×Two×

799 38 31
                                    

Allah belamı versin ilk bölümü yazarken nasıl bir kurgu uyduracağımı bilmiyordum, fakat evde yerleri silerken aklıma kurgu geldi. Böyle bir ilham bulma kimsede yok aq djdndkfbdkfbrkf.

İyi okumalar efenim.

<><><><><>

Okula erken gelmemle birkaç dakika tanıdık güvenlik görevlisi ile sohbet ettikten sonra okulun girişine doğru ilerlemeye başladım. Aslın da bizim okul tamamen dedikodu tayfası ve ben gizli bir lez'im. Şuan'a kadar bunh sadece en yakın dostum nisa biliyordu ve başka kimseye söylemeye niyetim yoktu.

Gerçi fazla inek öğrenci olduğum için kimse benle konuşmazdı fakat üvey kardeşim deniz bana çok yakın davranıyordu. Bizim okuldan olsa da benden bir sınıf üstteydi. Ben 11'e giderken o, 12'ye gidiyordu. Derslerim de başarılı olmam ve sürekli öğretmenler'in bana özel görev olarak verdiği tiyatrolara ve özel misafirler için yaptığım sunumlarla ünlüydüm.

Yani başka okullar da sunum yapmışlığım vardı fakat hiçbiri kendi okulum da yaptığım sunum zevkini hissettirmiyordu. Sınıfıma girdiğim de nisa, yine aynı uykucu tavrını ortaya koymuş bir biçim de kafasını kollarının içine gömmüş, uyuyordu. Biraz şakadan fena olmazdı.

"NİSA!!KIZIM KALK!! YANGIN VAR, GEBERİP GİDECEKSİN BURDA!!"

Dediğim cümleden sonra anın da kalkıp kapıya koşan nisa'ya bakınca derin bir kahkaha atmıştım, ortama. Olayları sonradan kavrayan nisa, bana derin ve öfkeli bir bakış atmış ama ardından üzgün bir moda girmişti. Kesin yine sevgilisi onu üzdü, diye düşünüyordum.

Nisa'nın ilişkisi 2 yıldır devam ediyordu fakat şu son zamanlar da mert ona fazla soğuk davranıyordu. E haliyle nisa'da bu duruma üzülüyordu. Çıkışta bi' ona uğrayacaktım, yoksa bu adam iflah olmazdı. Nisa'nın yanına gidip ona sarılınca kollarını sıkıca bana dolamıştı. Beraber sıraya geçip oturduğumuz da ben geriye yaslanırken o, bana yaslı bir şekil de yüzünü boynuma gömmüştü.

Herkes bizim aramızda ki dostluğun çocukluğa kadar uzadığını bildiği için bir şey demiyordu ve biz de bundan dolayı rahattık. Aslın da nisa bizim evimize geldiğin de derin'de o zaman annesi ile bize misafirliğe gelmişti ve ben o gün nisa ile fazla yakın olduğum için delici bakışlarına mağdur kalmıştım fakat umursamamıştım.

Aslın da tek korkum, lez olduğumu tüm okulun duyması çok kötü olurdu. Zaten okul da lez olan öğrenciler fena halde darp edildiği için başka bir okula nakil edilmişlerdi ve ben bu olaylardan sonra bunu açıklamaya baya bir tırsmıştım. Babam, bu durumu biliyordu ve bana saygı duyuyordu.

Aslın da babam'ın lise yılların da bir erkek arkadaşı vardı fakat kendisini trafik kazasın da kaybettiğinden bu yana çok değişmişti. En azından bana bunları o söylüyordu. Kendisi normalde gizli bir gay'di, fakat annem'in babası ile benim babam'ın babası ikisini şirket zoruyla evlendirmiş ve bu sebeple ben doğmuştum.

Babam, o erkek arkadaşından başka bir daha asla bir erkekle çıkmayacağına söz verse de bazen içtiğin de gay bar'a gittiğini biliyordum. Onlar lise 1'de tanışmış ve üniversiteye geçtiklerin de o kaza meydana gelmişti. Babam ne zaman evde sarhoş olsa bana o anı herzaman anlatırdı.

Nisa ise bisex'di ve mert ile çıkmadan önce bir kızla ilişkisi vardı fakat nisa'yı aldattığı için ayrılmışlardı. Ben ise lez olsam da hayatımın aşkını bulmadan kimseyle sevgili olmayacaktım. Ve bundan da pişman değildim. Mutluydum, yanım da herzaman sevdiklerim vardı ve beni asla yalnız bırakmazlardı.

Nisa, biraz iyi hissettiğin de ona su almak için sınıftan çıktım ve kantine indim. Kantin de nuran ablamı görünce gülümsedim ve kendisi ile sohbete başladım.

"Nasılsın? Nuran abla."

"İyiyim canım, sen nasılsın? Dersler nasıl?"

"Valla nuran abla, aynı ineklikle devam ediyoruz."

Dememle kısa bir kahkaha atmış ve cümlesine devam etmişti.

"Baban nasıl? En son görüşmemiz de biraz mutsuzdu."

"Evleneceği için mutlu ama geçmişi hatırladıkça mutsuz. Buna engel olmak istesem de elim kolum bağlı duruyorum."

"Bazen hiçbir şeye engel olamazsın canım. Ne kadar çabalasan da o engel o kadar senden uzaklaşır. Belki baban kendi çözümünü bulabilir. Sen yine de derslerine dikkat et. Bilirsin, baban notları kolay kolay beğenen biri değildir."

"Bilmez miyim? Neyse nuran abla, bizim nisa yine depresyon da sen bana ordan dört tane browni bir tane su verir misin?"

"Al bakalım."

"Saol, nuran ablam."

Yanına gidip, yanağın dan öptükten sonra tekrar sınıfa doğru çıkarken, girişte deniz yine bana bakıyordu. Anlamadığım, bu kızın bana garezimi var? Dikkatimi dağıtmadan tekrar sınıfıma doğru ilerledim ve sınıfıma girdim. Nisa, hala aynı uyku modundayken yanına gitmiş ve oturmuştum.

Nisa, yavaşça kafasını bana çevirdiğin de sevimlice yüzümün hizasın da tuttuğum brownileri görmesiyle üzerime atlamış ve yanaklarımdan öpmüştü.

"Seni yerim ya! Beni çok iyi tanıyorsun!"

"Tabii ki, boşuna mı? Çocukluk arkadaşınım."

"Hayranım sana ya!"

Elimde ki brownileri almış ve yemeğe başlamıştı, ben de gülerek onu izlemeye başlamıştım.

<><><><><>

Kendinize iyi bakın, görüşmek üzere❤

"MNA"

&quot;Sahte mi?&quot;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin