavaş yaklaşırken dudaklarımız birbirine kavuşmuştu. Nisa, kollarını boynuma sarmış ve kucağıma çıkmıştı. Ben ise ellerimi onun beline yerleştirmiş ve baş parmağımla belini okşanaya başlamıştım.
Ayrıldığımız da ondan bir şey saklamak istemediğim için konuşmaya başladım.
"Nisa, deniz beni öptü."
Bana şaşkınca bakarken ben kendime küfrediyordum, böyle söylememeliydim. Bu kadar hızlı olmamalıydı. Tam kucağımdan kalkarken onu daha sıkı tutmuş ve tekrar konuşmaya başlamıştım.
"Ben onu isteyerek öpmedim fakat şunu bilmelisin ki seni öperken hissettiklerim, şu hayatım da hissettiklerimden daha iyiydi. Ve belki de ben senden hoşlanıyor olabilirim, hımm?"
Gülmüş ve tekrar dudaklarımızı kavuşturmuştu. Ben de tekrar gülerek ona karşılık vermiştim.
<><><><><>
Boom! Ve son. Bölüm sonu yani.
Kendinize iyi bakın, sizi seviyorum.😘❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sahte mi?"
Short Story"Sen komadayken normalde bizim sesimizi duyuyordun. Ama beynin, senin komada olduğunu değil, hayatına devam ettiğini gösteren bir film izletti sana. Duygular gerçekçi gelebilir ama gördüklerin sadece bir hayalden ibaret." "Elwx11 adlı okuyucu için y...